Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 stæne billeder. skovhastrup
Forfatter: 
Dato:  28-08-2004 20:40

Ja så er det jo som sædvanligt lørdag aften, hvor jeg igen sidder og slapper af, efter at ha`kørt lisa og amadeus til endnu et stævne.

Denne gang vovede vi os over grænsen til distrikt 3, hvor skovhastrup rideklub havde inviteret alle rideklubber til et lille hyggeligt stævne.

Vi blev utroligt godt modtaget og der var en dejlig rolig og tryk stemning der herskede over stedet.
Rideklubben er en lille hyggelig klub som hygger om deres medlemmer og man følte sig velkommen lige fra starten.

Lisa fik varmet op, men amadeus syntes det var lidt kedeligt og fik slet ikke smalet sig ordentligt, hans galop øvelser var lidt fis og ballade så lisa måtte ride det sidste af programmet med godt fat i ham så han kunne opføre sig ordentligt.
Det var tydeligt at hans nye foder plan begynder at give ham energi til også at lave fis i programmet og det var tydeligt at han bare ikke gad gå dressur i dag , men hellere ville lave fis og balade.

Lisa vandt dog klassen lc3 så noget må de da ha´gjort noget af det rigtigt.
Nu er det så haslev det gælder i næste wekend og da skal de også ha et par springklasser.

men så er det også slut med lc klasserne for derefter gælder det lb klasserne.Lisa glæder sig til at skulle op og ride lb klasserne på amadeus og de er godt igan med øvelserne.

her er lidt billeder fra stævnet og til sidst æres runden.

skov hastrup rideklub kan varmt anbefales til andre rytter.

skal vi lave lidt mere fis eller gå ordentligt ??


Hov dommeren kigger jo på mig. så må jeg hellere gå ordentligt de næste 5 sekunder.



Er vi ikke dygtige. en hel volte uden fis.


jubi jubi. nu er vi færdige og så skal der fart på.


ja det var så lidt fra denne wekend men jeg vender jo nok tilbage næste wekend med nye stævne billeder fra haslev.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2004 21:02
...med den fine placering på en ellers fræk Amadeus ;-D!

Mvh
Winnie
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning (i)
Min HP - Tag et kig
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej winnie
Forfatter: 
Dato:  29-08-2004 06:47
takker.

hvordan går det ellers med din " nye" ox.
imc
livet er herligt
nyd det mens du kan



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Inger!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2004 07:26
Det går super :-), han kommer snart hjem fra sommerfold(dvs. til at stå tættere på), det bliver skønt at kunne komme ud til ham hver dag, lige nu er jeg kun oppe hos ham 1 gang om ugen, da der er 45km derop :-(.

Han er en rigtig sovetryne, hver gang jeg er oppe hos ham, ligger han ned og sover når jeg kommer :-P {>.

Lige et nyt billede af den "lille" mand:



Hvis billedet ikke kan ses, tryk her :-)
Mvh
Winnie
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning (i)
Min HP - Tag et kig
0
0
Svar på denne tråd
 
 kunne ikke se billedet
Forfatter: 
Dato:  29-08-2004 08:15

men var lige en smut inde og se din hjemem side.

Han er godt nok en dejlig hest og det er utroligt gode billeder du har.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Inger!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2004 10:14
Tak for besøget på min hjemmeside og for de pæne ord om den og Zadeek :-) :-) :-)!

Mvh
Winnie
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning (i)
Min HP - Tag et kig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er de fine sammen.....
Forfatter: 
Dato:  29-08-2004 15:58
Og så atter en flot placering - sådan.

Dejligt at høre nogle anbefale en rideklub - det er jo skønt at finde de gode, hyggelige steder at starte stævner på.

MVH Charlotte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilykke...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2004 17:56
...med placeringen...!
Hvor længe er det egentligt ik har haft Amadeus...?

HS auriganbid sælges
Kieffer Wien sælges
:-D Elsker min dejlige hest My Fair Tango se ham i præ
:{-( {> Savner Tessa som blev aflivet d 28/7-03 Vil altid elske hende :{-( {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skov Hastrup
Forfatter: 
Dato:  29-07-2018 09:40

Dejligt at høre, at du har haft en god oplevelse i Skovhastrup. Det har jeg også - min kone og jeg ejede i slutfirserne Overvadgaard, hvor rideskolen har til huse og jeg har undervist mange i det lille ridehus og på banen!

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider