Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 At være homoseksuel
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 12:48
Mit liv som homoseksuel

Jeg har vidst at jeg var til fyre, siden jeg var omkring 16. Jeg startede med at fortælle det til de aller nærmeste venner, og håbede selvfølgelig på positive reaktioner. Det fik jeg, hvilket gav mig blod på tanden til at fortælle det til flere. I mit hoved havde jeg en nøjagtig liste over hvem af vennerne der nok ville have et problem med det. Men efterhånden som jeg over 8 mdr. fortalte det til flere og flere, stødte jeg ikke på eneste dårlig reaktion. Faktisk havde jeg forberedt de mange argumenter jeg ville bruge når jeg ville støde på homofob’erne. De mange argumenter brænder stadig for at komme ud! Faktisk følte jeg et kæmpe vacum efter jeg var sprunget ud. Var det det!? Der skete jo ingenting. Jeg fortryder at jeg ikke gjorde det tidligere. Tænk alt det man er gået glip af. Dog tror jeg vennerne ville have haft sværere ved det da vi var i teenageårene.
Mit næste skridt var at komme på PAN og homo livet i københavn så jeg flyttede fra jylland! Jeg forventede en gennemgående følelse af fællesskab, samt kærestemateriale i hobetal. Jeg kendte ingen homoer, så måtte tage vennerne med. Vi havde det skam sjovt, men jeg havde svært ved at skjule skuffelsen. Var det engangs knald jeg var kommet der efter, havde jeg da været lykkelig, men det var det ikke. Det var følelsen af at høre til, i større grad end jeg nogensinde havde oplevet. Men det skete som sagt ikke, tværtimod. Jeg oplevede klikedannelse, hierarki, bagvaskelse og snobberi. Det var som at blive kastet tilbage til de tidlige år på handelsskolen, hvor man endnu ikke vidste hvem man var, og man for alt i verden ikke måtte gøre sig uheldigt bemærket. Det gælder om at kende de rigtige, og ikke blive set med de forkerte. Jeg har nemt ved at snakke med nye mennesker, og det gjorde jeg også på PAN og i det hele taget i københavn . Alt for mange gange oplevede jeg at folk, troede at siden jeg snakkede med dem, ville jeg jo nok score dem. De antog en attitude der ville gøre dem så attraktive som muligt og slappede slet ikke af. Det var anstrengende. Jeg må hellere skynde mig at sige, at ikke alle var på den måde.
Det var også meningen at jeg skulle have skrabet nogle homoer ind i omgangskredsen. Men for det første fandt jeg ud af at jeg ikke har meget til fælles med mange af dem på PAN. Og det er ikke for at sige noget dårligt om deres interesser, men det virker klart som om, det at vær homo fylder rigtig rigtig meget i deres liv. Jeg er homo og ja jeg er delvis meget femi, men jeg er så meget mere. Venner kan man aldrig få for mange af, men hvis kun man snakker homoting, bliver det for kedeligt i længden. Det jeg søgte var homoer, der ikke skammer sig over det, men derudover har helt normale interesser.
Kærestemæssigt søgte jeg noget nær det samme. I en anden profil på boyfriend hvor jeg også har en profil læste jeg noget der minder om: ”Kæresten skal give følelsen af det fede venskab, men iblandet omsorg, loyalitet og kærlighed” Det kunne jeg ikke sige bedre. Den gang jeg sprang ud ville jeg ud og have kæreste med det samme. Men fandt ud af at det var jeg slet ikke klar til.
Jeg har fået et par enkelte homovenner, men mangler den der giver mig følelsen af en ven man vil have kontakt med resten af livet, og som man ringer til når man keder sig, og straks finder på et eller andet fedt. Hehe, det lød en anelse ”klister”, men du ved hvad jeg mener.
Det var lige lidt om mit liv da jeg boede i københavn, nu er jeg tilbage i jylland og Ved du hva??? Det er meget mere mig og jeg er bare så glad for at være tilbage mine venner/veninder og familie og rytterlivet og det der giver mit liv mening. Og de 3 ting har lært mig at jeg er som jeg er og det kan ingen få lov til at lave om på , så nu kunne det jo bare være skønt hvis jeg fandt en lækker spring rytter hehe

Grunden til at jeg skriver dette indlæg herinde er at jeg vil gerne have folk bare kunne se i øjene at vi som er homoseksuelle osse er mennesker med følelser og at vi har ligeså stort og varm hjerte som jer andre MEN ja der er nogle homoseksuelle der er skabet og går langt ud over folks grænser MEN DERFOR DØM IKKE OS ALLE PGA DEM..
0
0
Svar på denne tråd
 
 flot og tankevækkende
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 12:54
Jeg synes det er stort af dig at lave dette indlæg! Jeg håber også du lader andre end os på HN læse det....



Venlig hilsen Tine :-) - it's never personal!

"So sue me- everyone else is"

Jeg fandt mine katte HER

Små kattekillinger søger gode hjem- kan bringes Se her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Interessant...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 12:56
... at læse. :)

Der er ikke ret mange mennesker, jeg har et problem med. Men homofobiske mennesker kan få mit blod til at koge.

Jeg synes, det må være lækkert for dig at have fået så mange positive reaktioner. Det er jo sådan det BURDE være.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville ønske...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 12:57
... at folk ikke identificerede sig udfra deres sexliv. Er det virkelig så stor en del af jeres personlighed?
Selv er jeg biseksuel, men det er ikke noget jeg går og tænker over eller føler den store trang til at springe ud af skabet med.

------
Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jørn..
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 12:58
Du vil aldrig med et enkelt indlæg kunne lave om på folks opfattelse af andre, beklager.

Jeg har flere min omgangskreds der som dig er homo, det er mennesker som alle andre og personlig holder jeg ikke mindre af dem (måske mere) de har et dejligt syn på livet, og vi tænker ikke over i det daglige hvor de høre hjemme.

Men kunne du ikke bruge en dressurrytter i stedet for en springrytte :-), der er flere at vælge imellem.
Dem som jeg kender af sprinsgryttere er optaget.


En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt Vildt dejligt
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 12:59
hei zip og tine
tak for de søde svar :-)
Det var helt vild dejlig at læse det i har skrevet
Og tak til jer andre der skriver på mit indlæg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jørn....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:00
Jeg har ikke noget imod homoer, slet ikke mænd, da de ofte kan vise sig at være meget bedre "veninder" end kvinder.

Noget hvad er bare "ækler" lidt er den seksuelle omgang imellem homoseksuelle mænd, lidt ulækker synes jeg, men det berører jo heldigvis ikke mig. Og så lige de der mænd, der tror at de er kvinder, med vrikkende numser og strittende fingre, ja, det er for meget, sådan bevæger jeg mig ikke engang.

Jeg er da glad for at du fandt vej tilbage til Jylland, og trives her, der er også dejligt her ;-)

Jeg prøver på ikke at være dømmende, er åben for nyt og nye mennesker. Dog med begrænsninger. Jeg har også en moral der slår fra.

Men jeg håber at du herinde vil blive modtaget som den du er, og ikke som det folk tror at du er.

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd
 
 til signe J
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:01
vi har jo alle vores meninger og gu ske tak for det
0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukt ^^
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:02
Super dejligt indlæg, jeg synes det er frisk gjort :-)
Lykke til i fremtiden :-) :-) :-)



..Psykopater har det sjovere... ;D
You know I wonder if they'll laugh when I am dead

..why am I trying to give when no one gives me a try..
..why am I dying to live if I'm jus living to die..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:06
haft en rigtig god venninde en gang og kan kun ærger mig over at vi ikke taler sammen mere....hun "sprang" ud som lesbisk i en alder af 16 år, og min eneste kommentar var: "det var da på tide".

Og det er sikkert også den modtagelse du har fået af din familie og venner. For tit ved omgangskredsen godt hvad man er, men det er jo ikke ligefremt et enme hvor man udspørger til. Jeg ønskede for min venninde at hun selv "opdagede" det og fortalte det når hun var klar...

Hvilke medførte at vi voksede fra hinanden, inden hun fik sagt det selv til mig....for hun var flov over den hun var og ville ikke ses med mig, for hvad nu hvis jeg ikke accepterede hende.

Hun glemte selv at man jo ikke bliver et dårligere menneske, bare fordi man fortæller hvem man inderst inde er...jeg havde kendt hende i 10 år, så jeg var ikke i tvil om hvem hun var....

Og er den dag idag, ked af at vi ikke kunne blive ved med at være venninder...men det var jo hendes valg, et valg jeg aldrig forstår!!!

Jeg kan kun sige til dig at det er dejligt at læse dit indlæg, og tror ikke at det er i rytterverdenen du får dårlige indtryk af homoer...(som du selv skriver)...måske er det en dressurfyr du skal finde..endnu en gammel skrøne..

Held og lykke i fremtiden...og tro mig det er mere end en til os alle..


Knus Natasja :-D





0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Jørn
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:08
Godt skrevet indlæg!

Jeg tror at mange som "springer ud" har det ligesom dig, de føler et tomrum og en længsel efter kæresten som ikke kommer "dumpene" af sig selv.

På min lille arbejdsplads (18 ansatte) er der ikke mindre en to homoseksulle ansatte, de er præcis som alle andre og når jeg f.eks. snakker om Morten, ja så snakker Sonja, da om sin kone Lyddi og sådan skal det sgu' være.

Desværre så har min anden kollega ikke et ligeså åbent forhold til det som hun har, og han har derfor i 10 år undladt at tale om sin kæreste, hvilket jeg finder meget trist, især da han ikke i fritiden, lever "skjult", på trods af det ved samtlige i firmaet at han bor og er i fast parforhold med en mand og han er da indefor det sidste årstid begyndt at snakke om sin Lars til os tøser på kontoret, og det synes jeg er fedt for ham.

Nå, det blev en længere smørre.... :-)

Held og lykke med kæreste jagten.

Mvh.

Trine SH
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jørn...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:11
Mennesket er en underlig skabning... men jeg syntes det er flot af dig at stå frem, du er ligeså meget menneske som vi andre.
Jeg har nogle venner,"bøssepar", som jeg ikke ville leve uden, de er mine "fortrolige" i alt hva jeg betror dem og ALDRIG har de svigtet mig.

Held og lykke i fremtiden...

Knus og tanker
fra Mona

(y)Engang Oldenborg, altid Oldenborg (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Læste lige dit indlæg
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:15
og ville så lige give dig en klapsalve for et rigtigt super godt indlæg.

Jeg tror også det er sværere for drenge at springe ud end det er for piger. Drenge er underlagt et hårdere pres om mandighed og at de skal finde en sød svigerdatter til forældrene, så der kan komme nogle børnebørn til veje.
Drenge som er heteroseksuelle har også en meget normal fantasi som går på 2 kvinder sammen seksuelt, så det falder dem ikke unaturligt hvis en kvinde springer ud som lesbisk.....næææ så er det nærmere ekstremt frækt.
Hvor de ikke nærer de samme fantasier om 2 mænd/fyre sammen og ihvertfald slet ikke noget man offentliggøre og derfor så falder det dem unaturligt, da det jo handler om at erobre damer......

Kvinder er også generelt mere tolerante og derfor nok ikke nær så homofobiske.

Men det med det "skabede", jamen jeg kan da heller ikke lade være med at trække på smilebåndet, hvis der skulle dukke en rigtig krukke op med ekstremt smidige hofter......det er altså bare underholdning.

Til gengæld ynder jeg at se programmer The Faboulous Five både dansk og amerikansk. De giver nogle mænd en hjælpende hånd og kommer med nogle guldkorn en gang imellem.

Men jeg synes det er flot, at du som 16'årig har været så bevidst om dig selv og din seksualitet, at du turde sige "her er jeg, take or leave it".

Det er bare så ærgeligt, at der er så mange homoseksuelle mænd som ser så forbandet godt ud og så er de slet ikke til kvinder :{-( verden er uretfærdig..........



Med venlige hilsner

Mette




En tur på hesteryg er aldrig spildt......
0
0
Svar på denne tråd
 
 JØRN HØR HER
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:17
jeg arbejder i en branche hvor der er en del homoer ansat. Jeg har i min tid i dette rejsebureau arbejdet sammen med 4 bøsser og en lesbisk.
Jeg kan ikke se at man skylder folk en forklaring på "hvad man er"......man er vel mennesker ligesom alle andre, med brug for kærlighed og omsorg.

Jeg er ligeglad med om man er kineser, tyk eller homo, man er stadig menneske. Ja, der findes overstadige og ekstreme homoer, jeg kender faktisk en....men han lever også af at være det, for han er nemlig "Tina Turner jam" og en kanon fyr med en fantastisk humor. Jeg er måske ikke så vild med dem der sminker sig til hverdag.....ikke at min "jeg bryder mig ikke om..." har nogen indflydelse overhovedet, det er bare fordi jeg syntes vi ligger ret langt væk fra det frække Rio de Janero.

Jeg syntes at du lyder som en utrolig ligetil, ærlig og åbenhjertet person Jørn. Lad være med at fortælle folk ved første møde "Jeg er homo"....det lyder nærmest som en sygdom ligesom "Jeg har mavesår....". Folk har ikke krav på at vide HVAD DU ER TIL.....for hvad du er til er en privat sag. Kan folk lide dig som det individ du er, så er de ligeglade med om du er homo eller ikke.

Det er nærmest blevet KULT at springe ud af skabe konstant.....jeg syntes det er ok at ens forældre/nærmeste familie får det at vide, så mor ikke besvimer til valentines day og taber kalkunen, når du præsenterer hende for Anders din kæreste ude i entreen.

Så Jørn hold dit hoved oppe som du gør nu og lev et liv fyldt af gode jyske venner (og heste) og tænk ej på hvad folk syntes om dig eller folk på Pan. Du er JØRN, og ham skal man vidst være heldig at kende.....
..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening.
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:18
Du må være et stort menneske. Du tør da stå ved det du er :-)

Jeg synes det er helt ok, at være den man er. Det er de mennesker som dig, man har lyst til at have omkring sig. I hvert fald i min verden.

Om man er til det ene eller andet, gør jo ikke en person dårligere. Det er sgu det man står for.

Jeg håber for dig, du får held i både venskab og kærlighed. Og at folk behandler dig ordentlig, for den du er. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:22
Jeg har absolute intet imod homo'er.
I de fleste tilfælde synes jeg, at bøsser er meget sødere og lettere, at snakke med end andre drenge og piger.

Jeg synes også det var cool af dig, at springe ud som 16 årig :)

Held og lykke fremover, eller hvad man nu siger? :)



-Malle


After we go to sleep
Our sun rise
I will make it the truth of painfully helping me cover up things
I wish I never had found
Confident
Tangled up in a nice life
Put the sipder in you
Watching in
Disregard
You live a nice life
With the spider in you
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:23
1000 TAK for jeres super gode kommentare ;-D

Ja jeg må jo så sige at jeg kun er typen der svinger med mine utrolige smidige hofter når jeg bliver lige en "tak" for stiv ;-)

Ellers... ja.. Jeg kan nu ikke skjule det, men har faktisk oplevet indenfor det sidste år at piger har været ELLEVILDE efter mig, Hallo jeg er GAY... fat det ;-D *griner*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Egentligt
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:24
er det min fornemmelse at mange homo´er er meget tilbageholdende med deres sociale liv..

-måske har de fået for mange drag over nakken ?:-)

Jeg har det lidt ligesom Jeanette, jeg kan heller ikke klare vrikkende numser og en over feminin attitude fra en mand :-P

(men nu er jeg jo osse trans ;-D jvf. et andet indlæg på senior)

Jeg har haft flere kolleger der levede i homo-6uelle forhold, nogle var åbne om det andre var tavse som graven..

I dagens danmark har man jo lov at stå frem og melde "rent flag" og om man er til det ene eller det andet kan man jo ikke forvente at kærester og venner kommer dumpende ned fra himlen af sig selv :-D

June



:-D SOMMER SOMMER OG SOL.... :-P :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det virkeligt irriterende...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:24
...ved bøsser er, at størstedelen ser ualmindeligt godt ud. 8-)

Andre fordomme? Næh, jeg tror i en grad, at homoseksualitet er medfødt. Min hest reagerer ualmindeligt meget på hopper - og meget lidt på vallakker og hingste.

Jeg mødte i øvrigt en gang en berider, som efter at have haft en homoseksuel kunde (mandlig) til at prøveride sine salgsheste, fik staldpigen til at vaske sadlen en times tid. ;D

- Hvem er så mest mærkelig? Jeg morede mig voldsomt på hans bekostning.

Mette (Fjolle)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen for fanden
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:26
Bøsser er jo det vi kalder "Spild af mandekrop" ha ha ha.
Man kan da ikke være total lækker.....OG SÅ VÆRE BØSSE!!!!!!!!!!!
..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt skrevet.
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:26
Da jeg ikke har nogen homoseksuelle i min omgangskreds, er det meget interessant for mig at læse.
Jeg synes også at det er modigt af dig, når der nu er så mange fordomme omkring det, men det er nok fordi du kun har fået positiv respons.
Jeg tror ikke at jeg har nogle fordomme on homoer (ikke hvad jeg lige kan komme i tanke om), men jeg tror at mange fordomme kommer af uvidenhed.
Jeg prøver at respektere fiólks forskelligheder. Vi er som vi er, og det kan man ikke lave om på.

Dog har jeg det ikke så godt med homoer der åbenlyst kysser og krammer offentligt, f.eks. i en bus. man sidder der og ved ikke rigtigt hvor man skal kigge hen. Det er som om de ved at der er mange der bliver stødt af det og at de kun gør det for at provekere. Sådan noget må I altså godt holde for jer selv, for der er min grænse altså overskredet.

Venlig hilsen Karina


Nye billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 signe j...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:27
kan sagtens følge dig... for mig er det ligesådan... jeg har ikke helt vildt behov for at alle skal vide hvad jeg foretrækker eller ikke foretrækker. jeg mener... "there's nothing more facinating in the world to me than my orgasm - and nothing less facinating than your orgasm".

jeg oplevede mens jeg arbejdede for landsforeningen lidt den samme - vi skal holde sammen fordi vi er bøsser (der var næsten aldrig nogle lesbiske til de arrangementer) - ligesom om det er en politisk overbevisning ellr sådan noget.

jeg forstår det ikke. jeg har ikke nødvendigvis noget som helst til fælles med andre med samme slags seksualitet som mig. andet end at vi godt vil det samme på et lagen... og dermed sikkert ikke vil det med hinanden. folk der derimod kan lide de samme ting, de samme bøger, har de samme holdninger - der ville være fællesskab at komme efter.

jørn - det er ingen kritik af dig! jeg synes det var et velskrevet indlæg - og jeg forstår dig til dels også godt. og iøvrigt lyder du jo virkelig som en sød fyr. det er hele den der "bøsse-kultur" jeg reagerer lidt imod. som du selv siger, at for nogen fylder det altså lige rigeligt. og det er som om der er noget trend i at fortælle - ja og så min kammerat, ja han er altså bøsse... sådan som om det er lidt smart, som om det siger noget om mennesket, som om det er en kvalitet i sig selv? det forstår jeg ikke. er det for at kunne vise at man selv er totalt tolerant? og er det ikke NETOP med til at sætte folk i kasser og sige længe leve fordommene!!

straight, queer, bicurious, transcurious, cross-dresser... whatever! kom lad og blive mennesker!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er lige ved at tro
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:29


at jeg har mødt dig.. :) :)

Til distriksstævne i RIK.. :) :) :)

Og så fik dit indlæg mig lige til at fælde en tåre, for min alle bedsteste ven Thomas, som desvære døde i en alt for ung alder.. (Aids)

Men bare hold hovedet opad og se verdenen i øjnene, så er den ikke så fordomsfuld som man går og tror... :) :) :)


Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay okay....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:32
Jeg vil først lige skrive at jeg ved første møde med nye mennesker IKKE siger hej jeg hedder Jørn og jeg er bøsse (det er jo ikke AA vel ;-D )
Jeg kan jo rent ud sagt ikke skjule det, og vil ikke bruge min tid på at gøre som om, eller noget? Derfor JA jeg er den jeg er, og jeg er sku STOLT af det ;-D

Det varmer super meget med jeres kommentare, troede egentlig der ville være mange " Ad hvor klamt indlæg" ;-)

Men ja i er stort set alle fordomsfrie, og det er jo dejligt at se...

Jeg tror også det er nemmere at være homo i "hesteverdenen" iforhold til hvis jeg gik til fodbold, traktor-træk, motor-cross eller spillede violin ;-D

KnuZer Jørn
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jørn.....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:32
Jeg har arbejdet sammen med en homoseksuel engang, og ja piger/kvinder de har vist et eller andet over for dem. For alle kvinderne på den pågældende arbejdsplads løb ham nærmest i måsen, som små hundehvalpe.

Og der var i hvert fald ingen tvivl om at han var bøsse.

Men det er jo også lidt uopnåligt, og er det ikke det man plejer at sige, at det man ikke kan få er meget spændende. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Else G
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:37
Det er jeg virkelig ked af at høre :-(
AIDS er en grim ting....
RIK hvilken rideklub er det?

Og alle jer der skriver at Bøsser altid ser godt ud, ja så kan jeg kun sige, JA da, se bare på mig ;-D *Joke*....
KnuZer Jørn
0
0
Svar på denne tråd
 
 Klynen
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:39
Ja det med tøserne der render i røven efter en, det kender jeg alt for godt... ? det er som om at alle vil være "venninder" med en bøsse... *mystisk?*
KnuZer Jørn
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja okay...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:41
Så lige din præ. det er da en skam du ikke er til piger, du ser sgu da godt ud.He he
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fordomme..
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:43
min mand mener ;-) at alle mandlige ryttere må være bøsser, det er vel også en fordom der vil noget. Jeg ved ikke lige hvor han har det fra, men få ham på en hest kan jeg ikke.
Men så ville det halve af Sønderjylland være befolket af bøsser, da langt de fleste ringridere er mænd ;-D

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd
 
 æhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:44
Jeg har intet imod homo6uelle overhovedet!!

MEN jeg kan ikke se hvad et indæg som dit laver herinde?? Måske er det bare mig der er nærtagende i dag (sorry if it is!) Det ligger for mig på grænsen til en moderation...

MEN jeg kan altså heller ikke se, hvorfor bøsser skal plastres op på den måde..

Altså der er da heller ikke nogen der præsenterer sig selv som sad(å)masokist, at man er til b(å)ndage eller en tur ud over marken kun iført regntøj!

Ja jeg forstår ikke hvorfor alle skal vide at "man" er homo6uel...


Og det er med vilje der er "censureret" med paranteser og andre bogstaver... Til andre, vær venlige også at censurere jer selv..


Julie


2 SHETLANDSHOPPER MED SUPER AFSTAMNINGER OG 1 UDEN PAPIRER SÆLGES!! SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror også
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:45
I mine øjne. ser det ud som om i går mere op i hvor vel plejet i er. Og dem jeg har mødt, har sgu været de rareste mennesker jeg har mødt. og tendens til lige at give en krammer, hvis det er det man har brug for. Det er fedt. Men så mange kender jeg, altså hellet ikke. Så der er der jo nok også undtagelser. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:48
Det er da et helt okay indlæg. Du behøves jo ikke at læse det, hvis du synes det er forkert.

Jørn har vel lige så meget ret til at skrive om sine føelser som, alle os andre.

Jeg har da læst mange indlæg, der har handlet om seksualitet, det har da ikke gjordt noget ?:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:49
Troede dette var hyggesnak og hyggesnak benyttes vel til debatter, historier osv... ellers ville der vel ikke være disse kategorier?
Min historie er måske lige så spændende for nogle som lille olgas historie om hendes nye cykel ;-) helt ærlig, JA så tror jeg du er lidt nærtagende idag...

dette er om mit liv, og hva jeg har været igennem som homoseksuel, det vil jeg gerne dele med jer andre. GIDER DU IKKE LÆSE OM HOMOSEKSUELLE, JA SÅ ER DER INGEN DER TVINGER DIG TIL AT TRYKKE, OVERSKRIFTEN SIGER JO SIG SELV...
KnuZer Jørn
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie, helt ærligt!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 13:55
Vi lever i 2004, eller hvad? kan vi nu ikke engang skrive "homoseksuel", eller andre for dig stødende ord mere, vi lever faktisk i et samfund hvor vi er opdraget til at snakke om tabuer, så helt ærligt!

Og som Jørn skriver: Så lad dog være med at læse videre, hvis det støder dig.

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lotte J...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:01
... Man spiser da ikke kalkun til Valentines Day ;-D Den hører Thanksgiving til - noget som vi jo slet ikke fejre i lille Danmark... Nå sidespring...

Jeg har selv været temmelig homofobisk anlagt - lige indtil jeg begyndte at lave teater. Dér blev jeg tvunget til at arbejde sammen med folk der - for nogens vedkommende - var skrigende bøsser... og det hjalp :-)
Jesper har forøvrigt en veninde som lige er blevet far ;-D

Jesper selv ynder også at provokere lidt, og da en anden veninde manglede hjælp på make-up-artist skolen hvor hun gik, blev han og en anden sminket Drag
før

efter


Efter at have fortalt denne historie på kasernen, fik jeg aldrig overbevist drengene om at Jesper skam var til piger... :-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjahhhh vi må håbe........
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:09
at Julie ved hvordan hendes børn er blevet undfanget.......ellers så får hun sig noget af en overraskelse ;-D eller også skal der tilføjes et kapitel til det ny testamente..........

Nej helt ærligt, det kan da ikke støde nogen.....vi skriver jo ikke ligefrem i flotte malende bemærkninger hvordan sådan noget foregår mellem 2 mennesker.

Men tanker og holdninger som knytter sig til emnet seksualitet........men hvem går af vejen for et rap bagi.....hæhæhæ (hvis heste ikke vil springe). Det ligger vel til sporten og en rigtig springrytter har vel også en springpisk.

Seksualitet er ikke et tabu i dagens Danmark for H.......da. Du læser om det i blade og ser det i tv. Alle folk er vel så og sige i kontakt med det hver dag.

Eller også skal vi måske lave HN om til en Jehovas Vidne side og så skal alt censures (ingen frække fy-ord eller holdninger som ikke er godkendt).

Det kan godt være denne var lidt stram........men jeg kan intet forgjort se i denne tråd. Tværtimod er det en opfordring til alle om at være den de er og ikke lade sig pådutte af andres holdninger og meninger......

med ærlighed kommer man længst.......

Med venlige hilsner

Mette




En tur på hesteryg er aldrig spildt......
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeanette
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:14
Det hander ikke om at jeg bliver stødt af ordene, men ganske simpelt er det (vist) en uskreven regel at man moderer 6uelle udtryk, så vi ikke tiltrækker de forkerte mennesker, der skulle søge på nettet...

Måske er jeg nærtagende, men HVIS nu "Lizette" havde skrevet et indlæg der hed "jeg en sadomasokist" og fortalt om sit liv på diverse klubber, ville I så også have syntes det var ok??

Jeg kan stadig ikke se hvorfor det er noget specielt at være homo6uel.. Altså det er vel ligesom alle andre former for 6ualitet...

Og til dem der nu vil angribe mig med at jeg er homofobisk... Jeg kender flere homo6uelle...

Jeg stiller blot spørgsmål - er det ikke længere tilladt?


Jule


2 SHETLANDSHOPPER MED SUPER AFSTAMNINGER OG 1 UDEN PAPIRER SÆLGES!! SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Et par kommentarer
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:16
[moderatorhat på]

Jeg kan nu ikke specifikt se hvad der er moderationskrævende ved dette indlæg.

Dog ville jeg vældig gerne – endnu en gang – henstille til at alle ord der er 6uelt betonet bliver ”selvmodereret” og stavet forkert, så vi ikke dukker op på søgninger vi ikke ønsker at være med på!

IKKE fordi der er noget forkert eller forkasteligt ved emnet (dog hører det måske mere hjemme på seniornettet) – men fordi ordene kan virke som invitation til individer der kommer her udelukkende af den grund. Det vil vi ikke have!

Altså bedes i fejlstave!

[moderatorhat af]


Min personlige mening er at jeg ikke vil generalisere mennesker på deres 6uelle orientering. Om man er til det ene eller andet er jo ikke noget der kommer MIG ved, så længe det ikke involverer min aktive deltagelse.

Jeg kan godt forstå at man gerne vil være åben overfor sine nærmeste – som en skriver, så mor ikke taber stegen når man præsenterer sin kæreste. Men derfra og så til at ”alle skal vide det” synes jeg der er langt. Jeg er ligeglad med hvad mine venner foretager sig i sengen og med hvem – den slags har jeg slet ikke LYST til at vide. Præsenterer en af mine venner mig for en kæreste, vil jeg gøre mit bedste for at være åben og venlig overfor vedkommende uanset køn.

De gange jeg har fået ”annonceret” at nogen var homo6uelle har jeg ikke været overrasket, så måske er de blevet skuffet over at deres ”store nyhed” blev så roligt modtaget. Men hvorfor skulle man dog gøre noget ud af at fortælle en ven at man holder af ham/hende ”trods alt” – og det synes jeg meget let det kan blive til, i denne sammenhæng.




£isbeth & Baloo
The truth is rarely pure and never simple.
~Oscar Wilde~

0
0
Svar på denne tråd
 
 fred være med det
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:18
Jeg er da revnende ligeglad med om folk er homo 6 uelle - så længe jeg ikke er forelsket i dem ;-)

Men jeg må indrømme, at jeg har det lidt som flere andre i tråden: Hvorfor er det så fantastisk at springe ud som homo 6 uel? Det rager ikke folk flest...

Og hvorfor skal man være stolt af det? Det er ligeså meningsløst som at være stolt af at være født i Vendsyssel, medlem af arbejderklassen eller 180 cm høj.

Det er en god ting at være tilfreds med at være den, man er, men når man ikke har gjort en indsats for at blive f.eks. bøsse (eller 180 cm høj), er der da ikke noget at være stolt af 8-)

Jeg så engang en eller anden fjernsynsudsendelse, hvor et bøssepar lod sig interviewe. De følte sig mobbet i den lille landsby, de boede i. Den ene fyr var en stor, rar bamse med helt almindelig optræden. Den anden var en krukke af værste skuffe. Sjovt nok var det kun sidstnævnte, der blev mobbet...
Selvfølgelig er det forkert at mobbe. MEN historien viste for mig at se kun, at bøsser også har fordomme overfor hetero 6 uelle.

Bøsseparret mente at blive mobbet pga. deres 6 uelle orientering "for alle de Hetero 6 uelle ser jo ned på os".

Gu' gør vi ej. Men vi er jo nok slemme til at gøre grin med folk, der VÆLGER at fremtræde MEGET aparte.
Jeg ville sgu også blive mobbet, hvis jeg iklædte mig Dame Edna-gevandter og skred rundt i Tårs og skabte mig åndssvagt.
...og må skæbnen være jer nådig

B-)Lone
Oldenborgere kan og vil (hvis det passer dem)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:19
Det var det jeg ville sige - udtrykte mig nok bare forkert - undskyld!!!


Julie


2 SHETLANDSHOPPER MED SUPER AFSTAMNINGER OG 1 UDEN PAPIRER SÆLGES!! SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad hjælper det
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:19
at omformulere ordet? Når man læser det inde i hovedet er det stadig det samme: 6uel bliver til seksuel inde i hovedet, uanset om man er pervers eller ikke. Jeg kan ikke se hvad det gavner at pakke ordene ind i små nydelige "ikke stødende" pakker.

Da dette er hyggesnakken, kan der vel også diskuteres andre emner end lige heste?

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd
 
 til Jeanette38
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:27
Det hjælper at stave forkert fordi HN så ikke kan findes via diverse søgemaskiner, hvor der bliver søgt på ordene korrekt stavet.
mvh
Mie (med moderatorhat på)
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeanette38
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:28
Det er ikke hvad du tænker når du læser det, men hvad folk kan finde frem til via en søgemaskine.


mvh PiaR

quantum in me fuit.
Stutteri Montana

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen jeanette!??!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:32
Så LÆS dog forklaringerne??!
:-P

Årsagen til, at man "fejstaver" ord, som beskriver og omhandler 6uelle emner er at HN's hyggesnak så IKKE kommer ud som "hit", hvis nogen bevidst SØGER (fx på google) efter sider med 6uel karakter.
(i)

Derfor.
Ikke nødvendigvis, fordi vi ikke kan bære at omtale emner af SÆÆÆKSuel karakter!
:-D

Dog tilslutter jeg mig Lone Beck's undren??!
HVAD er det, der er så fantastisk ved at være homo6uel, at man føler det som en i den grad påtrængende nødvendighed at fortælle det til alverden - også til de komplet uinteresserede??
?:-)

(Lægger jeg decideret an på en lækker gut, må han dog gerne liiige give mig et lille praj, inden jeg gør mig selv fuldstændig til grin! :-P)

Men ellers vil jeg - nøjagtig som Lisbeth - også MEGET nødig vide, nøjagtigt HVAD mine venner og bekendte laver i sengen.
(Har aldrig været meget for udpenslede intime detaljer :-P)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 moderation
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:35
af ordene tænkte jeg ikke på da jeg skrev mit... og jeg er endda også international... så undskyld! hvis jeg påkalder lyn og torden og perver af alle slags over os alle.

dog står jeg fast... jeg mener ikke det først formulerende for personligheden er 6ualiteten, men mange andre meget mere grundlæggende ting... ikke engang ens køn er førstenævner i at definere hvem jeg er som menneske. hvis det var sådan ville jeg jo pr definition have mere væsensfællesskab med alle kvinder end med mænd og sådan er det ikke.

det er fint nok at få holdninger og debat op at vænne, og det er fint nok at indlægget kom, det er velskrevet og i orden og sætter tanker i gang og udvider horisont, fordi man må sætte sig ind i dette menneskes situation og forestillinger, ønsker og længsler... så det er alt sammen meget godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Atengstedt..
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:36
jeg svarede inden de forklarede hvorfor, så "please get off my back", sorry, jeg er ikke tankelæser.

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hopper OMgående ned...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:38
...af Jeanettes ryg!
:-D

*bump*

SÅ.
Er vi så glade igen?
;-)



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, du var godt nok
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:40
tung ;-D

Så er jeg glad ihvertfald.

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Wow....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 14:59
...ja min første reagtion vare bare WOW...Han har virkelig BALLS så det batter ;-) Syns det er super fedt gjort af dig jørn, at skrive denne dejlige historie om dit homoliv!

Jeg har bestemt IKKE noget imod Homoer...syns faktisk som malle at "I" er meget sødere og lettere at snakke med end andre... :-D Og så er i faktisk meget lækkre at se på :-P Ja...jørn en skam at du er bøsse... ;-) *Gg*

Havde også en veninde som jeg gik i klasse med, men som jeg desværre ikke har kontakt til mere efter som vi ER gået ud af folkeskolen... Hun sprang ud som lesbisk i en aldre af 16 år...og ja vi havde det sku på fornemmern i 1 års tid inden hun fik en pigekærste...bare lige et lille sidespring :-)

Jeg syns bare at det er fedt at folk tør at stå frem med den slags istedet for feks. at drenge bare er "skabsbøsser" så hellere springe ud og få rusen der følger med!!!

LIFE MUST GO ON (y)



M.V.H
♥ Tine ♥

**Vær dit eget ikon**

Fan af Viggo Mortensen og Britney Spears :-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 "Krøller eller ej"
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 15:05
Jeg bedømmer ikke mennesker ud fra, hvordan (eller med hvem) deres lagengymnastik udfolder sig - så længe det drejer sig om to jævnbyrdige individer, der frivilligt deltager i "legen".

Kort sagt kommer det mig slet ikke ved - og jeg er helst fri for at kende til det. :-)

Jeg var på et tidspunkt ved at "brække" mig - da diverse "foreninger" optrådte i alle nyhedsmedier med det budskab, at man f*ndme var unormal, hvis man ikke alene accepterede homo'er - man skulle helst også finde det spændende ... :-P

Hvis man vil accepteres - kommer det ikke ved hjælp af at "bombardere" folk med anskuelser - men ved at vise, at man faktisk er et helt almindeligt menneske, der tilfældigvis bare har en anderledes 6uel anskuelse end flertallet.

Jeg synes, at det er trist, hvis man er NØDT til absolut at skulle accepteres af andre mennesker pga. h*mo6ualiteten - vi andre "normale" kan jo heller ikke forlange alle andres accept - kan vi? ;-)

Men igen ... lad mig lige pointere, at jeg absolut ikke blander mig i folks 6uelle udfoldelser -
Jeg er fløjtende ligeglad med om "det" skal foregå med lyserøde badesandaler or whatever. ;-D

Fint nok at fortælle om det, men forvent ingen "skulderklap" eller positiv hensyntagen bare på grund af dét. ;-)

Jørn:

Du virker som et sødt og rart menneske og ovennævnte er ikke "møntet" personligt på dig. :-)

Det var en general betragtning ud fra flere års "bombardement" fra indslag i nyhedsmedierne og en personlig erfaring, hvor jeg blev bebrejdet, at jeg ikke slog hænderne sammen i begejstring, da en bekendt "betroede" sig til mig. ;-)
Men jeg ER nok ikke så nem at "ryste" mere. ;-)

Held og lykke med kærestejagten og alt det andet. :-)


Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uhh, dét lettede...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 15:15
Så tør jeg godt iføre mig mine lyserøde badesandaler igen.
:-D



med venlig hilsen
atengstedt


Man skal aldrig slås med et svin.
Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det!
(desuden er svinet ofte den stærkeste...)



Link til debatten om FMS!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Atengstedt
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 15:19


Hihiiii ... Ja - det var jo også dig, jeg tænkte på, da jeg skrev det. *LOL* ;-D ;-D ;-D

Ej - spøg til side. ;-)

Grin fra Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 fedt indlæg....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 15:23
rigtig dejligt at se at du i så en ung alder tør at stå frem og fast ved din seksualitet.... troede da jeg læste indlæget at du var meget ældre fordi du virkede så moden, men så så bagefter at du "kun" er 21.... virkelig fedt indlæg!
0
0
Svar på denne tråd
 
 way to go..
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 15:44
fedt sådan at stå frem.. Jeg er Linedancer og i maj i år var vi til træf og en de instruktører der var med var bøsse en hammer lækker fyr med krudt i røven og åben og glad for sin seksualitet imens han stod der på danse gulvet og ga den gas stod mig og nogle kvinder fra en anden klub og kiggede lige pludselig er der en der siger "altså hvor er det synd såden et godt stykke kød går spildt" oh my good tænkte jeg hvad for en roerække var hun trukket op af..
Vendte mig om og sagde " går spildt?? Lille ven tror nu nok at uanset om du var mand eller kvinde ville han ikke synke så lavt" klap sagde det og så holdt hun kæft..
Jeg er FOR at man viser sin seksualitet for himlens skyld vi lever i år 2004 hvor længe vil det være et tabu emne, hvad er det folk er så bange for?? tvivler sgu stærk på at fordi man er mand og naboen er bøsse at han så flår din dør op og voldtager dig.. come on get over it...
Ville sgu ønske flere som dig "sprang ud" tror det ville nedsætte selvmords statistikkerne kraftigt...

;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
Før du har redet en traver har du ikke redet.. (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fair nok
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 15:58
og måske også nødvendigt at skrive det ,men jeg ville ønske at det var sådan at det ikke var noget særligt (hverken positivt eller negativt) at være feks homoseksuel. Den dag folk kan vurdere hinanden ud fra hvordan de er/opfører sig fremfor hvilken farve, religion, seksuel retning osv ville jeg være glad.

Jeg synes det er fint du skriver det, men jeg ville alligevel ønske at det var så naturligt, at det ikke var nødvendigt.

Hilsen Louise (som er ligeglade med om folk er islamistiske, kronragede, multihandikappede homoseksuelle arbejdssky mennesker bare de er rare og fornuftige. :-) )

:-) To supersøde malinoistæver med DKK-stambog sælges til gode, ansvarsbevidste hjem. Godt socialiserede, 1. vacc, chip, skr. garanti og hvalpepakke.

Se billeder på og ring og få en snak. :-)www.malinoise.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Travfreak...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 16:03
...det var vel bare et kompliment - ingen grund til at hidse sig op over det.

Mette (Fjolle)
-
0
0
Svar på denne tråd
 
 godt indlæg
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 16:05
Men det er vel nok ærgeligt at du er bøs§e :-D

Nå men jeg har jo selv en vis erfaring med bøs§er eftersom min exkæreste desværre fandt ud af at han var bøsse ca. ½ år efter vi var gået fra hinanden.

Hold da op hvor har det ført til mange latterkramper hos min vennekreds. Min exkæreste er i dag fuldtids bøs§e og kommer tsadig meget i vores vennekreds -med hans kæreste ;-)




Vinterdækken sælges eller byttes.
dækkenet (str.135) er helt nyt og aldrig brugt. Det sort/hvid ternet og med 300 gram fyld, krydsgjord, dobbelt bringelukning og slidser
0
0
Svar på denne tråd
 
 RIK.....
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 16:18


er Ringkøbing Rideklub... :) :)


Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 17:30
Hej Jørn

Jeg synes det er helt fint du vil stå ved hvem du er, og jeg synes også det er helt fint du vil fortælle om det, hvis det er det du har brug for...

Min egen storebror bor sammen med hans kæreste (fyr) i eget hus og de har et fedt liv sammen...
Jeg har det derfor selv meget tæt inde på livet, og har det på den måde, at jeg faktisk bare har fået en ekstra "bror", ser ham egentlig ikke som en svoger som sådan selvom han jo er det.... men det er måske også et resultat af at vi kommer godt ud af det med hinanden...

Din kommentar:

"Jeg tror også det er nemmere at være homo i "hesteverdenen" iforhold til hvis jeg gik til fodbold, traktor-træk, motor-cross eller spillede violin ;-D"

Kan kun sige, det er nogen gange meget træls at være hetr*:

Jeg er tit blevet taget for at være b*sse, blot fordi jeg rider har spillet violin er uddannet i en kvindebranche og har mere huslig pli end mange andre mænd... og når jeg så endelig har fortalt jeg er hetr*, så er folk som regl platte med kommentaren om, "jamen så har du da valgt den helt rette hobby/uddannelse"... eller også "du er da kun ude på at score unge t*enagepiger hva'" og så lige det der fjogede grin, som fortæller mig, at jeg ikke gider spilde mere tid på at snakke med dem...

Blot et træls opstød fra mig som bestemt er til piger, men som færdes i en kvineverden...

0
0
Svar på denne tråd
 
 2 brude til bryllup
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 17:35
Min veninnes kusine giftede sig sidste år. Brudeparet havde længe haft lyst til at gifte sig, men udsatte det hele tiden, da den nærmeste famile ikke ville akseptere parets valg. Familien var bange for familie og venners reaktioner, når de fandt ud af at det var et les-pebryllup, og hvis ikke brudenes foreldre vil være med til bryllup så blir det heller ikke noget bryllup. Sidste sommer tog pigerne endelig chancen og indviterede alle familiemedlemmer og venner til stort bryllup, og det blev en stor succes. Brudenes foreldre opdagede at hverken tante Anna eller bedstefar syntes det var forkert - brudene var jo begge søde ordentlige piger. Når foreldrene på den måde opdagede, at alle andre ikke havde problemer parforholdet, så blev det også meget lettere for dem selv at akseptere det og blive glade for sin svigerdatter. Og så kan i ellers tro at et bryllup med to tøser blir meget smukt og godt iscenesat ;-D.

Jeg har boet i kollektiv med flere b-sser og syntes stort set de var både hyggelige og ordentlige. Nogen blev jeg rigtig gode venner med (det er lidt morsom at diskutere drenge med en dreng - og vi var stort set enige). Er man sød eller idiot har dette intet med 6sualitet at gøre. Jeg er også lidt træt af holdningen "du kan ikke li' mig fordi jeg er homo6suel". Nej jeg kan ikke li' dig fordi du er en idiot - det har intet med hvem du foretrækker at dele seng med.

Jørn: Jeg kan godt forstå du ikke følte dig hjemme i miljøet i Kbh. Jeg ville heller ikke følt mig vel tilpas der (hvis jeg havde være mand og til mænd ;-D ). Nogen syntes sikkert det er helt top at få en ny hver aften, men jeg vil hellere have en derhjemme (og det har jeg). Ikke gå og vær ked af at du ikke har en kæreste - han kommer når du mindst venter det :-).

MVH Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette (fjolle)
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 18:56
Så det faktisk ikke som et kompliment det ville være det samme som at sige til dig og din kæreste hvis du har sådan en at ih hvor er det spild af godt kød at han er sammen med dig tænk over det...
Syntes bestemt ikke det er spild at være bøsse eller ærgeligt man er som man er..
Men det er et spild at mange mennesker render rundt med skyklapper på og ser ned på bøsser og lesbiske når de istedet kunne være glade og åbne og måske finde ud af at de også er mennesker lige som alle andre
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
Før du har redet en traver har du ikke redet.. (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor er det nødvendigt?
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 19:08
Hehe - det er skønt at bo i DK på nogle punkter. For eksempel dér, hvor langt de fleste bare trækker på skuldrene og siger, "Ok, fedt nok, kan vi komme videre..." hvis man springer ud og tør stå ved sin seksualitet.

Bare synd det ikke er sådan over det hele. :( Det er muligt, det ikke behøver være noget "særligt" at stå frem i Danmark - men skift over til midt i USA og det kan ende (og ender af og til) i mord.

Jeg tror, det er deraf det kommer - at vi synes, det er "modigt". For der er jo steder, hvor det faktisk er med livet som indsats. :(

Vi kan så udlede, at eftersom det på HN ikke er noget særligt - så må vi i det mindste høre til en gruppe af bare nogenlunde respektable mennesker med fornuften i behold.

*Wee... eller...*

-+- Zip.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja du er og blir dejlig
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 19:14
Jørn...

Du er jo skøn og lige meget hvad folk siger og gør så ved du jeg ihvertfald altid vil være her for dig ;-D

Du er dejlig...

Forresten ja så red du jo kanon idag, super godt...

Elsker dig søde ;-)
KnuZer
{> Pernille & Tambo {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes bare...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 19:55
...det er SÅ fedt at du laver sådan et indlæg.
At have den sexualitet er jo absolut ikke noget at skamme sig over.
Den eneste grund til, at man normalt er hetroseksuel er, at man skal kunne videregive mennesket, det er jo den enste grund.
Synes folk der er homoseksuelle er de flinkeste og mest geniale folk.
Det man jeg godt nok sige!
Godt gået!!

Hilsen *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes

Besøg Labs' hjemmeside med billeder, stævneresultater og andet godt, så bliver han rigtig glad

Prinsesse_Bianca

0
0
Svar på denne tråd
 
 der er jo
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 20:28
blevet skrevet alt det, jeg sad og tænkte på, mens jeg læste indlægget.
Jeg syntes det er sejt, at du som 16 årig, står frem, med sådan en besked. Også lige i den alder!
Jeg syntes det er sejt, at du "tør" skrive sådan et indlæg på et offentligt forum!

Et par ting jeg dog også skænkede en mindre tanke. Hvor er det dog synd, at man "skal" melde ud, at mn er "anderledes". Vi er så åbne i dagens Danmark (bar se hvad vi diskutere herinde...husker tydeligt vores hygiejne bind-debat), hvorfor er det så, at fx h*mos*ksuelle, stadig bliver nød til at hævde sig? Jeg tror nu ikke det er så slemt mere, men stadig....

Også min generelle tankegang.....alle de lækre fyre er b*sser. Jeg er efterhånden begyndt at tro på det :-D Og Jørn...du hjælper ikke på min statestik! :-)
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHK, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 20:31
Tine:

"Jeg syntes det er sejt, at du som 16 årig, står frem, med sådan en besked."

Synes lige du skal gå ind på Jørn's præsentation og opdatere dig på hans alder, bare for at undgå misforståelser...

0
0
Svar på denne tråd
 
 anders...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 20:32
han skrev at han sprang ud som 16-årig!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHK, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 20:36
Tine:

Jamen, du skriver din sætning i nutid:

"Jeg syntes det er sejt, at du som 16 årig, står frem, med sådan en besked."

Dvs. at når man læser det ved man ikke om du er klar over hans nuværende alder...

"Jeg syntes det er sejt, at du som 16 årig, STOD frem, med sådan en besked."

(Undskyld Tine, jeg er ordkløver)


0
0
Svar på denne tråd
 
 ja anders
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 20:37
det er du!
Men tak for rettelsen.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
*stifter og æresmedlem i FHK, fiskehviskernes klub*
vi udøver og træner med FMS

0
0
Svar på denne tråd
 
 altsååååååååååå
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 20:40
jeg har intet problem med homo'er nok måske lesbiske men nok fordi det er mit eget køn menbøsser har jeg intet imod...

jeg arb sammen med en og han sku for skæg og giver en et smile på læben rigtig godt...

Hilsen Vicksen - Hjemmside (Billeder og
video klip af mine katte)

0
0
Svar på denne tråd
 
 er gidt ni forskel
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 20:44
på at være sado ting halløj.. og at være til samme køn.. det ene af dem er tabu i min omgangs kreds. sårn ca altså..

Hilsen Vicksen - Hjemmside (Billeder og
video klip af mine katte)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min tur
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 21:17
Kanon indlæg Jørn.

Og jeg kan kun være enig med dig.

For mit vedkommende hoppede jeg først ud, da kæresten var fundet, så jeg oplevet intet tomrum. Derimod den totale lykke, for nu kunne jeg endelig være mig selv hjemme, som jeg var når jeg var ude med hende.
Hjemme sprang jeg ikke ud på den måde man ellers høre om. Nej min moar kom faktisk bare en dag og spurgte om jeg bedre kunne lidt piger. Og så måtte jeg jo ligesom sige ja, og så var den potte ude.
Mine venner tog det lidt blandet, nogle blev lidt forskrækket (især tøserne) og andre var temlig ligeglade, det mit liv, som de sagde, men ingen der reagerede dårligt på det.
Efter jeg tog springet skulle jeg jo osse prøve alt det der PAN halløj og kvindefesterne osv. Og jeg kunne ikke være mere enig Jørn, der er MEGET klicke dannelse, og hvis man ikke lige hænger med de helt in mennesker, ja så det ikke rigtig til at komme ind i varmen. Min veninde besluttede sig i weekenden for at tage alene i byen, men måtte hurtigt se sig slået, og hun er bestemt ikke den generte type. Folk havde travlt nok med sig selv og deres venner, så hun nussede hurtigt afsted igen.

Jeg er ikke typen der går og flasher med hva jeg er og hvilket køn min kæreste er, men kommer snakken ind på kærester har jeg ingen problemer med at fortælle min kæreste er en pige. Og hvorfor skulle jeg ikke måtte det??

Tja.. det var bare et lille stykke af min hist.

Hilsen
Poeten
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er vi "derhenne igen" *Hrmpfhh*
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 21:51

Se min overskrift - for den indikerer, hvad jeg vil frem til. *s*

Det er såååå fedt - at man "springer ud" som "h*omo..."????

GU' er det ej!

Jeg KAN ikke begribe, hvad der er "så fedt" ved det!?

De allerfleste mennesker, jeg møder - SER jeg som .. tjaa ... Mennesker!

Jeg er ikke 6uelt interesseret i 99,9% af de mennesker, jeg møder i dagligdagen. ;-)

Jeg er derimod interesseret i, hvilke kvaliteter de indeholder - og om vores interesser og almene holdninger til tilværelsen stemmer nogenlunde overens. :-)

Jeg er hetero ... Og det er bare SÅÅÅÅ FEDT! ...

Eller er det? (JEPS - for MIT vedkommende ER det!). ;-)

Det er ok med mig - for sådan er jeg - og hvad andre ellers foretager sig - dét er så inderligt ligegyldigt - så længe det er frivilligt for begge parter (har jeg vist nævnt før). ;-)

At der er "SPILD" at b*sser kun "ser" til den maskuline side? ...

Jamen .. Hvad så med de lækre mænd, der er gift (eller engagerede) og lever i monogamt forhold .. Er disse mænd også "spildt"?? ;-)

Jeg mener, at vi bør se hinanden som individer og som mennesker - og betragte hinanden ud fra - om vi kan lide hinanden eller ej ...

Al denne "6ualitet" - hvad pokker kan man bruge dét til i den daglige omgang?

Er alle et "muligt objekt"???

Puuha ... Perspektivet i ovennævnte tankegang er ret udelikat, synes jeg. ;-)

Jeg har mange fine venner - og de fleste er faktisk mænd! :-)

Jeg ser dem som søde og rare mennesker - og tænker faktisk ikke over deres "mandlige hormoner" - udover at de faktisk er mere oprigtige og søde, end mange kvinder jeg kender - og de er ikke b*sser. ;-)

På mit arbejde er der en stor procentdel af h*mofile - og jeg tænker ikke særlig meget over det. :-)

De er kolleger som alle "de andre" - og jeg kan lide nogle af dem - og nogle kan jeg ikke lide ...
Det samme gælder for de andre kolleger. ;-)

Det kommer an på "kemi" - og jeg nægter at springe med "på vognen" og erklære at b*sser er så meget bedre venner/veninder end andre .. de er lige så forskellige som "du og jeg". ;-)

Dét blev en længere smøre - men jeg ER bare så træt af, at nogle skal gøres bedre (eller værre) end andre ....

Vi er - som vi er!

Og vi må respektere hinanden - men jeg mener ikke, at man kan skære folke over een kam - hvadenten man er h*omo, h*tero, tyk, tynd, sort, rød, gul .... (fyld selv ind) ...

NU er jeg "udmattet" ... *GGG*

Så nu slipper I for flere udgydelser for i aften. ;-)

Venlig hilsen
Nina



0
0
Svar på denne tråd
 
 Alt er sagt!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 21:56
Alt hvad jeg ville sige ér blevet skrevet - der er ingen grund til at skrive det igen.

Synes det er flot af dig, at du er så åben. Og håber, at du snart få en kæreste.

Min ene storebror er homo6uel, han bor sammen med sin kæreste.
Desuden er en af mine bedste venner også homo6uel og har en kæreste.

Det er overhovedet ikke noget jeg tænker over, når jeg er sammen med dem, det er helt naturligt for mig.

Linda.
Jeg har ikke altid ret - men jeg tager aldrig fejl ;-D

:-) Medlem af Pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere :-)
Medlem af FHK
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 22:19
Synes det er fint indlægget er her når blot vi "selvmodererer" :-)

Jørn: Flot beslutning at tage (y)

Nå men til mit egentlige indlæg:

Min bedste ven er homo6uel.

Han fortalte mig det for nogle år tilbage-og muligvis er det ved at blive "a la mdoe" at springe ud-men han havde faktisk prøvet at sige det i cirka 1 år :-@

Han havde bare været SÅ bange for jeg ikke ville kunne kapere det (vi var barndomskæreste og har altid (og gør stadig) stået hinanden meget nært :-D ).

Jeg synes det var godt han gjorde det,jeg er ked af at han har gået rundt og tumlet med det så længe.

Han bor nu sammen med sin kæreste og familien og nærmeste venner er delagtiggjort.

Desuden, må jeg erkende at jeg faktisk er blevet "omvendt".

Jeg har aldrig tilhørt den homof*biske flok-men alligevel har jeg det som Vicksen med at jeg har haft MEGET svært ved at aceppetere homo6uelle piger,sikkert fordi det er mit eget køn :-P

Men..

da jeg så begyndte i skole for en lille måned siden,ja så fandt jeg ud af at en klassekammerat faktisk var til piger.

Vi snakkede kærester etc og jeg vil gerne sige (Y) for at hun er så åben omkring det-netop det at hun ikke "skiltede" med det men bare sagde det da emnet lige vedrørte kærester.

Og ja,det tror jeg har hjulpet mig til at jeg fremover vil have nemmere ved at acceptere lesbiske.

Hun er faktisk blevet en god veninde for mig selvom vi ikke ses privat :-)

Og til sidst lige en stor klapsalve til Poetjuice- godt skrevet indlæg (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej Jørn
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 23:35
Det er flot er det ..

Jeg har en ven ... Har kendt ham i mange år , og han har altid været meget feminin , gået meget op i parfyme tøj stil osv ... hans venne kreds er kun tøser ...

Han har ikke sagt til nogen af os han var til mænd .... selvom vi godt vidste det !

Men ingen har spurgt ham .

men for et halvt år siden sprang han ud , det tog meget hårdt på ham ,og han levede livet hårdt ..
med druk stoffer .. fester hele tiden ....

Han havde det svært meget !

Men idag er han kommet i balance ! og har det godt !

Og ved i / du hvad jeg har aldrig haft en bedre ven en ham !

Hilsen Louise
I LOVE FRIESER
0
0
Svar på denne tråd
 
 im lovin it.
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 23:37
Ih altså. Endnu en af de dejlige mænd. Og typisk en lille lækkerbisken, som slet ikke vil kigge på os piger *suk*

Nå, til det lidt mere seriøse. Jeg er fljøtene ligeglad med om man har briller, ben i næsen, sort håret eller hårdt såret.

Lad os synge sangen fra Krumme: man er som man er, det kan ikke laves om, man går rundt og ser ud, som man gjorde da man kom.. Lalala..

Jeg syntes dit indlæg er dejligt, og dine indlæg og besvarelser vil ikke tolkes anderledes, ej heller vil jeg opfatte nogle af dine holdninger på anden måde end alle tøserne ( og de få mænd ) der kommer her.

Jeg har også kendt et par stykker, og har været handihjælper med den ( også superlækre ) Peter fra Baysix hvis i husker dem. ( i Australien, Melodi GP 2001 ) Og han er lige så dejlig og sjov som alle andre, hvis ikke sjovere.
Hvis man kan blive hysterisk over homo6ualitet, så er ens horisont ikke ret stor, og man må virkelig gå glip af meget.

Og Jørn du ser da dejlig ud. Find du dig en kæreste, jeg kender i øvrigt et par i Henring hvis du skulle være interesseret ;-) Det er dejligt at folk er åbne om det, og sikke en positiv reaktion du får på indlægget hva?

Hav en god aften, jeg vil i seng nu.

Knus Rikke



Man skal ikke kaste med bowlingkugler når man selv er en kegle :-p



Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot!!!
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 10:28
Allerførst, flot gået Jørn!
Next... Jeg tror grunden til, at man som homo kan have et behov for at springe ud, er af den samme grund, som hetero'er kan have behov for at få lettet sit bryst for en kæmpe hemmelighed, der trykker så hårdt, at det gør ondt... Selvom der her på Hn åbenbart ikke er mange med homofobi, så er der stadig mange rundt om, der ikke er så tolerante som os... Og forestil jer, at det er jer, der går rundt og måske er smaskforelsket, men ikke kan fortælle det til nogen, af frygt for omverdenens reaktion? Hvordan ville I have det med det? Jeg snakker sgu ikke om andet end min nye kæreste, når jeg er nyforelsket, (Selvom det er ved at være et par år siden, har haft samme dejlige mand i nu 6 år...) og jeg synes dælme det er enhvers ret til at gøre det. Desuden tror jeg også, at man som homo hurtigt kan komme i tvivl, for man er bange for at lukke sig selv ude af samfundet, ved at stå frem og fortælle det. Havde en rigtig god ven på gymnasiet, der sprang ud i 2.g. Før det var han jævnt kedelig og temmelig kikset, man kunne også mærke på ham, at der ligesom var noget, der ikke var rigtigt for ham. Efter han havde fortalt os det, blev han en helt anden person, glad og tilfreds, smart i tøjet og håret og udstrålede simpelthen noget dejligt! At han sprang ud, må have været den klogeste beslutning, han nogensinde har truffet...
Andre, jeg kender, oplevede det samme, da de sprang ud.
Så giv dog de stakkels homser lov til at råbe ud til verden, hvad de er for nogle fisk, det gør vi andre altså også! Vi signalerer også vores 6ualitet til omverden, gennem vores holdninger i diskussioner, vores handlinger og vores påklædning. (Vi kan jo sågar finde på at fise rundt i ens joggingtøj og holde i hånd ned af gågaden...) Skal homser ikke have lov til det også så? Jeg mener, hvis vi nu er så tolerante??? :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 11:12
... skal alle have lov at være dem de nu er - men jeg forstår nu stadig ikke trangen til en offentlig udspringning (og heller ikke til at et par render rundt i ens joggingtøj for at signalere tosomhed)

Men jeg må indrømme at jeg også morer mig noget over nogen af de udsagn der komme rher i tråden - for det gentages jo flere gange....

"b*sser er noget af det sødeste"
"b*sser ser altid godt ud"
"b*sser er de bedste venner man kan få"

HUH?? er det ikke lige så meget generalisering som hvis man IKKE kan lide nogen, baseret på deres 6ualitet?

Synes meget at de her ”ihh, hvor er jeg tolerant” udsagn virker lige så ubetænksomme som hvis man havde sagt det stik modsatte og generaliseret en hel flok mennesker baseret på deres 6ualitet…

Hvad med at se på mennesker som det de er – individer!!

Når det er sagt, vil jeg nu også synes at Jørns indlæg er fint nok - velgennemtænkt og fornuftigt med masser af overvejelser - også omkring det med generaliseringerne. Jeg kan også godt forstå at det er helt underligt, når man venter store reaktioner fra venenr og familie - og så tager dt det helt roligt. Men det er jo på den andne side godt nok - for det viser jo også at det ikke er DEN detalje ved en de finder vigtig, men HELE den person man er. Og det er en gave at have mennesker omkring sig, der elsker en som man er.


£isbeth & Baloo
The truth is rarely pure and never simple.
~Oscar Wilde~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julie - jeg er også...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 11:22
... nærtagende (åbenbart) :-)

Kh
Gitte
Mine heste er; Balder - en 12 årige nordbakke vallak

Naturlig bedækning tilbydes af Jack, stg. 159, 7 år broget,
lækker taktfaste gangarter, samarbejdsvilligt roligt temperment og en kanon udstråling.


KæledyrsKompagniet / Dyreadfærdsrådgivning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Underligt........
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 11:33
er det egentligt også i mine øjne, at man kan have en trang til at udbasunere sin 6'uelle orientering... ?:-)

Jeg mener at, jeg går jo ikke hen og siger : Davs jeg hedder May-Britt og er hetero og glad..... :-P For det finder jeg ikke nødvendigt eller særligt interessant for andre - for sådan er der jo så mange andre der er og har det :-)

Men alligevel ser man den slags egenpræsentation gang på gang når det handler om at man måske tilhører en minoritetsgruppe. Både som homo6'uel, som alkoholiker, som narkoman osv - IKKE for at sammenligne disse mennesker, men udelukkende for at beskrive at man åbenbart kan have brug for at have en egendefinition for at have noget at have et klart selvbillede i.

Det er svært for mig - og også for andre at forstå - men som en god kollegea til mig har fortalt:

Da hun som ganske ung forelskede sig håbløst i en PIGE brød hendes egenopfattelse og hendes verdensbillede faktisk sammen. Så udover at være ufatteligt forelsket, blev hun også ufatteligt rystet og meget meget bange. Nok mest bange for hvad familie og venner ville sige og meget meget bange for at blive udstødt. Man skal nok have prøvet den slags selv for at forstå det - for alles forventninger inkl. ens egen uudtalte fordi de er så implicitte i vores kultur er jo netop at man f.eks er hetero6'uel ligesom man helst skal være som gennemsnittet på alle andre områder?

Hendes storebror har så nogle dage kredset om hende - og han spørger hende til sidst hvad der dog er i vejen? Hun bryder sammen og fortæller årsagen, og broren er så lettet at han er ved at besvime - han troede hun måske var meget alvorligt syg og havde selvsagt været meget bange på hendes vegne. At hun så KUN var til piger var næsten uforståeligt - for det betyder jo intet.-

Jeg tror simpelthen det betyder en masse for den person der er anderledes end flertallet at få positiv respons og få snakket om sig selv for at få sin identitet på plads.

Vi har jo alle brug for at afklare tilhørsforhold og identitet og gør dette på utallige måder - det her er så en måde at få nogle ting på plads på denne måde ;-)

Så jeg synes Jørns indlæg er fint - han har måske hjulpet andre der sidder her og læser og har svært ved at turde forstå sig selv. Og selv om det er et hestenet - så skal der være plads til også bare at være et menneske med menneskelige behov ;-)

Hilsen May-Britt.




Reikihealer- og Reikimester - healing for mennesker og dyr - og mulighed for kurser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 *hmm, hvorfor gør man det...*
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 21:33
Jeg synes, det er fedt at folk er så åbne, og siger "det er mennesket der tæller".

Det tror jeg, vi er mange, der godt ved. ;)

Men behovet for at sige, "Jeg tør stå ved det" kommer nok næppe fra jeres holdninger - men snarere fra de holdninger, som en eller anden snæversynet person besluttede sig for at stille op, så mænd ligesom Oscar Wilde kunne få sig en god, lang fængselsstraf som straf for en anerledes se*sualitet.

Der findes snæversynede mennesker, som det er flot at turde stå frem overfor. Og det ER nødvendigt, så andre ikke får den samme holdning, og tror homose*suelle gemmer sig, fordi de ikke BØR stå frem med deres "unaturlige" lyster.

Godt så.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd
 
 FØJ!!!!!! Mini Anonym!!!!!
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 21:46
Siger jeg bare! Også er du anonym!

Hvor YNKELIGT! FØJ hvor skulle du skamme dig!!! >:-(

Skrid herfra hvis du ikke kan opføre dig ordentligt!

Snævertsynede mennesker er der ingen der gider at høre på!

---

Jørn; Utrolig flot at du tør stå frem, jeg kender mange bøsser og nogle af dem er nogle rigtig gode venner - andre er ikke.
Når de skulle springe ud ved mig, kom det som et chok - men et glad chok. Jeg har altid respekteret bøsse og lesbiske utrolig meget.

Og bøsser er tit nemmere at snakke med - fordi man ved de ikke har nogle skumle bagtanker.

Flot at du tør stå frem. :-) :-) :-) :-) :-)



:-) MVH Alis og Højbo´s Tinto :-)





Livet er ét langt selvmord.
Citat; Zarathustra
0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot indlæg
Forfatter: 
Dato:  04-08-2004 23:38
Men hvis i virkelig ønsker at føle jer udstødt af samfundet, så bliv vegetar istedet for homo ;-D

Jeg tror MANGE foretrækker en fyr som "svigerdatter", frem for en pige der ik kan spise flæskesteg ;-D ;-D

Ej jeg synes det er et vældigt fint indlæg.
Men igen, jeg ville ønske Danmrk var et land, hvor det at være homo var så totalt accepteret at man ik behøvede at lave lange indlæg om det her på HN ;-D
(ik ment som kritik af Jørn, bare ganske generelt!)

Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske
{> Jeg elsker Janus og Daisy {>
>)))¨> FHK <¨)))<<





Dejlig 1'er hoppe udlånes til godt hjem se præs.
BOLIG/OPSTALDNING SØGES I ODENSE
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fra Moderator
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 08:10
Der er i denne tråd slettet et indlæg fra en anonym, som var overmåde ubehageligt og skrevet i et sprog som under ingen omstændigheder hører hjemme her på Heste-nettet.

Derudover er der slettet et indlæg fra LoneShannon som var skrevet til svar på det anstødelige indlæg - sproget i Lones indlæg var ikke af det pæneste men stadig sobert.

Grunden til sletningen af Lones indlæg var at jeg havde håbet at der ikke var så mange der havde nået at læse Minianonyms indlæg - og at vi dermed kunne undgå svar på det grimme indlæg.

Mie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Jørn
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 08:31
Jeg synes det er et godt indlæg du har skrevet. Jeg ærger mig bare på os ikke-homoers vegne over, at du har en følelse af at skulle fortælle at homoer også er mennesker. Det tror jeg faktisk langt de fleste godt både ved og mener. Jeg tror såmænd nok at mange af homofoberne mere er præget af usikkerhed og uvidenhed. Jeg selv har været i idrætten i mange år, herunder rigtig mange år i ftnesscentrene - og nu ansat i radioverden - jo jeg kender som andre i disse brancher rigtig mange homoer. Jeg indeler homoer i to kategorier - den kategori som jeg ganske ofte bliver gode venenr med, og så den kategori der gør det svært for de andre. Nærmere forklaret, der er dem der som alle andre - de er bare bøsser - og så er der den som oftest u-udholdelige flok - dem jeg kalder prinsesserne. Prinsesserne er nærmest overdrevet kællingeagtige - det er som oftes dem der bagvasker, laver hierakier og kliker osv. Sjovt no giver mine homo-venner mig ret i den indeling (groft sagt selvfølgelig).

Jørn jeg håber du møder den store kærlighed - den ligger nok lige om hjørnet til dig også.

Hilsen Claus

www.dlwr.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hatten af...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 18:25
Hørt Hørt... ;-)

Jeg giver dig kun ret i at nogle homoseksuelle kan være for meget, men det er kun en lille procent del... Så jeg kan også kun sige det samme som dig..DØM DERFOR IKKE OS ALLE PGA DEM.... :-(

Jeg er bare ved at b..... mig over alle dem som er så snævnersynet når det kommer til os homoseksuelle, bliv dog voksen og hallo venner vi er i år 2004...

Jørn, jeg kan kun sige dette..Jeg ønsker dig held og lykke med jagten på den eneste ene, han er derude... Og tror mig du skal nok blive lykkelig og finde dig en som fortjener dig.



Bag skyerne skinder Solen
Mvh Mia
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider