Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:08
Skal vi ikke lave en aftale om at indlæg hvor hvert andet bogstav et stort, og indlæg hvor s'erne er byttet ud men z'er skal holdes til JHN ?? :-D

Dette jo er Hyggesnak og her kommer jo folk i alle aldre, og vi er så en del der finder overstående måder at skrive på mindre pæne, for ikke at sige grimt og barnligt... (se f.eks. her)

Læg lige mærke til at jeg IKKE skriver at i ikke må være her, men blot spøger om i ikke kan skrive alm. her inde.

Det er helt sikkert sejt og smart hvis man er 12-13 år, men det er der mange her inde der er over.

Bare et velment råd, som jeg syndes vi skulle lave til en aftale...

Mvh
Annette

Se min hjemmeside på nigge.homepage.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:12
Det ville være dejligt! For det er altså næsten umuligt at læse - og ser ikke smart ud - bare dumt og ulæservenligt!

Hygge
£isbeth & Baloo
********
"The soul becomes dyed with the color of its thoughts."
-- Marcus Aurelius Antonius
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:17
MEGET god ide! Det er til at blive sindssyg af at læse!

;-D Gitte ;-D
På min præsentation kan du se de jeg har til salg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:19
Jeg stemmer helt og aldeles FOR det forslag.

Det er grimt, ulæseligt og som pivnu så rigtigt siger - barnligt.

Og jeg regner egenlig ikke med, at dem der skriver sådan forventer et seriøst svar på deres indlæg.
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:22
Hejsa
Jeg bliver meget forvirret når folk skriver sådan, da jeg lægger mere mærke til de store bogstaver og så bLiVeR dEt BaRe NoGeT VuLaPyK*GG* ;-) se det skulle lige læses en eksra gang ik!?!?! det er det jeg mener
og så skal man ANSTRÆNGE sig Bvaadd... :-(

M.V.H
Tine



(")(")
( '.')
(")-(")

**GLÆDELIG SNEVEJER**
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:29
Synes også det er dødirriterende med små og store bogstaver. Det er i øvrigt IKKE noget vi bruger på JHN.

Med venlig hilsen Stine



Tør du !? Friendtest
0
0
Svar på denne tråd
 
 TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:31
Sjovt - lige her synes du da ellers det ser smart ud??
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt at slippe for det
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:38
Ricko har min fulde opbakning.
Det er møgirriterende at "læse" sådan noget hjemmelavet sprog ! Og jeg gider slet ikke at bruge krudt på det - og det er jo ærgeligt, fordi det kan jo sikkert godt være nogle udemærket synspunkter i en debat folk kommer med.
MVH Charlotte

PS: En ting er hvis folk har problemer med tegnsætning og stavning det er helt o.k. - men at bruge z i stedet for s, og store og små bogstaver i en stor forvirring det er ovenud barnligt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: PIA.R sandhedens time!!!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 13:52
Det sjovt ja haha!!!!!!!!!

Ved du hva jeg tror at du er en af de der mokker der bare sidder her for at ramme andre og du skal absolut hive op i alle andres fejl og meninger sjov nok er det ALTID dit navn der bliver nævnt når der bliver køret terre på en eller flere, du skal altid kommentere når folk laver fejl, hvorfor kan du ikke bare HOLDE DIN KÆFT!!!!!!!!!!??????

OG ja du vil nok hade mig nu men det er jeg FULDSTÆNDIG ligeglad med, og så tænker du snotunge, ja det kan godt være men jeg tør sgu at sige sandheden...OG TROR IKKE AT JEG ER ALENE OM DEN!!!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:00
øhhh, høre det ikke til i en privat besked. Pia nævnte jo bare, at du synes det var smart for lidt siden....Det da ikke nødvendig, at gå helt amok, er det?!
Hilsner og Vrinsk fra Susanne,Sedoj og Celine
Besøg min hjemmeside http://www.devoted2.dk




0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:00
Hmm.. bustet hva`? Skulle pia lige have en overhaling fordi hun "afslørede" dig?? Hun skrev faktisk ikke ÉT grimt ord - i modsætning til dig!

"OG ja du vil nok hade mig nu men det er jeg FULDSTÆNDIG ligeglad med, og så tænker du snotunge, ja det kan godt være men jeg tør sgu at sige sandheden...OG TROR IKKE AT JEG ER ALENE OM DEN!!!"

Jeg tænker i hvert fald snotunge om dig!! Hvem på 17 år sidder og skriver sådan noget pis?!


;-D Gitte ;-D
På min præsentation kan du se de jeg har til salg


0
0
Svar på denne tråd
 
 tnk85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:03
jeg må indrømme at jeg tænker snotunge når du reagerer sådan - (n)

Ane

Min favoritside for tiden, om langture på hesteryg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: tja mig
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:04
Tja det gør jeg!!!!

Det er ikke kun fordi hun "afslørede" mig...det er jeg ligeglad med, men pointen er at hun ALTID gør det!

Jeg har fået nok af hendes PIS hun skal altid hive op i andres fejl!
Og nu gør dun det ved mig, hvilket jeg bliver rigtig TOSSET over!!!
OG ik god mening NEJ hun skal bare trampe andre hvor hun selv er "bedre"


M.V.H
Tine



(")(")
( '.')
(")-(")

**GLÆDELIG SNEVEJER**
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhh for He***** da..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:10
Åhh for He#*½@# da..

Så lad dog TNK85 komme med sandheden..

Eller kan i ikke klare sandheden!?

Du er i hvert fald HØRT TNK85!!

KnuZer TheRider

P.S. JEG ER IKKE BANGE FOR SANDHEDEN!!

Dont Dream it!
Do it! >o<

Søger halvpart 's ryttere, til ponyer i alle størelser.
Du skal helst bo i Herning, Snejbjerg eller Tanderupkær. ;-D

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går osse fin dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 35.000 kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:12
Jeg synes at det er lige godt utroligt at du skal være på nakken af Pia, efter hun PÆNT påpeger at du i et indlæg fra igår, skriver at du (og her citerer jeg dig direkte); "hmm det ser da meget smart ud PiaR :-) "

Undertegnede er selv blandt dem der undres over et så hurtigt holdningsskift. Men selvfølgeligt "man har et standpunkt til man tager et nyt!". Jaa, jeg undres.

"OG ja du vil nok hade mig nu men det er jeg FULDSTÆNDIG ligeglad med, og så tænker du snotunge, ja det kan godt være men jeg tør sgu at sige sandheden...OG TROR IKKE AT JEG ER ALENE OM DEN!!!"

Nope, og jeg tror heller ikke at Gitte er den eneste der tænker den slags om dig!

Prøv at husk at høflighed er en dyd!

Med venlig hilsen Stina og Flødebollen :-D

Fonzie udlånes, se mere
her...!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: tnk85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:18
nu ved jeg ikke hvad der er mest barnligt her, lave regler om hvordan andre skriver eller skrive zér istedet for sér????? selvfølgelig kan det være irriterende at læse, men hvem tvinger jer? hvorfor så ikke lave en regel om at dem der ikke kunne stave rigtigt må skrive på jhn istedet til de lærer det, for så kan vi jo starte med at synes er uden d. dette her er ikke personligt på nogen måde, bare et eksempel på hvor hønsegårdsagtigt her kan være til tider
ikke et under at de fleste mænd i hesteverdenen er bøsser vel..
en tanke fra katjo.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogen der har et problem med...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:20
Nogen der har et problem med at jeg skriver knuser, sådan her: KnuZer

Jeg synes selv det ser lidt smart/fancy ud.. ;-)

KnuZer TheRider



Dont Dream it!
Do it! >o<

Søger halvpart 's ryttere, til ponyer i alle størelser.
Du skal helst bo i Herning, Snejbjerg eller Tanderupkær. ;-D

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går osse fin dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 35.000 kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Åhh for He***** da..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:32
sandheden?? øhh...

Tnk85 har da ikke vist nogen sandhed.. bare bevist at hun er en vendekåbe der holder med flertallet!!

Men hvad.. man har et standpunkt til man tager et nyt.. eller bliver klogere... og hvis tnk85 nu har fundet ud af at det ikke er smart længere, ja så må man da sige at hun er blevet klogere!

MEN DERUDOVER... hvorfor søren skal sådan en pænt skrevet og formuleret irettesættelse fra Rickos' side blive til sådan en mudderkastningskamp??
I er fanme værre end en flok bulldogs herinde.

Tænk nu før i skriver!! Ja I bliver sure, men sådan er livet nu engang. Husk på at når i først med alle jeres vrede ord har sømmet sømmet i bræddet, så er der ingen vej tilbage. Når man hiver sømmet ud med alverdens gode undskyldninger er der stadig et STORT gabende hul der aldrig vil forsvinde!! Husk på det!

-miki-

....hende uden signatur!!

hmmm er det en signatur når man skriver man ingen har ?:-)
Go figure!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nogen der har et problem med...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:35
I bund og grund handler det om læsbarhed, Det er nemmere at læse tekst der er skrevet 'almindeligt' og man vil vel gerne have at der er nogen der læser ens indlæg? Hvis ikke kan man bare skrive med småt-gult-sms sprog i caps lock ...

Hvis man gerne vil læses og have gode råd og kommentarer fra alle brugere så skriv så vi alle kan læse det, der er masser af indlæg på især hyggen og hvem gider sidde og gætte på betydningen af sms forkortelser for at komme med et svar (ikke mig) så går man uden om. Det samme gælder z'erne og ting der er skrevet med farver og eller en eller anden mystisk font..

Ane

noget helt andet er, at hvis man gerne vil respekteres for sine meninger skal man overveje tonen man skriver i..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Nogen der har et problem med...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:36
Hejsa katjo

Hvad med vi bare sagde at dem der ikke kan læse holder sig væk til de lære det ??

Jeg har taget dit svar lige så u/personligt som du har taget mit...

Jeg skriver ikke et eneste sted at det er en regel, jeg skriver >>Skal vi ikke lave en aftale om at indlæg hvor hvert andet bogstav et stort, og indlæg hvor s'erne er byttet ud men z'er skal holdes til JHN ??<<
Læg lige mærke til at der står AFTALE...

Jeg han godt se at jeg har ramt dig med at du er 23, og bruger z'er....
Du må meget undskylde, du kunne jo bare have gjort opmærksom på at jeg havde taget fejl, og der var andre end de 12-13 årie der syndes sådan noget så smart ud.

Jeg syndes stadig det er enormt grimt og barnligt.
Er HN i det hele taget bare ved at være lidt for barnligt ?? se nu bare længre oppe i denne tråd 8-)

Og så må jeg jo heller se at smutte her fra, og se om JHN er noget for mig, jeg er jo ordblind...

Mvh
Annette

Se min hjemmeside på nigge.homepage.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: sandheden er sendt
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:39
Den er sendt privat nu!!!

M.V.H
Tine



(")(")
( '.')
(")-(")

**GLÆDELIG SNEVEJER**
0
0
Svar på denne tråd
 
 TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:40
Lille Tine da.

Har du et problem med dig selv?

Det hjælper ikke at du skriver ubehageligheder til mig på besked.

Jeg tænker ikke længere snotunge - det bekræfter du jo selv så fint nu.
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:49
nu må du sgu styrer dig! Du får ikke mere ret ved at sende ikke så søde private beskeder!!!!

;-D Gitte ;-D
På min præsentation kan du se de jeg har til salg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan i ikke mere...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:54
Kan i ikke mere end bare at sige at "nu må hun squ styre sig" og at hun er en "snotunge" osv.

Kom dog med nogle argumenter for jeres udsagn!
I er jo helt og komplet UDEN nogen som helst argumenter!!

KnuZer TheRider

Der skriver KnuZer med Z

Dont Dream it!
Do it! >o<

Søger halvpart 's ryttere, til ponyer i alle størelser.
Du skal helst bo i Herning, Snejbjerg eller Tanderupkær. ;-D

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går osse fin dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 35.000 kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:54
Problem med mig selv nææhh men dig JA

M.V.H
Tine



(")(")
( '.')
(")-(")

**GLÆDELIG SNEVEJER**
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Therider
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:59
"Kom dog med nogle argumenter for jeres udsagn!
I er jo helt og komplet UDEN nogen som helst argumenter!!". Behøver man nævne argumenterne for at synes at det er for dumt at sende private beskeder, hvor man feks. kalder perseonen for en so, kælling osv!! Ja jeg spøger bare!


;-D Gitte ;-D
På min præsentation kan du se de jeg har til salg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 14:59
Skal jeg svare? :-)

Nå, gør det alligevel.

Den skrivemåde burde forbydes. Det er mindst lige så slemt som *SSS* og "d r ik t at læs".

Lene Skov Mikkelsen ♥ http://piv.nu/
Du sætter fedtede fingre på nettet - kig her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:01
Uha - jeg vil slet ikke kaste mig ud i denne tråd - den er simeplthen for barnlig og plat - selvom den er startet ganske fornuftigt.

Men jeg vil bare lige fortælle, at jeg har sat en afstemning op om emnet - skal vi så blvie enige om, at vi holder os til resultatet her på "voksen" HN?
TinaR
~~ Af og til er tavshed det bedste svar ~~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det her osse forbudt pivnu???
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:02
Er det her osse forbudt pivnu??

Dvs. at jeg så ikke må skrive KnuZer TheRider Længere??

Bare fordi det står med små og store bogstaver, og fordi det står med et Z istedetfor et S?

Ja jeg spørger bare!??

KnuZer TheRider

Der skriver KnuZer med Z

Dont Dream it!
Do it! >o<

Søger halvpart 's ryttere, til ponyer i alle størelser.
Du skal helst bo i Herning, Snejbjerg eller Tanderupkær. ;-D

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går osse fin dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 35.000 kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 pia
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:07
hejsa


vil ikke blande mig mere i denne debat end nødvendigt..

men til pia ... du skriver at du synes der er barnligt.. du skriver jo selv "PiaR"...som dit brugernavn med stort først og stort tilsidst! hvorfor det?? det er jo så irreterende at se på?også barnligt

selv syntes jeg det er okay ... men skriver det ikke selv(har gjort det få gange)for efter min mening er det besværligt..
kan godt finde på at skrive knus som knuz og hejsa som hejza.... sgu(sku??) som sQ

ved snart ikke?? knuz Cille

jeg søger også en mailven i alderen 11-?? er selv 12 år heste glad! lige meget om du er tynd tyk høj smal smuk o.s.v krav til dig: du skal være til at snakke med o0(selvfølgelig) også skal du skrive rimelig tit!
håber du skriver!
cecilieekstrand@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig cille
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:11
Ja jeg er enig med cille..

KnuZer TheRider

Der skriver KnuZer med Z

Dont Dream it!
Do it! >o<

Søger halvpart 's ryttere, til ponyer i alle størelser.
Du skal helst bo i Herning, Snejbjerg eller Tanderupkær. ;-D

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går osse fin dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 35.000 kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: pia
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:12
HEY GITTE!!!
JEG HAR IKKE KALDT NOGEN EN SØ ELLER KÆLLING


M.V.H
Tine



(")(")
( '.')
(")-(")

**GLÆDELIG SNEVEJER**
0
0
Svar på denne tråd
 
 ?
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:12
Kan folk ikke bare skrive det som de vil? Så kan man læse det eller lade være hvis det er så svært at forstå/læse?

Smutter igen

KnuZer Sofie og Alex;-)Gørlivet til en fest rid alle slags racer hest;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor....
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:14
...får JHN altid skaldet?

Skal vi ikke lave en aftale om at indlæg hvor hvert andet bogstav et stort, og indlæg hvor s'erne er byttet ud men z'er skal holdes til JHN ?
Her kan i læse, at JHN heller ikke synes det der moderne mobilsprog er fedt.
Fordi det er barnligt på HN, er det ikke nødvendigvis fedt på JHN (ikke altid, i hvert fald ;D ).

Og igen:
Og så må jeg jo heller se at smutte her fra, og se om JHN er noget for mig, jeg er jo ordblind...
Er man ordblind, når man er på JHN? Hm..

Det er rigtigt, at s'er byttet ud med z'er er noget, der sker tit på JHN, og det generer ikke nogle derinde, men jeg synes efterhånden de fleste omtaler JHN som det meget useriøse sted, hvor alt er tilladt.

Men ellers synes jeg også StoRe Og SmÅ BoGsTAveR er meget svært at læse, forkortelserne er svære at tyde, og desuden tager det da meget længere tid at skrive, så kan ikke se hvorfor man gider gøre det. ;)
~Ida

Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres.
~ Afrikansk ordsprog ~


ICQ:177703680
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Enig cille
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:15
hej ,jeg syntes det er en lidt ligegyldig diskution ,men jeg syntes det er meget sjovt at læse.
0
0
Svar på denne tråd
 
 TheRider
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:15
Inden du læser resten af dette indlæg, vil jeg bare påpege at jeg PÅ INGEN MÅDE vil skændes, men du beder om argumenter, og dem vil jeg gerne give dig.

Debatten handlede om, at der var en der foreslog en løsning, på et problem, der skaber generel utilfredshed blandt størstedelen af HN's brugere.

Selv samme debat var oppe og vende igår, hvor TNK85 svarede at hun synes det så smart ud, med z i stedet for s.

Da hun svarer på Ricko's indlæg, dagen efter at have skrevet det er smart, svarer hun at hun også finder det volapyk og noget der er anstrengende at læse.

Hertil påpeger PiaR det pludselige holdningsskifte, i en pæn tone, endda med et link.

TNK85 reagerer så på Pia's indlæg, hvori hun kalder hende mokke, at hun altid skal blande sig, og mener at Pia bare skal "holde sin kæft". Desuden at hun ikke er den eneste med denne holdning.

Dette er på ingen måde konstruktivt. Og langt fra særligt pænt, eller høfligt.

TNK85 skriver selv at "og så tænker du snotunge, ja det kan godt være (...)", hvorefter Gitte og andre reagerer på at Pia pludseligt skal have skæld og smæld for at påpege hendes undren.

Folk reagerer så på at det ikke er særligt modent at reagere som TNK85 gør, i det at en 17 årig, bør kende regler for almen takt og tone (Som der overhovedet ikke er tilstede her).

Havde hun derimod i sit indlæg f.eks skrevet;

"Til PiaR

Ja, men der er mange herinde der ikke kan lide det, og vi skal allesammen have lov at være her, så for fremtiden vil jeg tænke over det, så vi alle kan få glæde af mine indlæg"

- Så havde hun fået skulderklap for at tage et modent standpunkt og opføre sig pænt overfor andre mennesker.

Nu vil du sikkert selv påpege at jeg skriver at vi alle skal kunne være her. JA! Det skal vi også. Men med en tone som den i hendes indlæg, gør netop at vi ikke allesammen kan være her, da det for det første er dybt uhøfligt, ubehageligt og ikke særligt smigrende at svine folk til for at kommentere et indlæg.

Dette er et DEBAT forum, og hvad der ligges herind DISKUTERES. At diskutere er ikke det samme som at skændes. Og en diskussion er kun noget værd hvis man er villig til at se ting fra andres side, og være åben for kritik. Kan man ikke tolerere kritik, så bør man overveje om spørgsmålet o.lign, eller en selv overhovedet hører til på et ÅBENT debatforum med tusindvis af brugere, hver med forskellig holdning, dog med generel enighed.

Med venlig hilsen Stina og Flødebollen :-D

Fonzie udlånes, se mere
her...!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:17
Jeg må nok sige at når man skriver På DeNnE hEr MåDe
mister man ret så meget af troværdigheden. Det handler ikke om hvor smart det ser ud, men om hvordan andre opfatter een. Når jeg læser indlæg fra folk der skriver sådan opfatter jeg dem som barnlige og useriøse.

Det samme med dem der bytter s´er ud med z´er.
"Jeg zkal lige ned til frizøren og ze om hun kan zmukkezere mig" - Jeg opfatter dem som nogle poptøser, nogle dumme blondiner!

TNK85: I dine svar i denne tråd fik jeg vist bare bekræftet min opfattelse.

Hilsen Tina


En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold.
- Mahatma Gandhi -
0
0
Svar på denne tråd
 
 TinaU..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:24
TinaU >> Okay, så skal jeg flytte ind på JHN, bare fordi at jeg skrive KnuZer TheRider!?..

KnuZer Therider

Der Skriver KnuZer med Z

Dont Dream it!
Do it! >o<

Søger halvpart 's ryttere, til ponyer i alle størelser.
Du skal helst bo i Herning, Snejbjerg eller Tanderupkær. ;-D

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går osse fin dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 35.000 kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: .........
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:31
Jeg vil lige sige at jeg ikke tænkte på at sætte det ind på besked men senere sendte indlæget til PiaR som nogen opfrodrede mig til...så det på plads!
At der så er noget som SKAL kommentere det som jeg skrev til EN person er deres fejl!
Jeg pejerede ikke finger af nogen andet en PiaR, og bad ikke andre kommentere det, hvilket noget absolut skulle!
Jeg er bare den type som ikke er bange for at sige sandheden og IKKE andet!

SLUT PÅ DEN TRÅD!
Og lad så piaR forsvare sig SELV!!!det er hun vel gammel nok til!?!?!


M.V.H
Tine



(")(")
( '.')
(")-(")

**GLÆDELIG SNEVEJER**
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rider!
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:33
>>TinaU >> Okay, så skal jeg flytte ind på JHN, bare fordi at jeg skrive KnuZer TheRider!?..

Nu lægger du ord i munden på mig som jeg aldrig har sagt!
Jeg har aldrig sagt at folk skal smutte ind på JHN fordi de bytter s´er ud!
Jeg har bare udtalt mig om hvordan JEG opfatter folk der skriver på den måde!

Hilsen Tina


En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold.
- Mahatma Gandhi -
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:33
TNK85! - du skriver følg.:

"...ja det kan godt være men jeg tør sgu at sige sandheden...OG TROR IKKE AT JEG ER ALENE OM DEN!!!"

- Det er da lige det DU sidder og kritiserer PiaR for - at turde sige sandheden!

- Men det er måske kun DIG, der har ret til at sige sandheden?

I øvrigt, TNK85, det hjælper ikke at man tør sige nok så meget sandhed, hvis man ikke selv tør se den i øjnene!

FACE IT!


Med venlig hilsen Stine



Tør du !? Friendtest
0
0
Svar på denne tråd
 
 Enig med heste-ida..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:42
hm....
Er HELT enig med Ida, Vi syntes heller ikke JHN at det er fedt at skrive MeD FoRsKeLlIgE bogstaver....
Men hun har ret i at man tit bytter s og z om..
Bare MIN mening..
Knuz mille
Smil til hesten og hesten smiler til dig!


Husk: Lig så mange hestefolk, lig så mange meninger!


Søger part til Monique!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: STINE
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:44
Som sagt har jeg ikke bedt nogen kommentere det!!!
Men jeg beskylder ikke PiaR for at afsløre noget!
Men at hun ALTID skal japjapjapjap igennem andres fejl og det har hun nu gjord ved mig..Og NU har jeg fåer nok af hendes PIS!

M.V.H
Tine



(")(")
( '.')
(")-(")

**GLÆDELIG SNEVEJER**
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: TNK85, The Rider og PiaR..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:47
Nej, The Rider, jeg tror IKKE at nogen vil "forbyde dig" at være på HN, fordi du skriver knuZer i din signatur - Dén KAN man dog vælge at se bort fra, hvis det irriterer ens blindtarm ;-)

Mht At PiaR skriver sit R med stort, så ER det jo nok fordi hun hedder Robdrup og R'et er en forkortelse herfor???
Jeg underskriver mig da også gerne (På officielle papirer endda, fy da føj) med Annette T

- og jeg er ellers på ingen måde tilhænger af "bogstavssammenblandingen" da den efter min mening gør indlæggene irrriterende at læse, svære at forstå og signalerer udpræget umodenhed og manglende seriøsitet.

Og SÅ er der frit slag for at føle sig truffet!




med venlig hilsen
atengstedt


SÅ kom der billeder af ALLE de 5 brune på min præsentation!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: SmArT ?? - Overhoved ikke..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:47
Jeg må nok indrømme at jeg giver TNK lidt ret i at PiaR altid skal argumentere, hvis folk skal have en "skider". Dermed ikke sagt at jeg hader hende eller noget, bare at hun godt lige måtte dy sine skrivefingre en gang i mellem.

Men nu er PiaR jo en "yngling" herinde fordi hun kan finde ud af det med computere. Men I må også selv kunne se det her:

Når en HNér bliver rakket nedpå, bliver alle ved med det, og ingen bakker HNéren op.

Når PiaR bliver rakket ned på, er der mange som forsvarer hende.

Må man spørge hvorfor??

Hilsen Marlene

Vil DU være med til at stoppe slagtetransporter til Italien? Meld dig til her: sleipner_dk@hotmail.com


UNG FJORDHEST TIL SALG! Kig på min præstation. :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:51
Det er nu anden gang inden for under et døgn at jeg må påpege overfor dig at vi på HN har noget der hedder Adfærdsregler.

Jeg foreslår at du denne gang læser dem HELT igennem:

9. Hold kammertonen !
Bestræb dig på at behandle andre som du helst selv gerne vil behandles. Hvis du skriver med store bogstaver, betyder det at du råber - og det gør det sværere at læse. Undgå brug af kraftudtryk, og prøv at bruge den tid det kræver at formulere et indlæg så det ikke er stødende eller svært at læse.


At skrive med store RØDE bogstaver er i lige så høj grad at råbe som at skrive stort, og at du så vælger at gøre det i et direkte personangreb - det er simpelthen ikke acceptabelt!
Som andre har skrevet - PiaR har ikke angrebet dig - hun har blot påpeget et meget hurtigt holdningsskift (som hun ikke er den eneste der bemærkede).

Jeg synes ærligt talt at du skylder hende en undskyldning - hvad enten du så sætter den herpå eller sender den privat!


Hygge
£isbeth & Baloo
********
"The soul becomes dyed with the color of its thoughts."
-- Marcus Aurelius Antonius
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: STINE
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 15:55
TNK85:

Men at hun ALTID skal japjapjapjap igennem andres fejl og det har hun nu gjord ved mig..Og NU har jeg fåer nok af hendes PIS
Det var altså en fejl at du det ene sted skriver det er noget volapyk at skrive med store og små bogstaver, og et andet sted selv gør det?

Forresten skriver PiaR i dette indlæg følgende:

>>Er du klar over hvor lavt det er at gøre nar af andres stavefejl?

Det er noget af det mest nedrige og ikke mindst barnlige man kan gøre!<<

Så jeg synes ikke lige du har ret.
Men du kunne jo komme med nogle ordentlige eksempler, så du har noget at understøtte din forklaring med.
~Ida

Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres.
~ Afrikansk ordsprog ~


ICQ:177703680
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kouros~Marlene
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:03
Når en HNér bliver rakket nedpå, bliver alle ved med det, og ingen bakker HNéren op.

Når PiaR bliver rakket ned på, er der mange som forsvarer hende.

Må man spørge hvorfor??


Kan godt se din pointe, men jeg synes nu ikke helt det foregår sådan.
For det meste er det den, der har mest ret, der får folks opbakning.
Jeg kan godt følge dig i, at der måske er personer, der er mere "hellige" end andre, men jeg synes ikke det er rigtigt hvad du skriver.
Desuden er de "hellige" (som ikke er hellige) nok blevet det, fordi de kan tages seriøst, mener hvad de siger, og siger noget fornuftigt.
Det er for det meste også sådan, at der er to sider af en diskution (selvfølgelig -ellers var der jo intet at diskutere 8-) ), og begge parter forsvarer sig selv (så er det, det grænser til skænderi!).

Jeg har lige selv siddet og "forsvaret PiaR" men det er fordi jeg synes det er forkert hvad TNK85 skriver, så må man vel mod-argurmentere det, ikke?

Yes-yes ;)
~Ida

Ondskaben er et bjerg. Hver og en bestiger sit eget for at udpege de andres.
~ Afrikansk ordsprog ~


ICQ:177703680
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Takker...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:04
Skrevet af kvinden selv!!

>>>Kan du ikke tåle at høre andres mening, er du gået forkert. HN's ryttersnak er det debetforum.<<<

og det er taget fra et indlæg her i indlæget...

så spar jer!



M.V.H
Tine



(")(")
( '.')
(")-(")

**GLÆDELIG SNEVEJER**
0
0
Svar på denne tråd
 
 Marlene
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:06
Når en HNér bliver rakket nedpå, bliver alle ved med det, og ingen bakker HNéren op.

Når PiaR bliver rakket ned på, er der mange som forsvarer hende.



Ikke forstået!?!
Pia er hverken mere eller mindre "HN'er" end nogen anden herinde. Det er rigtigt at hun har været her længe og dermed ved hvordan det hele fungerer - det medvirker også til at hun jo netop er i stand til at yde mange en stor hjælp - f.eks. med at finde links eller andet. Det er der ingen der siger noget til.

Det er ikke meningen at NOGEN brugere skal rakkes ned - eller behandles uretfærdigt. Men det er et faktum at her i vores lille internetunivers, har vi kun en "status" vi selv skaber. Hvis Pia - i nogens øjne - har en højere "status" så er det noget hun selv har skabt - ved sin hjælpsomhed og sit oprigtige ønske om at gøre HN et godt sted at være.

Det ry man får et sted som her kan både være positivt og negativt - det eneste der er sikkert er at man SELV er ansvarlig for hvordan det bliver!

Hygge
£isbeth & Baloo
********
"The soul becomes dyed with the color of its thoughts."
-- Marcus Aurelius Antonius
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: barnligt
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:08
Det handler vel i bund og grund bare om at PiaR kan argumentere lidt bedre for visse ting end så mange andre herinde.
Hun hopper ikke på hvadsom helst,og det er vel tegn på modenhed i forhold til hvad visse indlæg i denne kæde beviser.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: TNK85
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:09
Tja må indrømme jeg snart heller ikke helt ved,hvem jeg synes er mest barnligt.

En af dem der også skulle jappe et eller andet af,kommer med en dum bemærkning om poptøser og blondiner..
Hvad fanden har blondiner med hele denne sag at gøre,må jeg gøre opmærksom på blondiner ikke er mindre kloge end brunetter og rødhåret..
Så skal vi snakke om umodenhed,ja så er det det. Sorry!

Ikke fordi jeg har noget imod PiaR,hun skriver en masse gode indlæg,men som Marlene skriver,er hun altså meget god til at at skulle jappe folk ned..
Vil også godt høre et svar på det Marlene spurgte om,hvorfor forsvare alle PiaR hver gang hun er i modvind,men ingen andre??
I var alle sammen ved at dø,da PiaR truede med at forlade HN.
Come on,girls.... Hun er jo ikke en gud!

Bare min mening

Michelle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rolig folkens :0)
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:14
Prøv at høre her!!! Personligt syntes jeg at det er FINT at bruge forkortelser som d = det, og c = se! Derfor gør jeg det selv! Jeg skriver også "Knuz" istedet for knus, og det er der ALDRIG noegn der har brokket sig over! Hvis man selv skriver det, skal man ikke sige : Ej, det er bare for plat at skrive sådan! Syntes der er alt for få der står ved deres meninger!!!Personligt svarer jeg slet ikke på indlæg, der er skrevet med SåDaN en skrift, og hvis jeg gør, så er d ik pænt :0) Kan da godt få et flip engang imellem, og skrive fuldstændig spastisk, men er også kun 13 :0) Og når jeg gør det, er det enten i en chat, eller til en jeg kender godt, SOM JEG VED SYNTES DET ER SJOVT/I ORDEN!!! Hvsi jeg skulle skrive et alvroligt, eller normalt brev, ville jeg ALDRIG (gentager) skrive sådan, bortset fra til min kusine :0) Men alle har vel deres undtagelser!? Har aldrig skrevet med STORE Og små bogstaver (bortset fra i indlæg som disse) på HN, men føler mig faktisk ramt når i siger at det sikkert er sjovt hvis man er 12-13 år! Ikke alle har de der flip, og jeg syntes det er forkert at skrive sådan. Denne besked er MIN mening, så brok jer til MIG hvis i har et problem med den! Jeg tager ansvaret for mine handlinger! Riezer - http://www.geocities.com/mn19892000;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Takker...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:21
Skrevet af kvinden selv!!

>>>Kan du ikke tåle at høre andres mening, er du gået forkert. HN's ryttersnak er det debetforum.<<

og det er taget fra et indlæg her i indlæget...

så spar jer!

Jeg er ked af at sige det, men nu modsiger du dig selv igen. Det var jo dig selv, der startede med at blive vred over, at din fejl var blevet opdaget, ikke?

Ja, se min signatur
M.v.h. Bente

-Life is a bitch and then you die
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Takker...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:29
Forresten; Der er forskel på, hvad man skal til sine venner/veninder og hvad man skriver på et offentligt debatforum. Det er så nemt at blive misforstået på skrift, specielt når størstedelen af os overhovedet ikke kender hinanden.

Så skriv det I har lyst til, når I skriver til veninderne (det gør jeg da osse selv), men forsøg at gøre indlæggene her så læsevenlige som muligt (en venlig opfordring, som hele denne diskussion startede med).

Og TheRider: Det genere ikke mig personligt, at du skriver knuZer i din signatur. Det, der genere mig, er at den er så lang og ikke har en anden farve, så man kan blive i tvivl om, hvad der hører med til indlægget og hvad der er signatur. Dette er ikke noget personligt angreb, men igen for at forhøje læsevenligheden.
M.v.h. Bente

-Life is a bitch and then you die
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Bente & atengstedt
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:44
Okay, det var dejligt at høre.
Jeg er faktisk osse selv lidt irriteret over at den er så lang, men jeg synes aldrig at jeg har nok tid til at finde ind i min præstation og få lavet det om. '

Jeg synes nemlig at det er noget af en labyrant man skal igennem inden man finder derind!!

KnuZer TheRider

Der Skriver KnuZer med Z

Dont Dream it!
Do it! >o<

Søger halvpart 's ryttere, til ponyer i alle størelser.
Du skal helst bo i Herning, Snejbjerg eller Tanderupkær. ;-D

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går osse fin dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 35.000 kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Til Bente & atengstedt
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:47
Hej TheRider!

Her nederst på siden står der "Få din egen signatur". Der kan du både lave og rette i den.
M.v.h. Bente

-Life is a bitch and then you die
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Til Bente
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 16:52
Nåå ja det kan jeg da godt se! Det har jeg squ ikke set før :-P Tak tak

KnuZer TheRider

Der Skriver KnuZer med Z

Dont Dream it!
Do it! >o<

Søger halvpart 's ryttere, til ponyer i alle størelser.
Du skal helst bo i Herning, Snejbjerg eller Tanderupkær. ;-D

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går osse fin dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 35.000 kr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Store og små bogstaver...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:03
...Er meget svære og trælse at læse, ingen tvivl om det.

Til TNK85:

Synes det er godt hvis du har ændret din mening, men det er dog et holdningsskift over kort tid, og det bliver jo bare påpeget...

Jeg kan dog godt forstå at du bliver lidt hidsig, jeg synes selv at PiaR's kommentar var lidt provokerende, og bestemt ikke pæn, som det andre ellers forsvare hende med.

Det kunne nok have været skrevet anderledes, men det skrevne sprog, som nævnt ovenover, kan meget nemt misforståes, og det var måske ikke ment i den tone, som jeg læser det.

Men sagens kerne er nok, at du bliver alt for "hidsig" i dit svar tilbage til PiaR. Skriv det i en anden tone, og du vil nok få en bedre respons.


Til TheRider:

Jeg er helt enig med Bente, hvis vi endelig skal kigge på din signatur. Det er ikke så meget din "underskrift," men alt det andet. Det kunne være fint hvis du begrænsede den lidt, altså med måske salgsannoncen og et ordsprog, og ikke en hel masse mere.

Vælg f.eks det ud du synes er mest vigtig, så får du bedre budskabet igennem, da ikke mange orker at læse det hele igennem, hvilket jo er synd, når du faktisk har noget at fortælle. Det er mit råd, nu hvor du har spurgt til det.









Venlig Hilsen
Lucky

Der er altid vejarbejde, på vejen til succes. 8-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak til Lucky
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:07
Jo tak, jeg er jo åben.
Jeg har prøvet at sætte den lidt ned, eller er den stadig for lang?

KnuZer TheRider

Denne side handler om Holmgaarden, Flicka og jeg.

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går La i dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 25-30.000 kr.
Se billeder her.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Store og små bogstaver...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:09
Jeg henter lige popcornene - det her bliver vist en marathon forestilling.
TinaR
~~ Af og til er tavshed det bedste svar ~~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Michelle
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:14
>En af dem der også skulle jappe et eller andet af,kommer med en dum bemærkning om poptøser og blondiner..
Hvad fanden har blondiner med hele denne sag at gøre,må jeg gøre opmærksom på blondiner ikke er mindre kloge end brunetter og rødhåret..
Så skal vi snakke om umodenhed,ja så er det det. Sorry!<

Tja, det var så mig :-) Det er hele klicheen med poptøzer der znakker zådan her læzpende. Det er det jeg tænker på når læser den skrivemåde. At jeg så blander blondiner ind i det er vel også fordi det at være Blondine med stort B er så kliche-agtigt. Lidt en intern joke. Jeg er selv lyshåret af udseende og rummer en god portion selvironi.

Hvad mener du med "jappe et eller andet sted af"? Hvis du henviser mig til JHN må jeg desværre skuffe dig. Jeg er 26 og vil kede mig bravt derinde :-)


Hilsen Tina


En ting, der bliver opnået med vold, kan man kun beholde med vold.
- Mahatma Gandhi -
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Michelle
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:20
> men til pia ... du skriver at du synes der er
> barnligt.. du skriver jo selv "PiaR"...som dit
> brugernavn med stort først og stort tilsidst!
> hvorfor det?? det er jo så irreterende at se på?også
> barnligt

Kunne det mon ikke tænkes, at det er fordi hun hedder Pia og så et efternavn med R? Så er det mest rigtige da at hedde PiaR med stort R tilsidst!

Dårligt argument 8-)

Lene Skov Mikkelsen ♥ http://piv.nu/
Du sætter fedtede fingre på nettet - kig her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Michelle
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:30
Jeg tror egentlig også, som TinaU, at de fleste er i stand til at forstå at Poptøser og Blondiner bare er en dum kliche.

Men selvfølgelig, jeg har læst et sted at børn først kan forstå ironi når de er MINDST 6 år gamle.
Nogle gange tror jeg bare børn skal være væsentlig ældre før de forstår det. ;-)

I øvrigt er jeg også selv blondine, fra naturens hånd, og jeg føler det da ikke nedsættende når blondiner bliver omtalt på den måde.

Med venlig hilsen Stine



Tør du !? Friendtest
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Store og små bogstaver...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:31
Hele sagen om store og små bogstaver, s og z + alt det andet om bogstaver. Er vist gået hen og blevet en mere personlig kamp?...

Jeg gider slet ikke læse de lange indlæg om "jeg har ret" - "nej du har ej". Det er lidt for langt ude.

Er det nu vi skal råbe "Girlfigth"!!! (joke)

Forkortelser af ord som det=d, er=r, bruger jeg kun når jeg sms'er for ikke at skulle bruge for mange penge på beskeder. Ikke fordi det er smart - mere praktisk.

Store og små bogstaver blandet sammen, er meget skriftsprogligt ukorrekt. Det ville svare lidt til at man hævede og sænkede stemmen, når man udtalte et ord.

Samtidigt lægger man mest mærke til de store bogstaver (jeg gør i hvert tílfælde), så jeg får ikke engang hele ord ud af det, bare bogstaver.

I en sætning med z i stedet for s, kan man da også let blive forvirret, men jeg synes at det er værst med de store og små bogstaver.

Og udfra afstemningen mener over 3/4 af HN indtil videre at man skal skrive helt normalt.

mvh Eva8-) life is like a box of choclate, you never know what you gonna get :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Michelle
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:39
Sikke da en forestilling fordi at PiaR lige undres over noget, gud bevar mig da vel, hvor plat og barnligt :-(

Ikke noget at sige til at HN ikke er så meget værd som det har været, bort set fra Chatten.

Og Ja Gu'FaEn Er DeT HeR SkI Da TrÆæÆæÆLs At GlO På BlIvEr hElT SøSyG. HvOr bLiVer DeN Dk'S gRaMmAtIK dOg Af pÅ Hn?

.. Og forrrsten, så tager det ti'gange så lang tid at skriver, i den tid kunne man i stedet have brugt sin energi på at skrive en velformuleret og godt indlæg, men desværre bruger man hele sin energi på at trykke rigtigt på caps lock.
-HeidiZ|Putin|-
♥ Alene er vi måske en ulmende gløde, men sammen kan vi antænde hele verden ♥
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Store og små bogstaver...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 17:50
Huhej hvor bølgerne går højt! ;-D

Men mon ikke den oprindelige diskussion er afgjort v.h.a. afstemningsboksen for længst?

Er "StOrE oG sMå BoGsTaVeR" smart i indlæg her på HN? (Forslag: PiaR)
Nej, det er ulæseligt og forstyrrende
187 (77 %)
Ja, det er da sejt!
14 (6 %)
Jeg er ligeglad
42 (17 %)


I alt: 243


Jeg ved godt, at der "kun" er 243 der har stemt, men jeg er nu ret sikker på at procenterne holder resten af vejen. ;)

Ellers må jeg jo æde min ord i mig igen, hvis det viser sig, at jeg tog fejl.

Hilsen LouiseN

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Store og små bogstaver...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 18:04
TNK85: Keder du dig eller noget siden du ikke laver andet end at svine PiaR til???
PiaR er en af de personer som viser sine meninger, hun er PiaR, men hun kan dælme også være den sejeste. Hun hjælper ALTID hvis der er noget!!!!!!

Ps. Syntes egentlig det med DeN hEr SkRiFt er lidt træls, men det med s´er og z´er rører mig ikke rigtigt!!!
***Knusser fra Kirsa. En heste og Charmed fan***
***Husk at jeres heste er mere end bare et transportdyr***
0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha....
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 18:05
..hvor er det dog svært at indordne sig på et offetlig sted.

Det er min generalle opfattelse af nutidens børn/barnelige sjæle er opdraget til bitte små egoister der mener at deres ret er bedst og størst.
Håber for jer at i kommer gennem resten af livet uden et eneste hak i jeres store ego.

Om at skrive og læse:
Jeg er nu en af 193 der har stemt at det er ulideligt at læse jeres hjemmelavet sprog. Det synes jeg bla. fordi jeg har utrolig svært ved at læse/skive selv. Det forværer mine egenskaber for at forbedre dette, da det ender med at min lille bitte hjerne tror at det er den korrekte måde at stave sez på.

Det er menneskeligt at fejle men det er ikke menneskeligt at fejle med vilje.

Til PiaR.
Du er en dejlig kvinde med R i enden :-)
Jeg fatter ikke hvor du finder overskuddet til at hjælpe igen og igen.
©olorit
nu med farver på !
0
0
Svar på denne tråd
 
 TNK85/piaR
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 18:26
det er lige groft nok , men jeg kan til gengæld ikke forstå behovet for at påpege hvad man tidligere har gjort, man har jo et standpunkt til man tager et nyt . hvorfor overhovedet kommentere hvad folk tidligere har gjort, det KAN virke som om at man bare venter på folk laver fejl, men det kan man sige på en pæn måde ikk TNK85??jeg har en dejlig vapser på 1 ½ år som grne vil have en at parre sig med ...kig på præ og få et glimt af vidunderet
0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da ....
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 18:49
nu må I altså styre jer. om folk vil skrive s eller z kan da være fulstændig ligegyldig

michelle der er faktisk lavet undersøgelser hvor det er bevist på en eller anden måde at blondiner er dummest ikke ment som i er dumme , men bare "dummere"

det er da herligt folk hjælper når der er behov, men ligefrem at skrive: hvor får du kræfterne fra?" til hvad ??at sætte links ind?? lad nu være med at overdrive. denne er diskution er fanme blevet for plat, det er meget få seriøse indlæg i denne diskution, og det er jo ikke så smart at falde til det barnlige niveau som dem som får " skideballerne"!!


MIN mening

karinajeg har en dejlig vapser på 1 ½ år som grne vil have en at parre sig med ...kig på præ og få et glimt af vidunderet
0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da ....
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 18:50
nu må I altså styre jer. om folk vil skrive s eller z kan da være fulstændig ligegyldig

michelle der er faktisk lavet undersøgelser hvor det er bevist på en eller anden måde at blondiner er dummest ikke ment som i er dumme , men bare "dummere"

det er da herligt folk hjælper når der er behov, men ligefrem at skrive: hvor får du kræfterne fra?" til hvad ??at sætte links ind?? lad nu være med at overdrive. denne er diskution er fanme blevet for plat, det er meget få seriøse indlæg i denne diskution, og det er jo ikke så smart at falde til det barnlige niveau som dem som får " skideballerne"!!


MIN mening

karinajeg har en dejlig vapser på 1 ½ år som grne vil have en at parre sig med ...kig på præ og få et glimt af vidunderet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Konklusion.
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 19:09
Her er så en fredfyldt og kort konklusion på et fredfyldt og velovervejet spørgsmål (der desværre udartede sig til en barnlig teenage krig)

Hvis I vil skrive med store og små bogstaver blandet sammen, eller skrive jeres sms-forkortelser, så gør det i jeres signatur.

Signaturen er fri og her kan skrives hvad som helst.

De almindelig indlæg forventes der så, at man skriver på en pæn og læselig måde, uden div. forkortelser og bogstavsblandinger.

Desuden brokker mange af jer over, at I ikke får svar hurtigt nok og i værste fald slet ingen svar får og jeg må sige, meget groft, at jeg slet ikke læser jeres spørgsmål, hvis overskrifter er skrevet således: JeG HaR eT pRoBlEm!
Eller hvis tekster er skrevet således: j r 1 pige m 1 hest... osv.

Så forventer I at være herind og få svar, så skriv ordentligt dansk!

Og på vejen kan jeg så sige at jeg afrettede min bror fra at sende mig de der skide forkortelser ved simpelthen at smide hans beskeder ud og ikke svare når de var forkortet fx fra jeg til bare et j. Måske skal I andre også gøre det samme her på HN? Simpelthen lade være med at læse og svare!

-miki-

....hende uden signatur!!

hmmm er det en signatur når man skriver man ingen har ?:-)
Go figure!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: hold da ....
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 19:11
Ahhhh...10 timer med opgave i dogmatik - så er det da dejligt forfriskende at komme herind til en marathon-diskussion! Tina R - må jeg også få popcorn? :-)

Men ak, jeg kan ikke blive, for Luther og diverse erklæringer venter på mig..... jeg skal aflevere opgaven i morgen kl. 16 i Århus. (GAB!)

Gad vidst om man skulle prøve at aflevere opgaven med den slags bogstaver som dette indlæg handler om? Hmmm.

KaN I hYgGe JeR aLlEsAmMeN! ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Marianne S
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 19:15
Marianne S: Jeg vil da også geren have lidt popper...
Du kan da sikkert godt aflevere din opgave SåDan HeR, men tvivler på din ordenskarakter overstiger 03 (he he)
Held og lykke med opgaven!
Knusere fra Kirsa. En heste og Charmed fan
Husk at jeres heste er mere end bare et transportdyr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Hej Marianne S
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 19:45
Hvad så med div. "å" ord?

Altså:

*Såk* eller *Fårk*

Oversat suk eller fück! - Sorry jeg bander! Dette ü skulle have været et normalt U, men det vises jo ikke ellers...

Kan heller ikke klare dette mobi-sprog, men har intet i mod et lille Knuzz...

Så...

I mÅ hAvE dEt GoDt SmÅ VeNzEr... <-- Yrdk!
♥Anne & Dajana♥
Det er pinefuldt at se på sine egne problemer og vide, at man selv og ingen anden har skabt dem!
Mail Præsentation
Præs. opdateret med nye billeder af Dajana i sneen!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Hej Marianne S
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 20:24
@TinaR: well said!! (deler du ud??)

@PiaR: deler din opfattelse af store og små bogstaver rodet sammen i en pærevælling. Det er da til at blive søsyg af (som jeg tror det var HeidiZ der sagde) ... *hihi* :-D!
Iøvrigt må jeg sige, at du lige skal have et skulderklap herfra - jeg synes det er flot, at du formår at holde dig "på dit eget niveau" og ikke synke ned på "de andres", hvor "jeg har ret - du har uret, fat det så!!" foregår. Hvor må du mange gange have ønsket at skrive noget virkeligt rammende til nogle af de kommentarer der er kommet, men at du har valgt at lade være - det tager jeg hatten af for!

@alle:
Den der begår en fejl og ikke retter den, begår endnu en.

Det er menneskeligt at fejle - men guddommeligt at tilgive.

Skal vi så ikke få sluttet den her delvist barnlige mudderkastningskamp af? (nåååe nej, så får jeg jo ingen popcorn :{-(!! - altså hvis TinaR deler ud?! ;))

Ismulevrinsk Susan




Fri tølt er som at flyve ... for dem der ikke lige har prøvet det :-D!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Hej Marianne S
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 20:34
Toppuristen: Ingen popper, men hvad med sne???

-------smask-----smask-------smask

He he...... Her har du lige nogle popper alligevel

Knusere fra Kirsa. En heste og Charmed fan
Husk at jeres heste er mere end bare et transportdyr
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Øhmm - hvad var det nu emnet var?
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 20:49
Hvor svært kan det være? Alt med måde!

Jeg synes det er i orden at folk skriver "KnuZer TheRider", og det tror jeg de fleste andre også synes.

MæN D R IK i OrDeN At SkRiVe SåDAn HeR HeLe VeJeN GNNEm Et InDlÆg. <-- det er ikke til at læse!

Er der nogen der er så ignorante at de vil skrive på sidstnævnte måde, så værsågod, men forvent ikke at vi andre gider at svare når vi dårligt kan læse hvad der står!

Pas på ikke at føle jer for trådte over, og prøv at læse hvad det er folk rent faktisk MENER med deres indlæg før I svarer.

Lise Rohden
zatogi@hotmail.com

En hest på nettet er bedre end én på taget - medmindre det er en Knabstrupper, så må den bo i mit badekar! ;D
| En rideskole med sammenhold og de dejligste heste - www.amagerrideskole.dk |
0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 21:05
.. så mange svar pga ricko's gode initiativ om at skrive et så korrekt og læseligt sprog som mulig!

Jeg er nu ellers glad for de mange gode indlæg, der er i tråden - og endnu mere glad er jeg for at dagens afstemning taler sit krystalklare sprog = 75% deler min opfattelse af emnet.

Tak for en til tider både konstruktiv og fornuftig meningsudveksling om et åbenbart særdeles hot emne.

Og skal vi så begynde at skrive pænt - både til og om hinanden og skrive gode, velskrevne og saglige indlæg.
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd
 
  til pivnu og PiaR
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 21:19
hejsa

det må du undskylde :{-(
faktisk startede jeg op med at skrive et lidt længere indlæg hvor jeg b.l.a. sluttede af med at sige at der nok også fandtes en fornufttig forklaring på det... så gik min (....###) computer død og måtte til at starte forfra .. og ja så fik jeg bare ikke det med..
Min fejl sorry
knuz Cille

jeg søger også en mailven i alderen 11-?? er selv 12 år heste glad! lige meget om du er tynd tyk høj smal smuk o.s.v krav til dig: du skal være til at snakke med o0(selvfølgelig) også skal du skrive rimelig tit!
håber du skriver!
cecilieekstrand@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 Endelig, hård kamp..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 21:54
Endelig blev dette gjort færdigt. Puha en hård kamp for nogle, og ikke for andre!

KnuZer TheRider

Denne side handler om Holmgaarden, Flicka og jeg.

Ordsprog:
Venner kan lave alting sammen,
men kun de bedste venner
kan lave ingenting sammen! {>

Har 2'er pony tilsalg. Dejlig spring pony der springer 1.50 i løsspring, og 1.30 med rytter...
Går La i dressur.
Med i pris er der ALT udstyr til hende.
Pris: 25-30.000 kr.
Se billeder her.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Snif - Snif
Forfatter: 
Dato:  06-01-2003 22:11
Popcorn.... Om her mindsanten ikke lugter af POPCORN!!!!!!! Give me, give me, give me..........

-----

AHVA?!!! Er det slut?! Kom jeg for sent??! *Snøft*

Øv... Havde ellers lige glædet mig til popcorn!!!!

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd
 
 ricko..
Forfatter: 
Dato:  07-01-2003 08:27
Bare lige for at svare på dit indlæg, må jeg jo så siger at det med at folk der ikke kunne stave, skulle være på jhn indtil de havde lært det var såmænd bare en måde at vende det du skrev, for måske at få nogle herinde til at se hvordan sådanne indlæg kunne virke på andre. og var dermed ironisk ment (hvis det ikke lige blev opfanget sådan) Jeg er egentlig selv revnende ligeglad med hvordan folk skriver, selvom jeg da så udemærket kan følge din mening om store og små bogstaver blandet sammen er meget forvirrende at læse. som tidliger skrevet skulle det her indlæg ikke opfattes personligt, men det kan jeg da forstå at det har du taget det som (beklager) Men!! jeg synes ærligtalt der nogen gange går lidt for meget hønsegård i den herinde og mener at hvis man ikke gider læse indlæg der er rodet hvad så med at sende rette vedkommende en besked, så ikke tingene blev misforstået (som jeg også kan læse af andre indlæg at det er blevet) en sidste ting. jeg vil da gerne undskylde mange gange hvis nogen herinde føler sig generet af at jeg plejer at slutte mine indlæg med knuz katjo.
0
0
Svar på denne tråd
 
 JHN er ikke...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2003 14:57
... En skraldespand! Som Heste-ida skrev, er der rigtig mange fornuftige og seriøse mennesker på JHN. Og der bliver ikke skrevet med forkortelser på JHN. Det er rigtig med s'er og z'er, f.eks. på min signatur.

Lad nu være med at sende alle de der der skriver med forkortelser til JHN.

Synes i voksne, er lige så barnlige som os inde på JHN, når i skriver sådan noget pis.

pivnu - Har du noget imod *GG* - *SF* - og *SS* ?
Hvorfor dog det? Det er helt almindelig internet sprog, forstår jeg intet af. Det kan da umuligt genere dig!


Knuz *Smile*
En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: JHN er ikke...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2003 15:44
Sikke en mudderkastning, der har været her... :D

Dog synes jeg ikke, man skal sætte folk i bås - "når man er en 12-13 år, er det da helt sikkert overdrevet sejt...". Selv er jeg 13... Og kan da heller ikke klare den slags "poptøse-sprog".

- Personlighed og stavemåde hænger ikke nødvendigvis sammen med alder. :)

:-) Knus Katrine og Raketrøven :-)
Det normale er det, der er anderledes.

Sælges: ridestøvler str. 37 - ridebukser str. 14 - ridevest str. 14. Tjek præsentation for yderligere oplysninger! (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemningen lige nu...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2003 17:19
Kun efter at have læst nogen af trådende i dette indlæg, stemte jeg i denne uges afstemning. Først synes jeg det var en latterlig afsteming, men nu kan jeg se meningen med det, og jeg synes som de fleste andre at det er forstyrrende og pjattet at skrive "chat-sprog">
>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Afstemningen lige nu...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2003 17:28
Ja, det er en meget passende afstemning i forbindelse med den her tråd :)
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: Afstemningen lige nu...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2003 14:18
Må jeg lige spørge, om alle har noget imod *SS* ? Og alle de der *GG* - tingester?

Hm... Synes ikke i kan have noget imod dem.
Men okay.


Knuz *Smile*
En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Smile*
Forfatter: 
Dato:  08-01-2003 14:35
Jeg har ikke - de er jo med til at vise ens humør/sindsstemning.

Men alt med måde, selvfølgelig :)
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Stutteri Montana
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: *Smile*
Forfatter: 
Dato:  08-01-2003 22:04
@Kirsa: tak for popper :-D!! (og for sne ...... )

Jeg bruger da også selv nogle af de dér * * nogle ... fx *lol*. Dem har jeg ikke så meget imod. Men store og små bogstaver blandet sammen ... nej tak *suk*

Igen: tak for popper ... det hjalp lidt på humøret :-D! (og så var sneen vist ikke så slem alligevel ... *fnis*)

Ismulevrinsk Susan




Fri tølt er som at flyve ... for dem der ikke lige har prøvet det :-D!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: *Smile*
Forfatter: 
Dato:  11-01-2003 15:17
> pivnu - Har du noget imod *GG* - *SF* - og *SS* ?
> Hvorfor dog det? Det er helt almindelig internet
> sprog, forstår jeg intet af. Det kan da umuligt
> genere dig!

Jeg må nok indrømme, at jeg tager en vis afstand til det. Dog ikke lige så slemt, som med StOrE oG sMå BoG.
Jeg blev selv afvænnet fra "*GG*", da jeg begyndte at være på mere seriøse chatsteder. Og så er jeg i øvrigt ved at brække mig, når drenge gør det for at fedte sig ind 8-)

Min webside ♥ Hest stjålet ♥ Bedre hestechat på IRC

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider