Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 har i haft en god dag?
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 20:09
hey..
har i haft en god dag i dag?? eller
jegpå skole for tiden, og vi har haft teori hele dagen... totalt gab, og så over på hjemmet, og spise.. den værste gang hundeæde, så det blev til en omgang pizza

så i kan nok regne ud at jeg ikke ligefrem har haft den bedste dag..

egentlig burde jeg vel have puttet dette inlæg på klageren, men alligevel

Venlig hilsen kristian


Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjohhh...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 20:15
har vel haft en udmærket dag. Har fået vasket tøj og gjort rent.. Gået en god tur med hunden og handlet lidt ind.

Riga har fornøjelsen af sin part idag, så ridning har der ikke været noget af.. Rart at have tid til at få lavet alt "det kedelige"...

Mvh Christina

"life is like a box of chocolate, you never know what you are going to get"
:-) ?:-)


Kieffer Wien, sort, 17", mellem bom, lange gjordsropper, pæn og velholdt sælges. Se præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 NEEEEJ!
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 20:29
Har ikke just haft en god dag!

Det har bare været en øv-dag i skolen, med masser af skema ændringer, så jeg skulle have min HADe lære i tre timer :(
En dag der bare skulle overståes.

Tilgengæld gik dyret rimeligt godt.. :)




Malle & Honeyburst

Sand er overvurderet. Det er bare bitte små sten.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep!!!
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 20:39
Har haft en rigtig god dag! Havde Dayzy en tur i skoven, det var vores tredje ridetur og det gik bare strygende. Var også lige ude og prøve en fjollerbak for første gang, og han var bare flink, frisk men blød i munden.
Så jeg skal ikke klage.
Havde dog lige smed til to "dumme" hyppere, hvor jeg kom i klemme ved den ene, men de blev ordnet, så det kan man vel heller ikke klage over?!
Heste og ponyer sælges, kun private henvendelser.
Berner sennen/ Rottweilerkryds sælges. Begge køn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fin dag
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 20:41
Mødte kl. 10.00 :-)
Dagen var nu ret uinteressant, men det er den nu så ofte. Men fik da meget spaß ud af det alligevel :-)
Især i Billedkunst(som jeg _ikke_ kan tage seriøs). Malede en guldfisk som svømmer ind i munden på en haj, midt ude i en skov og nedenunder dem står et dansk flag og flagrer. Forklarede ihærdigt vores Billedkunstlærer, at det var det rene symbolik jeg havde lavet! :D Hader billedkunst..

Senere ringede jeg til en annonce vedr. en kat der var til salg - ejeren var lykkelig, de havde bestilt tid til aflivning i morgen, så jeg ringede i sidste øjeblik :-) Skal ind og se den i morgen, mine forældre ved stadig ikke noget om det, men gider ikke spørge for jeg ved de siger nej..

Nu skal jeg så til guitar :-) Så ganske fin dag




..Psykopater har det sjovere... ;D
You know I wonder if they'll laugh when I am dead

..why am I trying to give when no one gives me a try..
..why am I dying to live if I'm jus living to die..
0
0
Svar på denne tråd
 
 fin dag mig
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 20:41
og anne har været ude og købe sikkerheds vest til anne og ny ridehjelm.

skuffende var det dog at føtex havde udsolgt de støvler i min størrelse som jeg havde udset mig!!

men ellers en fin dag

hilsen berit


man ligger som man har redt !


dansk tinker forening
Dejlig 1½ år´s tinker hingst efter kårede forældre sælges, kontakt for yderligere info.
0
0
Svar på denne tråd
 
 nej det er
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 20:43

Vist synd at sige...

Vågnede op med tømmermænd i morges... :-P Mig og min veninde var nede i byen og få en "enkelt" øl i går aftes.Ganske hyggeligt, når der ikke er så mange mennesker, som om fredagen!

Så er min kæreste lige kommet hjem fra et besøg ved en ven... Han har fået "nogen på hatten" dernede! :-@ Pga han havde spurgt sin ven om hvornår han kunne få sin trøje tilbage, som vedkommende havde lånt, og smidt væk . Så skulle han gi min kæreste pengene til en ny.... (900 kr) Så han kom hjem med buler i hovedet! Stakkels fyr...Får så ondt af ham, når der sker noget med ham... :-(
Men fed ven ellers! Tror os' jeg vil banke min veninde næste gang hun spør' mig om noget! (NOT) :-*

Så jeg er ikke lige i det bedste humør i dag...Det eneste positive er, at jeg har set World Cup på Viasat Sport ;-D
Shorty




Hva' jeg ik' når i dag, når jeg nok i moregn
;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Kristian
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 21:05
Nej, jeg har ikke haft en særlig god dag. Jeg havde nemlig ondt i halsen, da jeg vågnede i morges. Og så har jeg været rigtig træt og uoplagt på arbejde i dag, så det var ikke særlig fedt...

Håber VIRKELIG ikke, jeg bliver syg!

Knus
MariaHelena & Primmer


"The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in returned."
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 21:06
Næ egentlig ikke, den startede udmærket da jeg var nede og sige godmorgen til min nye hyp.

Mensenere var min datter vildt sur og høl.
Så fik jeg at vide at min lillesøster var blevet indlagt, med blodprops symtomer(hun er 21) Hun er dog blevet udskrevet her til aften og var blevet scannet men de viste ikke hvad der var galt.

Også er jeg bare mega træt, jeg orker ikke engang at tage ud og ride lige pt, og det er noget nyt.

Men nu har jeg fødselsdag i morgen så bliver det vel en god dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej god og dårlig
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 21:16
Alberthe vores Tinker plag er stadig syg, så bestil dyrlæge igen..
Higstemanden kom med Electra , fin som altid..
En ven kom med hø til Alberthe og nogle foder prøver..
Pia og veninnen kom efter de sidste 4 kaniner..
jeg har strigler så armene var ved at falde af...
Dyrlægen kom kl. 20 og gav hesten olie -penselin og jeg fik pasta til 5 dage..
Vi fik karponader så hunden og Johan var glade..
Nu vil jeg i bad og i seng..
I morgen starter det hele om igen, sådan vores liv bare..
Noget godt andet ikke så godt..
Hej fra Annette



Kennel Tinka med Japanske spidser og Hvide schæfer Se dem her
Husk vi har haft Tinker siden 1992. Og vi har en Dobbelt kåret hingst som foreløbig er far til 19 føl. Zorba og hans koner
Nu også med Oldenboger i stalden
0
0
Svar på denne tråd
 
 god dag...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 21:34
tja, det er vist hip som hap..
- måtte tidligt op, havde dagvagt og jeg er ikke morgen menneske. (dårligt) manden ringer hjem og siger godmorgen og tilbyder at lukke hestene ud, bare jeg har fodret( dejligt, de skal da ikke ud i den mørke morgen)
- på job, rendte bla. rundt og tømte aksebægere, vaser og skåle med urin, fra en mand der ikke lige kunne finde et toilet ( surt at skulle tjekket alt for evt. urin) men okay det er min job og jeg er alt i alt glad for det..
skulle have været ude at ride ( dejligt) men kom det ikke alligevel.(trist)
-eftermiddag, forældremøde (godt)
manden bagte kage og lavede aftesmad til mig og ungerne,(skønt) inden han kørte på job.
aften : tøsen og jeg hygger i stalden ( bare skønt)

så kristian vuder selv om jeg havde en god dag.. ;-)

MVH.JEANETTE2
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 21:36
hej... hmm nej jeg har bestemt ikke haft en go dag.. har næste lige fået af vide at min morfar nok ikke kommer ud fra sygehuset af igen og at der ikke er ret meget hå tilbage for ham :{-(
så nej har haft en pæn dårlig dag og er bare tude færdig :{-(

hilsen mai
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fin dag...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2004 21:37
...har haft fri i dag :-)

Startede med at morgenfodre og lukke hestene ud i morges, så ryddede jeg lidt op her hjemme. Derefter var jeg et smut i vores lokale foderforretning for at finde et nyt foder til mit haflingerføl, ejeren af forretningen var der dog ikke selv i dag og det er ham der har mest forstand på hestefodring, så nu skal jeg lige et smut derover igen i morgen, der er han der nemlig :-)
Eftermiddagen gik først med lidt tid her på HN, bagefter ville jeg fyrer op i vores træfyr, da jeg frøs, men ak der var sørme ikke mere brænde i fyrretrummet, så det måtte jeg jo lige ordne først. Da det var overstået og der var tændt op, gik jeg i stalden.
Her startede jeg med at lukke mine to haffipiger, Flicka og Frigg (de er mor og datter) ned på vores ridebane, hvor de fik lov til at drøne rundt. Det blev også gjort ganske effektivt, der fik kun få sekunder, så lettede Frigg (føllet) en meter i vejret med alle fire ben og så gik den vilde tonsetur med løftet hale og flyvende ben ellers, hold k... det så godt ud og de nød det virkelig begge to - fik virkelig bevist, at jeg er ejer at to fartglade krudtugler :-D
Da de havde fået deres eftermiddagsfoder, lukkede jeg dem ud på et lille græsstykke foran stalden, hvor de ellers ikke går normalt, så de hyggede sig rigtig, imens ordnede jeg boks, blandede foder osv.
Ellers nåede jeg lige at vaske et par vinduer i stalden og så havde vi staldmøde her kl. 18.30.
Var hjemme her ved 19.30-tiden, hvor jeg tog et dejlig varmt bad og så så jeg lidt fjernsyn bagefter og nu sidder jeg så lige et øjeblik her på HN med Phil Collins kørende på stereoanlægget :-)

Om en halv times tid går jeg over og fodre haffipigerne og så vil jeg nok i seng lidt efter det. Har lånt Seabiscuit (<---staves?) med hjem på dvd fra mit arbejde, så den skal ses - har ikke set den før, så glæder mig :-)

Så alt i alt har det været en ganske fin dag :-)

Sensommerknus fra Tine
og hendes to haffi-piger,
Flicka og Frigg :-D


En af fordelene ved at være rodet er,
at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser.
- Peter Plys -
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider