Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hår-forlængelse (hair-extension)
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 11:53
Nogen af jer der har erfaringer med dette??? overvejer nemlig at snyde mig til langt hår, men vil helst ikke have fletninger i hele håret... Måske noget i stil med Gigi.. :-P -Har læst på nettet, men ville gerne høre personlige erfaringer lige fra påsættelsen, til hårvask til håret ska ud igen... ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 har ikke prøvet
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 11:58
Men syntes det ser enormt falsk ud!
Har set det nogle gange efterhånden *yrk*

Venlig hilsen Pia...

*Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det*
1
0
Svar på denne tråd
 
 Forlængelse af hår.
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 12:03

Jeg har haft det og har fårlige erfaringer med det. Jeg fik lavet hos en sort dame, som bor tæt ved mig. (Hun havde arbejdet en butik, hvor de lavede sådan noget!) Jeg fik lavet fletninger inde under mit hår, og efter syede hun det falske hår i selve fletningen, så det kunne hænge fast. Jeg fik det rimelig billigt, fordi min mor kendte hende. Efter en månede fik jeg lus! Og de små bæster kan man ikke få væk i sådna noget hår. Desuden har min veninde fået det, og hun betalte i dyre dommer for at få sat det fast. Efter nogle uder, sad fletningerne løse og hun skulle have det strammet. (Hvilket også koster penge) Det skal strammes ca. Hver månede. - Ang. Hårvask, vasker du det bare som du vasker det normalt.
Håber du fik lidt ud af det her, og at jeg ikke skræmte dig :P :)
more than 1, less than 3
- 2 I think.
0
0
Svar på denne tråd
 
 extensions
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 12:23
Jeg arbejder mmed hair extensions hver dag, og det er godt nok nogle grumme oplevelser i har haft!

Jeg tror ikke det er pga. extensions du havde lus.

Extensions skal holde 2-3 måneder før det skal strammes op, og håret skal kunne genbruges mindst 1 gang!

Jeg vil ikke anbefale dig at få "Gigi-hår" da den form for påsættelse ikke er sund for hovedbunden.

En tommelfinger-regel er, at håret kun skal vaskes 3 gange i ugen. Undgå føntørring af håret. Vælg din frisør med omhu, en erfaren frisør er alfa-omega i hårpåsættelse. Dit hår skal være mindst 15 cm. langt(helst til skulderen, får at få det bedste resultat)

/Charlotte.
0
0
Svar på denne tråd
 
 gør det.
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 14:18
Jeg har prøvet både fletninger og bare det at få længere hår...
Fletningerne er bare noget de skal tjene penge på i mine øjne. Klart det er pænt de første 2 uger men så heller ikk længere. Men hva, det koster os kun mellem 2 og 3000,-.
Men forlængelse tilgengæld, det noget der rykker... Jeg fik lavet mit inde i bellahøj, det var godt nok dyrt, men klart pengene var det værd. Jeg gav 5600,-
Og resultatet var rigtig flot. Jeg kan kun anbefale det.
Jeg tror nemlig kun, at nogen er heldige og er uheldige.
Held og lykke med det..


Bianca.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Extensions
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 14:22
Min datter har fået lavet "langt hår" både som påsvejsninger og som flet, som det er beskrevet ovenfor.

Fletmetoden har været langt at foretrække, da det for det første har holdt super godt og for det andet har været lavet så pænt, at det har været komplet umuligt at se, at det ikke var hendes eget hår.

Svejsningerne ødelagde til gengæld hendes eget hår fuldstændigt, og samtidig var resultatet ikke nær så pænt som det der var flettet/syet på.

Mvh

BeritH

A horse will never tire of a rider who possesses both tact and sensibility, because he will never be pushed beyond his possibilities ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 22:17
for jeres svar... Ss charlotte, og andre fra sjælland, kan I anbefale en dygtig én? er ligeglad med prisen, bare det blir gjort ordentligt! på forhånd tak ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 er der nogen
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 22:27
rigtig gode i jylland gerne helst ikke længere oppe end århus.. jeg vil så gerne ha mit hår længere.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 22:29
Kan stærkt anbefale dig Jette Djarling.
Hendes håndværk er perfekt, men husk det koster kassen hvis det er ægte hår.
Dit eget hår skal være over 15 cm hvis det skal blive et godt resultat.
og det skal syes op ca hver 2 måned.

Mange hilsner
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fletninger
Forfatter: 
Dato:  05-09-2005 22:31
Jeg har haft extensions (fletninger) i mit hår siden 5.klasse og har, 7-9-13, aldrig haft lus... Det forholder sig jo langt fra sådan at fletninger=lus!
Og hvis man har håret til det, kan fletninger sagtens være pæne i 4 måneder, hvis man passer dem godt! Men det er klart at hvis man har meget glat hår, så har de tendens til at falde hurtigere ud... :-o

Venlige Hilsner fra Teneng 8-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 mine erfaringer
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 00:52
Jeg så en engang i bussen eller toget, som havde hair-extentions, og hendes eget hår var vokset så langt ud, så det var tydeligt at se - og det lignede, at hun havde snot-klatter i håret :-(

Selv har jeg kun prøvet at få flettet noget farvet nylon hår ind i mit eget - første gang var det ok - her satte han/hun det bare på, og det holdt godt. Anden gang brugte de noget klister, som bare ikke var til at få væk igen, og det endte med, at jeg måtte klippe den lille tot, det var gået ud over :-*

Men ellers er jeg så heldig, at jeg har hår ned til r****, så jeg har ikke brug for at få det gjort længere :-D

Mette

Ridemærkebøger købes - ikke nummer 6 og 11 - send besked!

0
0
Svar på denne tråd
 
 extensions
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 01:52
I skal da være velkommen til at sende mig en mail, hvis i vil se billeder af mit arbejde + priser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Giver Teneng ret....
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 12:26
Jeg har også haft diverse former for extensions de sidste 15 år.

Mine fletninger/ krøller kan også godt holde 4 måneder, men det kræver som Teneng siger, at man passer på dem.

Nu laver jeg selv mit hår...og hvis mit det alm. hår stikker for meget ud nogle steder, så bliver det enten klippet af eller flettet om :-@

Hvis du vil vide mere, så er du velkommen til at sende mig en privat besked...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Elvira...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 13:15
Hvem er Jette ?:-)Og hvor "bor" hun??? :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej der
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 13:17
Synes personligt at det ser SÅÅÅ billigt og ustilet ud.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette B-F
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 13:20
Ja, det lyder ikke som om at det hår var specielt lækkert, men igen så handler det altså bare om hvordan man passer det. Når man har fletninger og skal vaske dem, skal det foregå med stor omhyggelighed, det nytter ikke noget at man bare tømmer shampooflasken i håret, da dette vil være umuligt at få ud...og det er det der fører til dannelsen af de såkaldte "snotklatter".
Heldigvis kan nogle af os finde ud af at passe fletninger godt, så de holder længe og samtidig er rene og pæne :-o
Venlige Hilsner fra Teneng 8-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hår forlængelse
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 14:19

Man kan jo få sat håret forskelligt på right? :)
Jeg fik i hvert fald lus pga. Det hår forlængelse, for det kom lige efter jeg havde fået sat det i (Desværre) - Jeg synes det er en genial måde at få avet hår på, men alligevel skal man passe på ikke at ødelægge sit hår :) Men nu arbejder jeg ikke med det hver dag, så Charl8marie er nok langt mere erfaren. :)
more than 1, less than 3
- 2 I think.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Foxybaby
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 14:46
undskyld...men det var da en underlig kommentar at komme med :-*







0
0
Svar på denne tråd
 
 Foxybaby
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 14:53
hvad er det for en kommentar at komme med? Det er vel op til personen selv at bedømme hvad der er pænest til dem?! Fletninger synes jeg personligt klæder mig bedst og så må du kalde mig ligeså ustilet og billig som du vil...selvom det ikke forholder sig sådan.

Og endnu engang så får man altså IKKE lus af at sætte extensions i sit hår, I kan simpelthen ikke bilde mig ind at det er årsagen. De små lus var nok kravlet op i dit hår med extensions i eller ej... :-o
Venlige Hilsner fra Teneng 8-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Isætningen
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 15:19
Synes ikke det ser godt ud hvis det er sat i med "metalklips" der ses ud igennem håret - men det er vidst det billigste...

Min veninde der er frisør har selv prøvet lidt af hvert og siger at det at få det limet på er bedst. Efter ca. 6 uger kan man så "opløse" limen og sætte det fast højere oppe igen hvis man synes det begynder at kunne ses - vores hår vokser jo ikke lige stærkt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jette Djarling
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 15:29
Er indehaver af 2 salooner med speciale i hårpåsyning, der ligger en i københavn og en i skodsborg.
Skriv hendes navn i søgemaskinen og et link til hjemmesiden kommer frem.
God jagt ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså nu kan man jo mene
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 15:34
Hvad man vil om ALT .

Der er måske bare mere eller mindre heldige måder at udtrykke sig på 8-) og vi opfatter jo altid det skrevne forskelligt såååååå .


Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 At udtrykke sig
Forfatter: 
Dato:  06-09-2005 15:39
Det kan du selvfølgelig have ret i. Men alligevel, som du selv siger, så er der forskellige måder at udtrykke sig på...
Og gider da ikke høre på at man er billig og ustilet bare fordi det ikke falder i én persons smag...
Venlige Hilsner fra Teneng 8-)
0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider