Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 VÆR MED I RADIOPROGRAM
Forfatter: 
Dato:  01-04-2021 16:09

Kære alle
Jeg er journalist, og jeg er med til at producere afsnit af en podcast-portrætserie, der hedder "Spejlet", der udkommer på Radio Loud. Kort fortalt er hvert afsnit et ærligt øjebliksbillede af et ungt menneske (15-30 år), der ser sig selv i spejlet, mens jeg taler med vedkommende om alt, der er med til at forme dig og måden, du ser dig selv og verden på. Jeg leder efter nogle unge kvinder (eller mænd, hvis de også er her i forummet), der har lyst til at være med i programmet og fortælle om dem selv, og hvad der fylder lige nu; det kan være, du har oplevet noget, der ændrede dig, det kan være, du står ved en skillevej lige nu, det kan være, du bærer på en helt særlig historie, der er med til at definere dig, det kan være, du har en helt særlig hobby, der tager al din tid, det kan være, du ser nogle sorgfulde og bekymret eller euforiske og glade øjne i spejlet, fordi der er sket noget. Det vigtigste er bare, at du har lyst til at åbne og fortælle om dig selv og det, du ser i spejlet. Hvis det har fanget din interesse, må du meget gerne svare her eller sende mig en besked på FB - det er helt uforpligtende - og så kan jeg fortælle mere indgående. Mvh. Sara Fondo

1
3
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider