Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Folder/bølger i sædet
Forfatter: 
Dato:  06-06-2021 13:29

Hej

 

Jeg har denne sadel hjemme på prøve til min hest. Det er en midlertidig løsning, den skal kun bruges 4-5 måneder højest. Den koster 2000kr, jeg skulle gerne kunne sælges den igen for samme beløb.
Mit spørgsmål er om det har noget betydning eller om der er nogen der ved hvad det er/skyldes, med de bølger/folder der er i sædet?

Jeg vil gerne sætte et billede ind af det, hvis jeg lige kan finde ud af det 😅

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billed?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2021 06:32
Skriver du fra mobil eller computeren??

Hvis du skriver fra mobil - mode, så kan du ikke se vedhæftning af billeder.

Så, alt afhængig af, om det er explore, moxilla osv så har du måske tre prikker øverst i højre side, som du skal klikke på, for at justere indstillinger for denne internet fane.

Klik der, og skift fra mobil skærm visning til computer skærm visning.
Pludselig kommer der en linie under overskriften, hvor du kan uploade billeder, videoer osv.

Når du har sendt oplægget, kan du skifte tilbage til mobil skærm visning.

...
Om folderne betyder noget for gensalg afhænger af, om den nuværende pris er den rette.
Hvis fx 2000 kr i nuværende stand ER en fair pris, sadlen ikke tager skade i din varetægt, så er prisen vel det samme om et par måneder?

Men, jeg ville selv synes at folder i sædet er skummelt og mistænke dårlig læder, knækket bom (sadlen kan bøje sig på måder, den ikke er bygget til, det giver sikkert mulighed for folder) og alt andet lige, jeg ville overveje IKKE at købe den sadel.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Islænder sadel?
Forfatter: 
Dato:  08-06-2021 21:07

Er det ikke en Islænder sadel, de har ofte "bølger" i sædet.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider