Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 En fræk julehistorie ;o)
Forfatter: 
Dato:  11-12-2003 13:38
En ung mand ville købe en julegave til sin nye kæreste. Da de ikke havde kendt hinanden særlig længe, bestemte han sig for et par handsker, da han følte, at det ville være passende romantisk, men ikke for personligt.

I selskab med kærestens søster gik han i Magasin og købte et par hvide handsker.
Søsteren købte et par hvide trusser til sig selv. Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens søster fik handskerne og han fik trusserne. Uden at kontrollere indholdet sendte den unge mand gaven til sin kæreste sammen med følgende brev:

"Jeg valgte disse, da du normalt ikke har nogen på, når vi går ud sammen om aftenen. Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt længere model med knapper, men hun bruger korte, der er lettere at tage af.
Disse er i en sart farve, men damen, som jeg købte dem af, viste mig sine egne, som hun har brugt de sidste tre uger, og de var kun ubetydelig beskidte. Jeg fik hende til at prøve dine, og de passede hende udmærket. Jeg ville ønske, at jeg kunne være der for at sætte dem på dig første gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der kommer i kontakt med dem, inden vi ses igen.

Husk at blæse luft i dem inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt bliver fugtige under brug. Tænk på hvor ofte jeg vil kysse dem gennem året, og jeg håber du vil have dem på for mig fredag aften.

P.S. Den sidste nye mode er at bære dem nedrullet med lidt pels synlig!

Kærligst, din elskede"


Med venlig hilsen

Lise Rohden

...som har part på Teglgårdens Felur - den brune, springende vinterbamse, en 2'er pony i forklædning som stor hest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-12-2003 13:43
Ha ha, den var sjov!

Tak for et godt grin Lise :-D
Julie From Petersen & Lillefix
Digelsgård Ridesportcenter
Laver du smykker? Stort udvalg af materialer og bøger på
Irene From Design
0
0
Svar på denne tråd
 
 With a little fur showing *GG*
Forfatter: 
Dato:  11-12-2003 13:43
Fortæl lige en vittighed, som jeg ikke allerede havde læst for 3-4 år siden :-D


Hilsen Camilla & Felur

Så er der billeder af mine katte!
Se min hjemmeside


SÆLGES: Springhest, hoppe e. Lanthanid, 9 år, 160cm. i stg.

Se min hjemmeside under 'Salg'
0
1
Svar på denne tråd
 
 Hmm grrr.... Camilla
Forfatter: 
Dato:  11-12-2003 13:55
Camilla: Måske er det ikke en vittighed men øhhh...

Jeg har skrevet ønskeseddel til min kæreste. Der havde jeg skrevet at jeg ønskede mig undertøj fra "Fleur" - jeg har åbenbart opdraget min kæreste godt, for da han læste højt, kom han til at sige "Undertøj fra FELUR" i stedet for Fleur *GGGGGG*

Sejt eller hvad - undertøj fra Felur... frække hest!


Med venlig hilsen

Lise Rohden

...som har part på Teglgårdens Felur - den brune, springende vinterbamse, en 2'er pony i forklædning som stor hest!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hihi...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2003 20:09
Min matematik lærer i folkeskolen bildte mig ind at det var ham der havde lavet den bommert i sin tid 8-)


Med venlig hilsen Christina og den udlejede Fonzie
// Se også
Fonzie's hjemmeside - opdateret med masser af billeder m.m. //

0
0
Svar på denne tråd
 
 Se det er....
Forfatter: 
Dato:  11-12-2003 20:22
HUMOR ;-D

Mvh

Cavan

Hvad man ikke dør af, bliver man stærk af

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider