Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Salgshest
Forfatter: 
Dato:  22-11-2020 17:28

Hej jeg har gået og kigget efter hest i flere måneder nu og synes sinmpelhen det så svært at finde en. Har i nogle gode sider man kan kigge på eller evt. En hest til salg (på Sjælland) jeg føler simpelhen jeg har kigget overalt hverdag i mega lang tid nu🥴

 

Tak på forhånd

 


??

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2020 09:27

... ER der bare ikke så mange heste til salg.

Da jeg måtte sige farvel til Baloo i februar, var jeg overbevist om at jeg ville have en ny inden for et par uger - men det gik ikke så godt.

De fleste af dem jeg ringede på, var der venteliste for at komme og se. Jeg nåede reelt at se TO heste før jeg købte den ene. Og det var midt i juli jeg var så heldig at være den første der ringede på en og dermed først på listen til at se den.

Da jeg prøvered vidste jeg at der var mindst 10 andre der ventede på at se hesten - så 15 minutters prøvetur blev til "den tager jeg".

Jeg tjekkede alle salgssider ca 4-5 gange dagligt -så jeg netop kunne være den første der ringede...

(jeg VAR den første på et par heste til, men måtte sige nej, da de fleste var for kortryggede til en 18 tommersadel - det er BlueBird også, men så måtte jeg bare tabe mig så måsen kunne komme i en 17 tommers)


£isbeth (Blue Bird)


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hestekøb
Forfatter: 
Dato:  23-11-2020 20:06

Det er sindsyg svært at være køber i øjeblikket.

 

For to år siden kiggede jeg islænder og var i chok over, hvordan det foregik med ventelister og nødvendigt at beslutte sig nærmest mens man stod med hesten.

 

Nu er det også blevet sådan med "almindelige" heste. Udbuddet er ikke ret stort, så man skal være hurtig og nogle gange fræk for at komme i betragtning.

 

Bedste råd er at støvsuge salgssiderne flere gange dagligt og skrive/ringe med det samme.


Mvh

Mette

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Det er mega mega svært
Forfatter: 
Dato:  24-11-2020 23:30

Det er mega rigtigt det vildt svært at finde en og kigger også bare flere og flere gange om dagen. 😂


??

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider