Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Trusseindlæg
Forfatter: 
Dato:  04-08-2020 17:05

Oh alvidende HN . Findes der ikke gode brede og lange trusseindlæg uden parfume? Jeg har tidligere været glad for Always, men de fåes vist ikke længere i den størrelse uden tilsat duft . Jeg kom for et stykke tid siden til at købe nogle, da jeg havde læst, at der ikke længere er tilsat duft i deres bind i Danmark. Men enten gælder det kun bind og ikke trusseindlæg eller også parallelimporterer Netto dem. For føj jeg kan knap holde mig selv ud, hvis jeg bruger dem. Og badeværelset kan de også forpeste med den klamme parfume bare ved at ligge i skabet. Det er længde og bredde jeg søger. De behøver ikke være tykke.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Aldi og Lidl
Forfatter: 
Dato:  06-08-2020 10:55

Mener, at de er uden tilsat duft.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Libresse.... ??
Forfatter: 
Dato:  06-08-2020 11:45

På min står intet om parfume, men at de er tilsat mælkesyrebakterier. Det skulle vel alt andet lige, være en fordel. De fåes i rigtig mange designs, og jeg har aldrig haft probs med dem.


Vårbyghalm Morten Koch 12 kr./stk - ca 12 kg.

Vi har lidt sort havre også.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Aldi og Lidl
Forfatter: 
Dato:  06-08-2020 14:44

Der er desværre rigeligt langt til Aldi og Lidl, men jeg vil da lige kigge på deres, hvis jeg en dag kommer i nærheden i andet ærinde. Libresse synes jeg, jeg har kigget på uden at finde den størrelse, jeg søger. Men vil kigge igen. Jeg har nogle fra Rema 1000, men de er også lidt små. Always har den perfekte størrelse, men min sarte næse synes som sagt de stinker forfærdeligt .


0
0
Svar på denne tråd
 
 Trusseindlæg og bind
Forfatter: 
Dato:  02-09-2020 15:36

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men jeg køber for det meste trusseindlæg og bind på KlubKlub.dk - der kan man købe en masse produkter billigere med et medlemsskab, og den første måned kan man få gratis uden binding.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Libresse
Forfatter: 
Dato:  21-12-2020 15:57

I fald du ikke har fundet en løsning, så laver Libresse trusseindlæg i forskellig længde. Ultra long er nok dem, du er ude efter. De er super gode - og uden parfume (hvem gider at have parfume i trussen?!)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2020 14:25

Nej jeg har ikke fundet nogle i samme størrelse som Always large el long plus. Jeg synes ikke jeg er stødt på Libresse Ultra long. Jeg har nogle Extra long, men de er ikke brede nok. Utroligt så længe de kan blive ved med at stinke af vammel parfume. Pakken har været åben længe, og de stinker stadig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tena virker
Forfatter: 
Dato:  28-12-2020 13:01

De er lidt dyrere, og ja, de er lavet til inkontinente, men de virker altså perfekt som alm. trusseindlæg.

De findes i flere længder, bla. en meget lang, som bare sidder godt, og så er de stort set duft fri.

Min næse er også meget sart.


Hilsen Mette

Der har spist sig rask fra leddegigt


Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag


og barfodstrimmere burde forbydes....


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider