Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp til foderplan
Forfatter: 
Dato:  26-09-2020 08:33

Hej med jer 😊

 

Hvad tænker I jeg skal fodre min hest med?

 

Jeg har en holstener på 170cm, hoppe og 8 år. Springhest som er let undervægtig. Hun går på fold fra 8-16, der er lidt græs på folden og en ting fyldt med hø. Når hun står på boks får hun alt det hø hun kan spise. Hun er en meget varm hest, bliver nemt stresset og har masser af energi.

 

Hun får foder morgen og eftermiddag, her skal det ikke være noget der skal opblødes i vand. Når jeg har redet får hun også en portion foder, det kan godt opblødes i vand.

 

Det må meget gerne være noget, som koster maks 500kr om måneden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Muscle Boost
Forfatter: 
Dato:  26-09-2020 16:36

Vi fodrer vores med Aveve Muscle Boost, tilsvarende produkter er Linamix, LinoCrunch eller MaxiRice. Alle produkter der feder uden at give hurtig energi. En sæk af de 4 produkter koster under 300 kroner og den burde række til en måned.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad mere?
Forfatter: 
Dato:  26-09-2020 18:18

Hvad ville du forslog at fodre med sammen med en af de produkter du forslår?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bare tilskud
Forfatter: 
Dato:  28-09-2020 08:12

Nu bruger vi det til vores avlshopper, så de får et avlsfoder ved siden af, i vores tilfælde Aveve Breed. Jeg kender ikke så meget til foder til rideheste, men tænker du skal have et godt foder uden for meget sukker/stivelse, da for meget stivelse kan gøre hestene stressede/vågne.

 

Til det måltid du selv giver, tænker jeg Aveve All-In Soup, som er en meget lækker stivelsesfattig Mash. Vores rideheste er meget glade for det.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider