Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Barberer du dine ben?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 20:45
Jeg ville bare lige høre om der er mange andre der hader de rådne hår man har på benene!
Jeg barberer mine ben, under armene, og bikini linien.
Hvad med jer?
Det der irriterer mig allermest, er at der kun går få dage, så klør benene ad H til, og så må ,man finde skraberen frem igen!
Jeg ville ønske at man ku få noget at smøre på, og så kommer de ALDRIG NOGENSINDE igen!
Jeg elsker følelsen af mine nybarberede ben!
Jeg kan blive så gal, at jeg ikke kan sove hvis de virklig trænger til at blive barberet! :0)
Så siger min svigermor ( der aldrig kunne drømme om at barbere ben), at så ku jeg bare lade vær med det pjat!
Det er ikke pjat!
Jeg føler mig virklig ukvindelig, og gorilla agtig når jeg render rundt og ligner en behåret abe!'
Fint, for dem der ikke vil, men jeg kan simpelthen ikke klare det!
Der er selfølgelig osse de kvinder der har fra naturens side små hvide dun på benene, som man ikke engang lægger mærke til.
De ved slet ikke hvor heldige de er!
Opfinder de da for pokker ikke snart noget der får hårene til at forsvinde for altid??!!!
Hvad med jer?
Er jeg den eneste der har det sådan?
Med venlig hilsen Karina.


Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
1
Svar på denne tråd
 
 hihi...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 20:55
det kunne værer MOI der havde skrevet dit indlæg ;-D

Jeg har det præcis som dig..Kan ikke leve uden min skraber!!!

Men jeg gør det hver/hveranden dag da jeg ikke kan holde det mindste hår ud :-P
Monica
& Månesmølfen AKA Moonlight :-P
*Stolt medlem af Unge Seniores Klub*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Voksbehandling
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 20:57
er længere tid om at vokse ud. En mdr. er det vist! Men det gør ret ond. Ligesom når du plukker øjenbryn, bare mange flere hår af gangen (avs :-@)

Jeg barbere mine ben ligesom dig og jeg vil give dig ret i at følelsen af nybarberede ben er ret dejlig :-D

Ellers har jeg læst et sted at man kan købe sådan en elektrisk ting, hvor man sætter de der dimser den har, på benene og så dræber den hårsækkene! Og så skal man ikke gøre det igen før et år efter! Men sådan en fyr er vist rimelig dyr! Og så ved jeg heller ikke hvor sundt det er...

0
0
Svar på denne tråd
 
 112233
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 20:58
Jeg er også fuldstændig hysterisk modstander af hår på kroppen! Kan simpelthen ikke klare at have hår på benene >:-(

Mænd med hår over det hele er for den sags skyld heller ikke så lækkert endda, men på den anden side er det lidt fimset hvis de fjerner dem ?:-)

Julie From Petersen & Lillefix
Digelsgård Ridesportcenter
Laver du smykker? Stort udvalg af materialer og bøger på
Irene From Design
0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen Julie...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:04
Jeg har ikke noget imod en mand med hår på brystet.
Min egen mand har det.
Mænd der er dækket af hår overalt selv på ryggen finder jeg dog knap så sexet. :-P
Jeg kan bare ikke tag det på min egen ben!
Jeg har godt hørt om de voksbehandlinger Avs.
Jeg har osse hørt om de elektroder.
Men, hvis man skal brænde hvert enkelt hår enkeltvis tager det jo en evighed!
Jeg ønsker mig noget salve/creme, jeg kan smøre på, og VUPTI så er de væk for altid! :0)
Det må da snart blive opfundet!
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:06
godt mænd også kunne tage og fjerne deres hår! I hvert fald under armene! Det klameste der findes er virkelig hår under armene!

Jeg synes ikke det er fimset!Hvis piger kan, kan mænd vel også...

Når DE synes det er ulækkert at pigerne har hår på benene og under armene, har vi også lov til at synes det samme om dem >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 jep om sommeren
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:07
om vinteren ligner jeg bare en abe :-D

Jeg er dog blondt, så der er ikke så meget


Hilsen

Liva og Sanne
1
0
Svar på denne tråd
 
 Men underligt
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:09
nok synes jeg også hår på brystet er ret sexet! men ikke under armene...

Altså Mads Mikkelsen er jo ret lækker og han har i hvert fal hår på brystet ;-) DET synes jeg er sexet...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Sanne!
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:10
Jamen Sanne, irriterer det dig så ikke om vinteren?
Det irriterer mig grænseløst hele året! :0)
Med venlig hilsen Karina.



Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:18
Jeg barbere kun hårene af hvis jeg skal vise ben frem, så her om vinteren bliver det ikke så tit. Det er kun pga forfængelighed at hårene ryger af, så sålænge det kun er mig som skal kigge på det, så bliver det på.

Hilsen Helle
1
0
Svar på denne tråd
 
 Åh Julie....
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:20
...som du da kan få sagt det SÅ præcist :-D

Er fuldstændig enig med dig, hvad mændene angår :-D Det er ikke særlig lækkert, men omvendt er det også ret fimset, hvis de fjerner det (lige pånær skægget selvfølgelig ;-))

Personligt kan jeg sagtens klare at have lidt hår på ben og arme, men resten af kroppen bliver godt nok barberet meget hyppigt! Især under armene ellers bliver det godt nok for yrk!
Om sommeren barberer jeg ben rimelig ofte, men om vinteren sker det ikke nær så ofte :-)

Og ja elsker også følelsen af nybarberede ben :-D

Nytårsknus fra Tine & haflingerdyret Flicka :-D

- En af fordelene ved at være rodet er,
at man gør nye og spændende oplevelser hver dag -
Peter Plys

Nyt sveddækken, str. 140 cm, sælges. Se mere på Markedspladsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Minus hår på kroppen.
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:38
Jeg er også helt hysterisk med at fjerne hår på kroppen!

Jeg barbere ben osv. hver anden dag... kan ikke fordrage de små hår-stuppe.

Jeg er endda heldig, for jeg har aldrig haft den store hårvækst... kun nogle små blonde dun, men alt skal væk! :-D.
Venlig hilsen Anima
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har i prøvat silki pil?
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:50
Jeg har fået en besked fra en der råder mig til at prøve noget der hedder silki pil.
Den skulle rykke hårene ud med rod.
Er der nógen af jer der har afprøvet dette torturinstrument?
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epilady7
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 21:59
Jeg har et torturinstrument som rykker hårene ud, flere ad gangen. Jeg prøvede den 1 gang i 1 sek. og fandt ud af at det gjorde alt for ondt, den hedder Epilady.

Til gengæld sidder jeg tit med en pincept og rykker enkeltvis hår af bare som tidsfordriv.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis der er noget der
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 22:06
kan få mit pis i kog, så er det efter man har været i bad og har stået og slås med skraberen også opdager den ikke har taget halvdelen med!! Jeg kan blive helt hysterisk! -Også må de hår sgu vente til dagen efter!
Under armene er virkelig det eneste sted, hvor der bare ikke er et hår.
Bikinilinjen er vokset, da jeg ikke kan tåle at blive barberet. Så jeg smutter til kosmetologen ca. hveranden måned. Det gør ondt, men er bare pænt og holder i ret lang tid!

Jeg havde engang en kæreste der havde 2 hår på ryggen. -De blev fjernet med pincept. Det var lidt mærkeligt syntes jeg!
Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hår på benene ..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 22:10

Kvinders værste mareridt - er små stikkende kaktusagtige hår, der skraber mod hinanden - når man vader afsted med de (alt for tykke ben) gnidende imod hinanden. ;-)

Et godt råd:

Lad hårene gro!!

Lad dem blive 3-4 cm lange - så vil de føles som silke - og mindske de værste brandsår/gnidemærker, når I færdes til fods over en længere strækning.

Prøøøøv det! - Og I vil føle Jer som nyfødte .... (Der findes faktisk små babyer, der har masser af hår - og de ER så skønne at klappe). ;-)

Hvis jeg endelig skal give et råd mod uønskede hår - så må (og kan) det kun dreje sig om alle dem - der sidder mellem tæerne! :-(

Det moderne fodtøj - som man jo helst skal tvinge sine fødder i nu om stunder - har jo ikke den fornødne plads --- Slet ikke!

Så jeg vil anbefale et dagligt (for dét er nødvendigt!) gennemgående tjek af føddernes hårvækst ...

Klip hårene ned til ca. 1 cm. længde ...
Dét er det mest behagelige - og opsuger en pæn mængde fodsved. :-)

Held og lykke med den fortsatte intimhygiejne! :-)

Venlig hilsen
Nina

1
0
Svar på denne tråd
 
 Nina du er skør! ;0)
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 22:19
Ikke på vilkår om jeg vil lade dem gro! :0)
Lange hår mellem tæerne???
Du har en rigtig god fantasi! ;-D
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 22:44
..Efter at jeg har læst alle jeres kommentarer ang. behåret damer og deres endenu mere behårede mænd, måtte jeg da også lige give et pat ord med.
..
Jeg babere ikke mine hår på benene om vinteren, hvis jeg begynder på det må jeg i et par uger rende rundt uden tøj.
Har forsøgt det mange gange men af uvisse årsager får jeg altid en allergisk reaktion og ligner en der er kogt for længe. Om sommeren er der ingen problemer. Hudlægen fatter det ikke.
Men når forår og sommer nærmer sig kan jeg igen gå igang.

PS. Jeg har en mand som har meget hår over det hele. det kilder så sjovt.
imc
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ruller rundt af grin
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 22:49
>>> Hvis jeg endelig skal give et råd mod uønskede hår - så må (og kan) det kun dreje sig om alle dem - der sidder mellem tæerne!

*ROFL* ;-) ;-) ;-)

>>> Klip hårene ned til ca. 1 cm. længde... Dét er det mest behagelige - og opsuger en pæn mængde fodsved...

1 cm. hår på fødderne ?:-) YDRK!!! ;-)
Sig mig har du en Chimpanse logerende??? ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 I tidernes morgen
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 22:51


i en fæl for laaaang tid siden fortid... :)

Der havde jeg små søde lyse dun på benene... og jeg skulle da være lige så smart som veninderne... JOW JOW.. :)

Så jeg barberede de små dun af og fik sorte skægstubbe i stedet for... ØV

Så i dag, hvis ikke strømperne skal rennde om kap i alle retninger og hele vejen rundt, ja så skal pindsvinehårene af benene... :( :( :) :)



Morale: Lad være så længe du kan ... :) :) :) :)





M.K.H.
Else.


"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"


:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det gør
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 23:06
Jeg gør, når jeg ellers kan finde min skraber.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha de små dejlige dun...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 23:28
Nu er jeg kun 15, snart 16 om en måned!

Og om jeg ikke kan huske de små fine hvide dun man havde på benene for et par år siden.. Og så fordi det blev en dille at barbere sine ben, så gjorde man det. Så Uvidende som jeg nu engang var, så barberede jeg og VUPS der var de, de mørke hår! ADR.. Og ja nu her 2 år efter, har jeg kun mig selv at takke for det... Æuv bæuv.. :(

Meeen, det er nu en fornøjelse at mærke sine helt nybarberede ben og så lige smøre dem ind i noget dejligt fugtigheds creme... :-D


;-D ♥ -*KnuZ Nina & Flicka*- ♥ ;-D

***Vinder som Årets Springrytter 2003***


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe....
Forfatter: 
Dato:  22-01-2004 23:50
Barberer bestemt min ben, under armene og trussekanten. Ville blive vanvittig af ikke at gøre det, men det er jo smag og behag.

Efter hele denne barbere-ben-snak har jeg lige været i bad, og fandt skraberen frem og har nu de blødeste ben ;)

Mvh Juliette :-D

Lev mens du gør det - elsk mens du tør det.


Part søges til min holstenervallak på 5 år. Se min præsentation for mere information hvis du skulle være interesseret! Han er opstaldet på Vestsjælland.

Bøchmann trailer stående i Vestsjælland udlejes, se min præsentation for mere information.
0
0
Svar på denne tråd
 
 LoL mig med
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 00:11
Ka ik ha de behaarede ben :-P Men de er nu ik saa barberede for tiden, vi har ikke noget varmt vand herhjemme, og er ik saa fedt med koldt vand at staa og skylle ben bagefter 8-) Desuden maa jeg heller ik goere det for tit pga allergi ! Saa blir kun til hvis kaeresten kommer at jeg liiige ska ha bloede ben ;)

Med haar som er smaa irriterende stikkende stubbe 2 timer efter *grrr*

Ok gir jer ret, nogen maend er FOR behaarede!!! Og naar haaret staar ude til alle verden hjoerner under armene - aaaadr! Og paa ryggen - aaadr!

Er ok paa brystet, og til tider benene og armene - men kan altsaa bare blive for meget!

Hader ogsaa skaeg, er dog det vaerste, LOL! Specielt hvis kaeresten ikke lige faar sig barberet om morgenen og har de smaa irriterende stubbe - naegter at kysse saa ;)

Vil ogsaa have noget, jeg bare ka smoere paa og saa har dejlige bloede ben til evig tid :-D

Hm synes dog ikke, jeg har faaet sorte stride haar? Mine er stadig lige saa lyse og bloede som altid, og har da fjernet dem i et aars tid...

Har overvejet at laane min mors dimmer, som "river" haarene ud - avav, hun siger det goer lidt ondt i starten men gaar hurtigt over, men at man ligner en kogt kylling paa benene bagefter 8-)

LAENGE LEVE BLOEDE OG UBEHAAREDE BEN (Y)


- Rollo -
Har fri adgang til DBA til den 26. januar, saa skriv hvis du mangler et nummer :)
(i) Fjordhest eller lille hoppe koebes (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo om sommeren
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 00:57
men om vinteren ikke så tit....men jeg har egentlig tænkt på at lade dem vokse i vinter....måske kommer jeg til at ligne Baronen...han ser da meget godt ud, med sine puf ben.

Hilsen Emmara.
{>**Den Røde Baron** {>

0
0
Svar på denne tråd
 
 barbering...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 06:34
Altså nu skulle jeg nok have været født som hankøn...

Jeg har en enorm håvækst .. ALLE steder.. :-@ selv på tæerne!

Så hvis jeg ikke fjerne hår diverse steder hver dag, ligner jeg en chimpanse! Og jeg er ellers ikke hysterisk, men når man pludselig ikke kan holde armene inde til kroppen, og bukserne strammer så frygtelig, og skoene klemmer, er det altså tid at få fjernet hårene :-D

Håret på hovedet er også helt ustyrligt.. Det vokser over 1 cm pr. mdr (og det er fa.... rigtig) behøver jeg sige, at min nye smarte korthårsfrisure,jeg fik lige før jul, ER blevet lang...

Julie
0
0
Svar på denne tråd
 
 har aldrig gjort det
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 06:45
jeg barbere ikke noget som helst, dog er det ikke så slemt med mine ben, men på armene har ejg et væld af hår, meget fine og tynde. men alt dette bliver siddende.

jeg gør det ikke, fordi indtil videre er det kun min storebror, som finder det usexet og fortæller mig det gerne (sådan er han, man vænner sig til ham, jeg mobber bare ham med noget andet).
min kæreste siger ikke noget til det, han elsker mig bare som den jeg er, desuden hvis man først begynder, så bliuver det bare værre med hårrerne, idet de bliver mere mørke og stive.

så nej tak til den slags, jeg har det fint med alle mine hår. den tid det tager at fjerne dem, vil jeg hellere bruge på at læse eller gøre noget andet. folk må tage mig som jeg er, også med hår :-D

mvh xanadue
"kun når jeg er alene, kan jeg samle de tanker, som jeg får ved at være sammen med andre". LDL
1
0
Svar på denne tråd
 
 Og det var så.....
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 08:25
.....en af den slags tråde vi mænd ikke skulle læse :-P - hahahaha.........
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 08:42
Q kan du så komme ud :P

Jeg gider simpelthen ikke om vinteren medmindre jeg skal have nylonerne på. jeg syntes det er kedeligt og enormt trivielt og spild af min tid. Armhulerne gør jeg dog hele året da det generer mig gevaldigt. men om sommeren-ja så må jeg på den. For det ser ikke særlig lækkert ud når det ligner man har en sweater på benene :/

Men ang. mænd. Jeg har en absolut grænse når man ikke kan se deres ryg for bare hår advr. men ellers er hår fint med mig på mænd. Jeg kan godt lide der er visuel forskel på kønnene og jeg er stadig så huleboer at hår og mænd hører sammen ;)

Læste forøvrigt en artikel i tidens kvinder om voksning "dernede"-både skridt og erm..bagtil. Drenge kig væk nu...

Og at man, når man kom ind på en sådan klinik, også skulle ligge på maven og sprede ballerne så hun kan komme til bagtil også. det kune jeg altyså bare ikke-jeg blev helt sårlig da jeg læste det.
Som prøvekluden sagde "der er mange brudte grænser og det hele er høvet og ømt-men uha hvor er man glat"..

ja det er fint....jeg ska ikk!!!



Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ladyshaver -er enkel at bruge
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 08:53
og hvis man får tendens til øm hud efter brug af skraber kan denne med fordel anvendes istedet... det tager ca. ½ minut for mig at barbere ben når jeg bruger ladyshaveren -den kan så ikke gøre benene helt så glatte som skraber- men næsten :-)

Min hud bliver overhovedet ikke irriteret når jeg bruger shaveren...

(ikke at forveksle med epilady oa der hiver hårerne ud -det gør nemlig ondt som bare f....)


Camilla med heste-hunden



Der er friske billeder af hypsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vinterpels
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 09:02
Kun om sommeren hvor man skal have bare (og helst brune, og ikke røde som mine som regel er 8-)) ben. Her om vinteren hylder jeg samme princip som mine ponyer.. godt med vinterpels. Så fryser man heller ikke om skankerne ;-D


varme vinterhilsener
Kirstenj
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bløde ben
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 09:16
Jeg barber også ben. Men jeg får nogle gange nogle røde knopper. Er der nogen der ved hvad det er og hvordan jeg forhindre det ? Det er ikke særlig pænt med de knopper, så kunne jeg jo ligeså godt have hår på benene. ?:-)

Hilsen
Chirie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Permanent hårfjerning
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 09:17
Det hedder så vidt jeg husker epilering og kan laves hos en kosmetolog med noget elektrode-halløj. Jeg tror ikke det giver samme effekt at gnide sig op ad el-hegnet omkring folden ;-D

Men nu går jeg ikke så meget op i at barbere mine ben, så det er ikke noget jeg har erfaringer i :-P

J!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo da det
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 09:28
JO da , det gør jeg da også.

Et godt fif , smør benene ind med creme istedet for barbarskum , og på denne tid noget godt fugtigheds bevarende creme. Så klør det ikke bagefter.

Jeg plejer og gøre det hver gang jeg er i bad, altså Juleaften hi hi..

Bortset fra forleden dag, hvor jeg havde glemt og købe skrabere, og naboen var på besøg, og jeg havde stumpebukser på, og min kæreste gjorde mig opmærksom på efter han var gået, at man havde kunnet se noget af vinterpelsen stikke frem, HOW NICE...........



Part søges til super lækker Connemara på 1.48 i stg og 5 år . To bokse udlejes , de er ledige nu . (i)








0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha!!!!!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 10:04
M&M, man ku se noget af vinter pelsen der stak ud!
Hi hi, ja smukt ser det jo afgjort ikke ud. :-P
Oh Jan, jeg har godt nok ikke prøvet at gnide benene op ad elhegnet endnu! :0)
Men, jeg tror at jeg sætter manden til det først for at se om det virker. ;-D
Det med røde knopper: det døjede jeg osse med i starten.
Jeg bruger en skraber uden skum eller lignende til under armene, og bikini linien.
Til benene bruger jeg barbergel.
Jeg elsker den med skovbær duft!
Jeg får lyst til at spise vingummier hver gang jeg barberer mig. ;-)
Så, jeg døjer ikke med huden, men bare med at hårene kommer igen.
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hår hader
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 10:23
He he, Karina, du er altså herligt skør nogen gange :-D
Jeg drømmer også om den creme, og også en der kan fjerne smådeller, rynker, og slap hud ;-)
Desuden en tablet der gør mig evigt solbrun, og altid glad. Tandpasta der virkelig giver hvidere tænder, og en læbestift der giver fyldigere læber.
Nåre ja, jeg trænger også til en smart frisure til mit lange hår, nogen ideer... (se mit foto på min præs.)
Conni
0
0
Svar på denne tråd
 
 silke´pil eller voks
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 10:24
Det er er hvad jeg bruger!
At barbere ben kan ikke betale sig for mig, skal gøre det 2xdagligt, hvis mine ben ikke skal føles som en stikkende mandekind.
Fordelene ved voks og epilering er, at hårene bliver væk i op til 4 uger og jeg har personligt ikke haft problemer med betændte hårsække, som man kan have med skraber.
Ulempen er at det kan mærkes når man fjerner dem, men så ondt syntes jeg nu heller ikke det gør!!
mvh Camillla
0
0
Svar på denne tråd
 
 arh altså isa
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 10:28
...som tidligere cykelrytter ved jeg jo nok en ting eller to ud i hårfjerningens store mysterier.... ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brasiliansk voksbehandling
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 10:30
Det er hvad det hedder, har læst samme artikel.
Gør det selv, både med voks og epilering, og det er faktisk ikke så slemt ;-)
Har gjort det et par år og anede ikke at det havde et "fint" navn før jeg læste artiklen.
mvh Camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har man penge så kan man få.
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 10:41
Så så rolig piger!!!! Har hørt at der er noget nyt på vej.En laser behandling, der brænder hårrødderne i stykker. efter 5-100 gange. Så hvis vi sælger vores heste og spare sammen skulle det nok kunne lade sig gi sig. Desværre virker det ikke på blondiner!!!!!! Ved ikke helt hvorfor, noget med pigmenteringen!
Mod røde betændte knubber, prøv noget der desinficere lige efter baberingen. Bruger selv DEO krystaller, Det tager det meste. Desuden også sved 100%. og det kan bruges til intimhygiegne ved svamp. Kært barn har mange formål! :-D
Rid på det bedste - Rid frederiksborgheste ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.....
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 13:52
Ja jeg barbere mig da alle de steder man kan...men må indrømme at jeg faktisk kun holder det ved lige om sommern på benene, men bikinilinien og under armene...det tager jeg hele tiden...kan simpelthen bare ikke klare de hår!!!
Og jo engang i mellem på benene men kun hvis jeg skal have nederdel på osv. ellers ja så ligner mine ben noget der er løgn i den kolde vinter :-P

M.V.H
♥ Tine ♥


(")(")
( '.')
(")(")

**Vær dit eget ikon**

*Præsentation*
0
0
Svar på denne tråd
 
 hår på mænd...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 18:21
sarte sjæle luk øjnene tak:)


Min ex var en yderst behåret mand-også på ryggen. Da jeg første gang så ham nøgen var jeg ved at gå bagover-af grin! For manden, som var meget nær slægtning til gorillaerne i kropsbehåring, var altså en af dem der glatbarberede sig...forneden!! Så her stod denne mand med kæmpebehåring over det hele og så en bar plet "på midten"...han kunne ligeså godt have lavet en rød cirkel og sagt bulls eye.

jeg grinede ikke højt og sagde aldrig noget men uha det var svært.... :D



Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej Isa altså!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 18:30
Tak skal du ha!
Jeg havde ikke ku lade vær med at skrige af grin hvis det var mig der fik øje på sådan en skaldet rotte!
Hi hi, jamen jeg tager hatten af for dig, som ku lade vær med at grine! ;-D
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 hihi karina
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 19:03
gud hvor jeg dog kender den følelse.

Du er altså meget sjov.
Part søges til 9 årig RDH hoppe , se præsentation for yderligere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jlykke...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 20:48
Jamen, kunne DU lade vær med at grine hvis fyren stod der med en skaldet rotte?
Det kræver virklig sin kvinde at holde masken der!
Jeg har heldigvis været forskånet for et sådant syn.
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 hår... ad fy føj....
Forfatter: 
Dato:  23-01-2004 21:24
ordner ben så tit som overhovedet muligt.... kan simpelthen ikke klare hår på upassende steder.... kan få gåsehud når jeg f.eks. ser folk gå rundt med "buske" som øjnbryn.... hvis jeg var bevæbnet med en pincet så tror jeg at jeg ville angribe og begynde at plukke løs... det værste jeg endnu har set, var en ret ung pige met ét øjnbryn... (de var simpelthen voksede sammen over næsen... fy føj) hår er for klamt.... især små hår....
0
0
Svar på denne tråd
 
 "Hårhysteri"?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 01:27

Sidder lige og filosoferer lidt over hårvækst ...

Hvem er det egentlig, der har "vedtaget", at naturlige hår på naturlige steder - er unaturligt??? ;-)

Må så med "skam" indrømme, at jeg slet ikke har hår mellem tæerne (som jeg erklærede tidligere) - men til tider fjerner en del af min naturlige hårvækst - såsom under armene og på benene. ;-)

Men er det i bund og grund ikke noget mærkeligt noget??

Ok - jeg har ikke overvældende hårvækst - men er det ikke snart på tide at "fjerne" afskyen for hårvæksten - i stedet for selve hårvæksten?

Dét ville da gøre tilværelsen lidt lettere for mange. :-)

Bare lidt tanker fra
Nina

2
0
Svar på denne tråd
 
 helt enig
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 09:15
nina-jeg kan også få hysterisk flip når man "burde" vokse hele kroppen fordi nogen syntes man er ulækker. Og hysteriet med "forneden"-jeg vil fannerme ikke ligne en 12 års pige når jeg nu er voksen altså! jeg ville selv ønske det hele var lidt mere frit-jeg er så træt af alt det man efterhånden skal gøre ved sin krop for at være "pæn"-og alligevel er jeg een af dem der gør det, for jeg vil ikke tiltrække unødig opmærksomhed...suk

Al magt til fri kropsbehåring!

:D



Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Tilslutter mig......
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 16:25
Kan kun tilslutte mig din holdning til det, ordene er som taget ud af min mund :-)

Hvorfor f..... er vi blevet skabt med al det hår, ham gud har da vist ikke tænkt sig helt om (eller frygter han at vi kommer til at fryse hvis der skulle komme en ny istid ?) ?! :-P

Pia




"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"
"The soul that beholds beauty becomes beautiful"

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hårrejsende :o)
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 19:46
isa: *fniiiis* Hvor morsomt!!

Jeg barberer tit ben - elsker bløde ben.

Men kommer I også til en gang imellem at hive en flig hud med? Det gør jeg! AVS!!


Med venlig hilsen

Lise Rohden

...som har part på Teglgårdens Felur - den brune, springende vinterbamse, en 2'er pony i forklædning som stor hest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hovskæg til alle!!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 20:31
Tilslutter mig isa: Lad os danne en forening??!
"Hårets befrielsesfront" måske??
:-D

Jeg bemærker i denne tid med stigende forbavselse at ganske mange HN-brugere - som tilsyneladende UDEN at blinke vil rense forhud på deres hest, diskutere mængden af udflåd ved hoppers brunst, grave øremider ud på deres katte, opsamle indvoldsorm fra deres heste og ikke mindst kysse deres heste/hunde/katte på munden - har et i mine øjne påfaldende fremmedgjort forhold til menneskekroppe???
(sågar - og i nogle tilfælde endda ISÆR deres egne??!)
:-@

Adskillige kan dårligt holde sig selv UD, hvis ikke de skrubbes igennem med sæbe, vand (og klorin? :-P) 2-3 gange DAGLIGT.
- mange føler sig UDPRÆGET utilpas, hvis andre mennesker betræder deres personlige rum (= kommer indefor armslængde's afstand)
- og en pæn slat mennesker geråder nu tilsyneladende ud i fuldstændig AFSKY overfor naturligt forekommende kropsbehåring???

Jamen kæreste venner???
I lyder som om det er ALIENS der graver sig vej ud igennem huden på jeres underben og armhuler???
Det ER altså bare HÅR!!
:-D

Alle mennesker har dem!!
Selvom nogle tilsyneladende må døws med flere af slagsen end andre - og på TOTALT unyttige lokaliteter...
;-)

(Undertegnede har således lodne håndkanter i de perioder, hvor jeg ikke arbejder med noget, der SLIDER pelsen af! Det er med andre ord UMULIGT at drive den af, uden nogen opdager det :-D)

Jeg kan dog GODT forstå, hvis man ikke synes, at det ser PÆNT ud med lange mørke hår under de transparente nylonstrømper (og dét gør man formentlig ikke :-P)
Og at man i så flad vælger at FJERNE den famøse behåring i ny og næ, når sådan påklædning af den ene eller den anden grund er påkrævet..
;-)

-Og det gør jeg altså også selv - mere rabiat "hår-fredende" er jeg DOG ikke!!
:-)

(Anbefaler i dén forbindelse ubetinget professionel voksbehandling - HADER at blive "taget på fersk gerning" med stængerne indsmurt i "grat" og omgivet af behårede lærredsstrimler :-D

Samme behandling er i øvrigt også FREMragende til at fjerne lange, spredtvoksende krøllede hår på mandeskuldre, om man(d) skulle have samme æstetiske holdning som ovenstående til dén slags "pels" :-P)




med venlig hilsen
atengstedt


Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha jeg er med!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 20:46
Kropshårets Befrielsesfond har hermed et medlem til.


Ind med hår-ud med gilette!!

Ind med hår-ud med gilette!!


Åh alle de mange timer man kunne spare...jeg har nu allerede skåret ned på diverse-bad, soignering, hårfjerning omm...ikke at jeg er klam og jeg lugter ikke-særlig meget;)....

men alle de penge jeg sparer og al den tid jeg har tilovers!!! jeg er pæn, lækker, dejlig og sød alligevel så hvorfor skulle jeg ;))

:P:P:P



Logo, design, tegning m.m. udføres. Se min præsentation for galleri.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Vi ER dejlige!!
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 21:09
Ingen tvivl om dét, isa!
;-)

Ind med hår - ud med gilette!!
:-D



med venlig hilsen
atengstedt


Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
1
0
Svar på denne tråd
 
 Nej jeg
Forfatter: 
Dato:  25-01-2004 12:54
barbere ikke mine ben, for jeg har slet ikke hår på benene. Heldigt for mig.

mvh

Jette
1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2018 15:02

Tråden er fra 2004


Mvh

Mette

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ivrig reklame
Forfatter: 
Dato:  02-02-2018 18:08

He he ja hende der tager de gamle tråde op er enten meget ubevidst om datoer eller meget ivrig efter at sælge et produkt ;)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 neanderthaler
Forfatter: 
Dato:  02-02-2018 22:29

Men det er sgi da meget sjovt at se sådan en gammel tråd. Her gik jeg og troede, at den der lede ved hårvækst (alle andre steder end på hovedet) var af nyere dato, men det var åbenbart allerede sådan for omkring 14 år siden, omend der forekom nogle få oprørske elementer. Jeg har prøvet at forklare yngre kolleger, at i 1970'erne kunne en mand næsten ikke være for lodden (Sean Connery, altså!), men de nægter at tro på det. Allerede dengang skulle kvinder i USA vist barbere deres ben, men bortset fra, at de fleste vist fandt lange sorte hår under nylonstrømper uheldige, var vi ganske ligeglade heromkring - måske undtaget visse spidsborgelige minoriteter.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nårh ja nu fattede jeg det
Forfatter: 
Dato:  02-02-2018 22:36

Nu fik jeg set, at der er endnu to gamle tråde om samme emne :-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jep...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2018 20:51

... Og hendes "produkt" er tilmed penge ud af vinduet, det virker nemlig ikke Tro mig - jeg har prøvet


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ja.....
Forfatter: 
Dato:  12-02-2018 13:58

Dog mest om sommeren.


Bolig søges til leje i Nordsjælland. Gribskov eller

 

evt. Helsingør kommune. Samt Nødebo.

 

Chihuahua hvalpe sælges.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider