Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sangskjuler (idéer)
Forfatter: 
Dato:  25-03-2003 21:17
Hejsa!

Mine forædre havde sølvbryllup i går og på lørdag skal vi holde stor fest. Jeg har lavet en sang, som er fra min storebror og jeg, men vores problem er nu at finde på en god sangskjuler.

Er der nogen der har nogle idéer? Jeg ved godt det er svært, når I ikke kender mine forældre personligt, men jeg håber alligevel at nogen ligger inde med gode idéer.

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Janne!

- Take time to say "I'm sorry," "Please forgive me," "Thank you" or "It's ok." If tomorrow never comes, you'll have no regrets about today >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej
Forfatter: 
Dato:  25-03-2003 21:25
til mine forældres sølv bryllup lavede jeg et kæmpe stort overflødigheds horn,jeg formede det i hønsetråd
puttede stanniol om pyntede det med blomster(rosen hoveder) puttede sangene der i sammen med hoveder fra roser osse,severet på et sølvfad med efeu som bund,det var bare flot og meget billigt at lave.

hilsen berit
at sætte sin ven på prøve er
det samme som gerne at ville
af med ham.
G.E.Lessing
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med..
Forfatter: 
Dato:  26-03-2003 09:29
En champagnekøler - MED en flaske god champagne i - når den så er gået rundt ender den hos dine forældre...

£isbeth & Baloo
********
Vor utvungne Tone er behagelig, men den må underbygges med Takt
Emma Gad

Nye billeder på min præsentation :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan også...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2003 12:36
...få fat få en bøtte eller kasse, f.eks. en tom "tromle" fra vaskepulver, eller bare en lille kasse, alt efter hvor mange sange der skal være i.
Beklæd den med sølvfarvet gavepapir, og klæb billeder af dine forældre fra forskellige år på den.
Det kunne f.eks. være feriebilleder, et bryllupsbillede, et billede fra deres kobberbryllup (hvis de holdt det), dåbsbilleder af dig (+ evt. søskende, et billede af dine forældres hund/hest/kat/kanariefugl (hvis de har dyr).
Alt sammen noget, der har sat deres præg på de 25 år, der er gået, og forhåbentlig har været med til at gøre det til en uforglemmelig tid!

Mange hilsner
Annelise :-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider