Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 pris på hestemassage
Forfatter: 
Dato:  16-03-2003 19:30
Ja er der nogen derude der ved hvad det koster at få en hestemassør ud til sin hest.
Jeg skal nemlig til at uddanne mig til hestemassør og kom til at tænke på hvad sådan en behandling koster.
hvis i ikke ved hvad det koster, hvad ville i så syntes var en rimelig pris. sidder nemlig lige at regner lidt på om det evt. er mulig at leve af at være hestemassør.
Kom med nogen bud
Meget få mennesker lever i dag, de fleste forbereder sig på at leve i morgen.

"SOMEDAY is not a day of the week!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg gir
Forfatter: 
Dato:  16-03-2003 19:46
Hej

Jeg gir (Hos Charlotte Fenst)

1 Dybtegående behandling 650,-
1 alm (velligeholdelse) 250,-

Priserne er uden moms

Håber det kan hjælpe lidt

Mvh Rikke
1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har givet .....
Forfatter: 
Dato:  16-03-2003 19:48
150 kr. for en 1 times massage af en hestemassør under uddannelse. Hun lavede også en træningsplan for en, så man kunne se hvad hun foreslog man skulle lave af øvelser for at styrke ens hests svage punkter.
Jeg må nok indrømme, at jeg ikke vil give mere for det end 150 kr. Nok især fordi Morgan viste sig ikke at have nogle skader/svage punkter, som det ville være godt for ham at få løsnet op for. Så det skulle kun være for hans velværs skyld, og så er 150 kr. en rimelig pris.
MVH Charlotte

>o< Heste er som vin - jo ældre jo bedre ! >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 massage
Forfatter: 
Dato:  16-03-2003 20:17
jeg skal give 310 kr tror i hvertefald noget med 300


hej>o<
det er fornuftigt at have en frederiksborg hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 hestemassage
Forfatter: 
Dato:  16-03-2003 21:06
Jeg har givet 300 kr. til en under uddannelse, Claudette Lodahl fra Herning. Men jeg kommer nok til give små 400 kr. nu hvor hun er uddannet og så er det incl. moms og kørepenge.
Mvh. Lotte."Danske Oldenborg heste kan og vil" B-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg giver....
Forfatter: 
Dato:  16-03-2003 23:40
300 kr hos Christina Larsen...

Knus

MariaHelena
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestemassør
Forfatter: 
Dato:  17-03-2003 05:57
Jeg har brugt Claudette inden hun to eksamen nr 2 og mener at jeg gav 150 kr. Derefter har jeg brugt en anden som også var under uddannelse og som tog 100 kr pr time.

Med venlig hilsen

Daniela
min hjemmeside


90% af alle fejl sker over sadlen.




Hvis der er nogen der mangler udstyr, så kig forbi min præsentation, jeg forsøger at rydde op i øjeblikket
0
0
Svar på denne tråd
 
 pris på massage
Forfatter: 
Dato:  17-03-2003 08:59
jeg har givet omkring 700 for en kur på 3 behandlinger, varighed??? alt efter hvad der var nødvendigt.

mvh
Vipse
0
0
Svar på denne tråd
 
 pris under uddannelse
Forfatter: 
Dato:  17-03-2003 09:17
Jeg har taget 1. kursus, de heste jeg har masseret efterfølgende har betalt 50 kr pr mule, medmindre det var en venindes hest.

Nu skal jeg lige straks på nr 2 kursus, efterfølgende regner jeg med at tage 100 kr pr mule eller 3 gange for 250 kr.
Evt. ekstra for en trænings/foderplan

Når jeg er uddannet (efter 3. kursus) regner jeg med at skulle momsregistreres, så der kommer nok endnu en prisstigning. Jeg håber at jeg kan leve af hestemassage, men jeg kan godt leve med at have et ekstrajob (deltid) så jeg er sikker på at kunne betale mine udgifter.

Sundancer
..The harder you fall, the higher you bounce..
0
0
Svar på denne tråd
 
 hestemassør
Forfatter: 
Dato:  17-03-2003 10:08
hejsa!
du skriver at du snart er udd. hestemassør...kan du ikke fortælle mig lidt om udgifter dertil,hvor lang tid det tager o.s.v.
tænker på selv at tage uddannelsen.

mvh.berit
0
0
Svar på denne tråd
 
 udgifter
Forfatter: 
Dato:  17-03-2003 11:34
Kurserne afholdes af Axelsons
Der er tre kurser, de koster 3950kr hver

På første kursus lærer du at give en overfladisk massagebehandling + lidt anatomi (musklerne) og stresspunkter

På andet kursus skal du til en skriftlig prøve i det du har lært på de to første kurser. Desuden lærer du om bevægelse og knogler og lidt flere muskler.

Tredie kursus indeholder bla. en praktisk eksamen som du skal bestå for at få et diplom.

Mellem første og andet kursus skal du massere 25 forskellige heste.

Mellem andet og tredie kursus skal du have 75 timers praktik på 25 forskellige heste... det betyder at de skal masseres 2-3 gange hver.

Man kan godt føle sig en smule alene med alt den nye viden, så det er en god ide at bibeholde kontakten til nogle af de andre kursister så man kan udveksle erfaringer.

Sundancer
..The harder you fall, the higher you bounce..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskel på uddannelser / pris?
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 16:47

Er det hér så helt hen i vejret??? www.mysir.dk/ certificeret_hestemassør.htm


Jeg kender intet til uddannelsen, men overvejer også engang at tage den. Det virker bare som om der er rigtig stor forskel på pris og indhold fra sted til sted. Ved I om der er en slags overordnet "forening", hvor man evt. kan få rådgivning om uddannelsesudbydere? Det vil være SÅ ærgeligt, at stå med en "ikke-særlig-brugbar" uddannelse bagefter :(


Kun når vi ved bedre, kan vi gøre det bedre!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg syntes personligt
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 17:07

at Axelsons er det jeg "tror mest på".


Det er en direkte uddannelsesinstitution, og de har gjort det i mange år, og har uddannelser i flere retninger (ikke hest, men stadig krop).


Der dukker flere og flere heste-massør uddannelser op hist og pist, og jeg tvivler på flere af dem.


Som oftest er det kun personen selv, måske en ekstra, der er underviser på den, og i min verden vil det give et snævert verdensbilled.


Netop med heste, er det super vigtigt, man lærer at anskue problemestillinger fra flere forskellige sider, som en underviser hele vejen igennem, næppe kan give.


Men jeg vil pointere, det her er min mening omkring det. -Det kan være jeg har misforstået de nye uddannelser (ihvertfald nogle af dem...der er også nogle jeg ved hvordan det foregår, via folk der har taget uddannelse pågældne steder).



Mvh. Tine


Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

Springsadel sælges: 17", sort, bred bom: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=332164&t=332164

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  24-01-2018 22:31

Hvad hedder han/hun du har og hvor bor han/hun

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Midtjylland
Forfatter: 
Dato:  25-01-2018 16:45

Jeg giver 350 for "opstart"/første behandling og 300 for opfølgning. Massøren er uddannet, kan også noget kraniosakralhalløj og er meget dygtig.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 priser
Forfatter: 
Dato:  27-01-2018 20:16

Jeg har givet mellem 0 og 150 kr for massage ved personer under uddannelse..

 

Ved uddannet massør giver jeg 350,- Hun har det som bibeskæftigelse og altså ikke fuldtidsjob.


Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestemassage
Forfatter: 
Dato:  28-01-2018 13:19

Jeg mener også at det er 350 pr. gang jeg giver hos uddannet hestemassør. Hun har så et klippekort for hver 5. eller 6. massage er gratis.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider