Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nøgne mænd!
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 17:14
Jeg arbejder i et feriecenter hvor vi har et badeland.
Jeg må indimellem ind i mændenes omklædningsrum,og det er her jeg gang på gang bliver chokeret.Selv om jeg gør opmærksom på at jeg lige kommer ind, tager de ikke engang et håndklæde om kroppen.Næh de spankulere stolt nøgne rundt og hilser pænt, som om det er det meste naturlige, at jeg går rundt der.Jeg ved at hvis det var en mand,som kom ind til kvinderne, ville der blive vildt panik...Hvorfor er mænd bare ligeglade????
?:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Saadan tager mænd og kvinder bad!
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 17:18
Sådan tager kvinder bad

1: Du tager tøjet af og putter det i snavsetøjskurven - opdelt i farvet og hvidt tøj.

2: Du tager en badekåbe på og går ud på toilettet. Hvis du møder kæresten eller manden på vejen, dækker du dig ekstra til og løber resten af vejen.

3: Du stiller sig foran spejlet og gransker din krop i detaljer. Du slapper af i maven og den falder ned...og brokker dig over hvor fed du er...

4: Du går under bruseren. Finder vaskekluden til ansigtet, den til armene, den til benene og den til ryggen, samt filen til den hårde hud under fødderne.

5: Du begynder at vaske håret med shampooen, indeholdende avocado, honning og 83 vitaminer

6: Du vasker igen håret med shampooen, indeholdende avocado, honning og 83 vitaminer.

7: Du putter balsam i håret, den med avocado og honning og lader det sidde i 15 minutter.

8: Så bliver ansigtet vasket i 10 minutter, med en sæbe indeholdende pære, indtil ansigtet er rødt som en hummer.

9: Så vasker du resten af kroppen, med en sæbe indeholdende nødder og hindbær.

10: Dernæst skyller du balsamen ud af håret - dette tager 10 minutter du vil være helt sikker på, at al balsamen er ude...

11: Du barberer dig under armene og på benene, men du beslutter dig for at bruge en epilator til bikinilinjen.

12: Du skriger, da kæresten eller manden - for sjov - slukker for den varme hane.

13: Du slukker for vandet

14: Du ryster vandet af kroppen ude i bruseren.

15: Du går ud af toilettet og bruger et håndklæde på størrelse med Afrika, til at tørre kroppen med.

16: Et super- absorberende håndklæde bliver viklet om dit hår.

17: Du finkæmmer din krop for diverse hår, bumser og knopper...og angriber dem med fingrene eller en pincet.

18: Så går du tilbage til soveværelset, iført føromtalte badekåbe.

19: Hvis du møder kæresten eller manden på vejen, dækker du dig yderligere til og løber hurtigt videre til værelset...og bruger 1½ time til at klæde dig på...

---

Sådan bader mænd

1: Du tager al tøjet af, mens du sidder på sengen, og smider det rundt omkring på gulvet.

2: Nøgen, går du ud til toilettet. Hvis du møder din kæreste eller kone, viser du hende stolt din penis og skriger som en elefant.

3: Du stiller dig foran spejlet og trækker maven ind. Du gransker størrelsen på din penis, klør dig under testiklerne og lugter til fingrene bagefter.

4: Du går under bruseren.

5: Du leder ikke efter vaskekluden...du bruger den jo ikke!

6: Du vasker ansigtet med din giftig-grønne sæbe.

7: Du slår en prut og knækker sammen af grin, fordi lyden lød så fedt ude på toilettet.

8: Du slapper lidt af igen...for kort efter at knække sammen igen, da lugten rammer din næse.

9: Du vasker de ædlere dele og området omkring.

10: Du vasker røven med sæben og efterlader lidt hår på den.

11: Du vasker håret med en shampoo...og bruger ikke balsam

12: Du laver en punkfrisure.

13: Du nyder din nye frisure i spejlet.

14: Du pisser i badet.

15: Du skyller shampooen ud og sæben af og går med det samme ud af badet. Du lægger ikke mærke til at du glemte at skubbe badeforhænget til og hele rummet - inklusiv toiletpapir - nu er fyldt med vand.

16: Du tørrer dig hurtigt og let.

17: Du kigger igen i spejlet og spænder musklerne...og bedømmer størrelsen på din penis.

18: Du glemmer at slukke lyset og ventilatoren.

19: Du går tilbage til soveværelset, med et lille håndklæde om hofterne. Hvis du møder kæresten eller konen, smider du håndklædet, viser hende stolt din penis og skriger som en elefant.

20: Du smider det våde håndklæde på sengen og er påklædt inden 2 minutter.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for grinet
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 17:23
camilla*G*

men der jo faktisk meget rigtigt i det 8-)

hilsen berit






vores hjemmeside

Medlem af :
Itchy Bitchy Whitch Klubben
Vi Danser Godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 den var
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 17:25
sku god griner stort og nok rigtigt længe
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahahahahaha!
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 19:26


Den er sendt videre!

kh
Minski



Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 19:58
Hvis jeg er i svømmehallen, så må bademesteren da tage, det med. Uanset køn.
Her slapper jeg af- det gør mænnerne nok også. Hvorfor skulle de dække sig til, når du kom?
Du er der jo ikke, du yder en service, der ikke ses.

Hvad er det for et badeland?

Ja bare så Nørdeleven og Nørden IKKE skal komme der. Det er da naturligt at være nøgen blandt kønsfæller. Ikke hvis en lille kønsforskrækket pige kommer ind: "HALLO! HAR I DÆKKET JER TIL?! JEG KOMMER NUU!!".

Har du overvejet, om du ikke bare skulle betjene os med bryster (og strækmærker) og lår?!

MVH xtiny


<--!whitay> i just wanna kill mysql
<--!whitay> myself*
<--!heaika> that's an odd warning..
<--!whitay> mmm stupid reflex typing
bash.org

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...Camilla...kender du min mand???
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 20:41
...ja...det er lige min mand...altså bortset fra Punker-frisuren og det lille badehåndklæde om hoften...

Min mand er nemlig en "RIGTIG MAND" uden hår på issen... :-D

til Casablanca
TÆNK...at lokke med sådan en overskrift...tsk...tsk
...vi hopper jo lige i med begge ben... ;-D

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-) :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget rammende ;-)
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 01:16
... i hvertfald dén om mændene. ;-D

Men jeg ligner vist ikke helt "kvinde-modellen"?

Hvis jeg VED at det kun er min bedre halvdel, der er hjemme, så kommer jeg tit ud af badeværelset - kun iført håndklæde om hovedet (for ikke at dryppe det hele til). ;-)

Han HAR jo set det hele før (et par gange) ;-) - så jeg er såmænd ikke så blufærdig. :-)

Men det værste, jeg nok kan erindre - var engang, hvor jeg havde lånt en lejlighed ...

Jeg gav ikke noget særligt for at bo der - men udlejeren havde så til gengæld stadig sin postadresse der og havde så nøgle for at hente posten ...

Jeps ... Rigtigt gættet! ;-D

Dog var jeg ikke lige kommet ud fra badet (der VAR forøvrigt slet ikke noget bad) - men jeg var i gang med at støvsuge .... SPLITTERNØGEN! :-P

Der opstod lissom en lille pinlig "pause" - inden jeg foreslog ham at hente en øl i køleskabet, indtil jeg fik tøj på. ;-)

Venlig hilsen
Nina (der ellers normalt er blufærdig, når der er andre til stede). ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 xtiny...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 15:44
Nu var det skrevet i ironi. Dét burde jeg måske have skrevet derved. Bare rolig jeg går ikke i coma når jeg ser en nøgen mand, jeg undre mig bare over, at hvis en af mine mandlige kollegaer kommer ind til kvinderne skriger de op og klager i receptionen, mens mændene tager det meget naturligt at jeg kommer ind til dem....Det var såmænd det eneste. Nu arbejder jeg på Danland i Blokhus, så hvis ikke I vil udsættes for mig ,skal I nok ikke vælge at besøge det badeland :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nina!!
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 15:53
Hvorfor pokker støvsuger du splitternøgen....?

Det var ellers et godt grin. ;-D

;-)
StinaE




0
0
Svar på denne tråd
 
 Støvsugning...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2005 16:01
... brænder kalorier af!

Og når man brænder kalorier af, så får man det varmt!

Og når man får det varmt, såeh...

Det er heller ikke noget særsyn her i huset ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider