Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 arrrhhh henna er noget skod
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 08:09
som alle nok kan se ud fra overskriften nok fortæller har jeg lige brugt henna farve i mit hår......
og f.u.c.k hvor ser det ud.... det skulle have været rødt.. men det blev det ikk.. det blev orange..
jeg ved ikk hvordan jeg kunne få mig selv til det.... jeg bruger aldrig henne i mit hår mere...

og lad mig give jer et godt råd... brug aldrig henna farve det giver bare ikk den farve man vil have... den røde er blivet orange og det ser bare ikk godt ud....

hilsen



>o<Betina >o<





{> Ananta & Tjalfe {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 08:13
... at henna er bedst, hvis du skal genopfriske en rødlig farve.

Til regulær farvning, så ville jeg nok vælge de hårfarveprodukter fra L'Oreal, Garnier, osv.

Mon ikke du kan redde det, hvis du farver det over igen?

Eller ring til en frisør og spørg om det er muligt, at trække farven af igen, evt. blege det - men det er hårdt for håret og du har sådan et flot blond hår kan jeg se på din præsentation.



Hilsen Camilla & Felur



Albion Legend K2 Dressage sælges.

Klipning tilbydes! Glostrup og omegn. Se min HP, PRÆS eller MPL.
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er da super
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 08:14
jeg afrvede i ca 10 år mit hår med henna... man skal bare blande det op i rødvin eller kaffe(kold), så får det en dybrød farve.

Og så skulle det i mit hår trække 5 kvarter (lang tid)

jeg brugte det fordi jeg samtidig var permanentet og mit lange hår blev ødelagt af alm. farve.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 henna....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 08:55
Prøv at købe den en nuance mørkere - mahogni, og så farv det over. Begynd endelig ikke at farve det med noget andet end henna, så vil kemikalierne få det til at gå helt amok.
Held og lykke
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilket et
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 09:14
hennaprodukt har du brugt? (rime rime)

da jeg var yngre farvede jeg mit hår med henna, og det blev meget og dybt rødt.

Pulveret er det bedste og mest besværlige, kaffen har jeg også hørt om, men kan ikke huske om jeg brugte det???
Some people knows how to appreciate irony...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hennafarve
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 10:29
Hej!!
Jeg har lysebrunt hår, og fik af vide at man kunne få en BRUN version af henna farve (BODYSHOP), det skulle jeg da prøve da jeg syntes min hårfarve var rigtig kedelig!

Der stod at man kunne have det i, i op til 3 timer!!
Jeg havde dog kun mit i, i ca 2 timer, og jeg kunne altså ikke se forskel??

Måske var mit hår bare HENNA BRUN, eller hvad?

Kunne godt tænke mig at prøve igen. Har jeg gjort noget forkert?
Blandede bare det der kamel føde (det kalder jeg det altså), op med xxx vand(det stod på pakken)
Og så fik jeg min moAr til at putte det i håret på mig!!
Charlotte (",)


It's too late to shut the stable door after the horse has bolted.


Beauty is only skin deep, ugly goes to the bone

Murphys Law
0
0
Svar på denne tråd
 
 med helt almindelig henna
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 19:26
-altså ikke de der fis-æsker hvor man kan få brun henna osv og rend mig i nakken, men helt almindelig henna fra hennaplanten uden noget som helst andet i - den kommer i en gennemsigtig pose (ligener en vakuumpose men er det ikke) og skal koges i en gryde (ikke aluminium) og koster 19.75:

Tilsæt en anelse kaffegrums hvis du vil have nuancen lidt mørkere. Jeg ved godt der står at man kan vaske det ud efter 45 min, men det er løgn og latin. Mit sidder i i 3-5 timer alt afhængig af hvor tyndt jeg lige fik blandet det den dag, og hvornår det begynder at løbe. Og det bliver altså ALTID mørkt. Selv er jeg kommune farvet normalt, tenderende til blond.
Husk at tilsæt lidt eddike og start med at blande det op med olivenolie. Så skulle det virke.

Og så ro på - henna er et naturprodukt der ikke som de giftige farveprodukter kun kan nøjes med 45 mi i håret og vupti så sidder farven der i 4 måneder. Første gang du farver med henna vil det i øvrigt sandsynligvis blive skyllet næsten helt ud i løbet af den første uge. Næste gang går der så ca 14 dage, og derefter kan du nøjes med at farve en gang om måneden eller efter behov.

Hilsen en MEGET tilfreds henna-bruger.
/Louise

-søger job nær Maribo hvis du kan hjælpe så læs venligst min præsentation


Dyreværnsloven
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min søster....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 20:57
Hej
Min søster brugte engang farve i sit hår(ved ikke om det var henna)det skulle ha været rødbrunt men det blev nærmest lilla....
knuss
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjalfeand
Forfatter: 
Dato:  02-02-2005 21:39
Hva' farve var dit hår inden du gik igang??

Hvis det er lige så lyst som på billedet, så kan jeg godt forstå det er blevet orange...

Når man har med naturfarver at gøre, så er det din egen farve der bestemmer den endelige farve...

D.v.s Hvis du var mørkhåret, ville farven blive mørkerød.

Du er lyshåret, (afbleget??), og du har trukket dine naturlige pigmenter ud af håret ved at gøre det lyst, så nu når du vil have det rødt skal du ind og forpigmentere dit hår, hvilket du har gjort nu ved at tilføre farven rød... Med det går du ind og mætter håret, og hvis du går ind og kommer samme farve ovenpå en gang til så vil den blive meget flottere for nu har du været inde og mætte den lyse farve en gang..

Det er lige som når man skal farve et lyst hår mørkt, man kommer ikke en mørk farve på med det samme, fordi så spiser det lyse hår det røde pigment og håret bliver grønt. Man skal først ind og farve rød og så den brune farve på...

Håber det var svar nok eller spørg igen...

Hilsen Katrine / frisør.


Frieser, Frieser, Frieser, Frieser!!!! :-P





Søger part til pony 1-2 gange om ugen imellem Sorø og Ringsted!!! Ganske gratis!!!
0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider