Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hærvejen, lang weekend
Forfatter: 
Dato:  19-03-2021 13:39

Hej Ænder.

Endelig skal en af mine største barndomsdrømme til at gå i opfyldelse. Min svigerinde og jeg vil tage på en forlænget weekend med vores elskede hyppere og ride langs med hærvejen X antal km. Vi søger nogle som har erfaringer fra "rideruter" på hærvejen. Vi bor ved Herning og vi regner med at køre hestene til Viborg og så ride ud der fra.

Jeg har kun kunnet finde en gammel tråd fra 2012 angående et lignende projekt, men håber at der sidder flere derude som har nogle gode råd at dele ud af??

Vi håber på at vi kan overnatte på herberg/høhoteller med hestene og ride med så lidt oppakning som muligt. Vores heste går uden sko og vi kigger lidt på om de skal have sko på eller om vi skal investere i boots, men det er svært når vi ikke kender underlaget. Og igen så har jeg det lidt sådan, at vi bruger jo ikke sko hjemme, så skulle 4 dage med tur i terrænet være så hårdt for hovene at det er nødvendigt?

Hvad tænker i derude?? Skal vi tage Hærvejen eller er der langt bedre ruter at ride på sådan en forlænget weekend?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider