Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dybt forarvet
Forfatter: 
Dato:  26-05-2003 22:03
Jeg er lige kommet hjem oppe fra hestene. Da jeg var ude at ride i skoven, det er statsskov, mødte jeg ikke mindre end 3 knallerter..... >:-(
Og jeg er dybt måløs over at de kan finde på at køre derinde og de må ikke kører derinde for det er ikke skovfolk, men håbløse unge mennesker som ikke har noget liv !!!!!!
Nu er 2 af mine heste ikke bange for trafik, men jeg er ved at tilride 2 andre og heste er jo ikke født trafiksikker. Hvis det er noget de har tænkt sig at gøre hele sommeren vil jeg sige det til skovens folk osse af hensyn til dyrene.
0
0
Svar på denne tråd
 
 bare for at være nysgerrig...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2003 22:20
.... hvilken skov er det du rider i?

Tina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Langeland...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2003 22:51
Jeg bor i Lohals på nordlangeland så der er kun mig som rider her :-) Så jeg møder aldrig nogen til hest, men en del fodgænger
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tolerance...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2003 13:21
Vis lidt tolerance. Skoven er jo ikke din, og knallertkørene nyder den jo ligeså meget som dig. Desuden lærer dine ungheste jo også noget ved det...så vær tolerant overfor andre der benytter skovene. Det gælder også dem der synes vi ryttere skulle holde os fra skovene (øv, at de ikke læser dette, "GG")
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tolerance :-)
Forfatter: 
Dato:  27-05-2003 16:24
Jeg har skam tolerance men jeg mener ikke at knallertkører har noget som helst at gøre i skoven. Cyklister, fodgænger og hvad loven ellers siger har ret til at være i skoven, har jeg tolerance overfor, men motorkøretøjer må ikke kører i skoven.....
Og med hensyn til mine ungheste, skal de nok lære trafikken, når jeg har fået så meget styr på dem at jeg mener jeg ikke er til farer for mig selv eller bilisterne :-) Men som det er nu får jeg selv skæld ud hvis jeg rider på vejen og ikke har 110 % styr på min hest, den må helst ikke vrikker med ørerne når der kommer en bil.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider