Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor søger man bolig?
Forfatter: 
Dato:  23-07-2020 17:53

Jeg har et stykke tid ledt efter en bolig på landet til leje, jeg er alene og har ikke brug for meget plads men har hørt om folk, der f.eks. har lejet en længe på en gård eller en overetage eller lignende.

Jeg har ledt på diverse boligsider, men synes ikke rigtig at jeg kan finde noget i den stil, så derfor ville jeg høre om der er nogen herinde, der har en ide om hvor man finder sådan en form for lejebolig henne?

Hilsen Louise

1
0
Svar på denne tråd
 
 bolig på landet
Forfatter: 
Dato:  24-07-2020 13:09

Hej

 

Der hvor jeg bor (mindre by på landet) udbydes/eftersøges sådanne boliger ofte via byens facebook gruppe.

 

Så måske du kan udse dig nogen byer/områder du kunne tænke dig at bo i, og så slå et opslag op i den relevante facebook gruppe.

 

Hilsen Anne

2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2020 21:04
Jeg har to gange boet i lejeboliger som den du leder efter. Begge gange fandt jeg boligen gennem mit (heste)netværk, 2. gang igennem nogle, der kendte én, der kendte én, der kendte én, der havde en bolig til leje.

Så sørg for at alle du kender ved at du søger bolig, så kan der dukke noget op ad den vej... :-)
2
0
Svar på denne tråd
 
 tak....
Forfatter: 
Dato:  26-07-2020 12:32

Mange tak for de gode råd, jeg vil kigge lidt på facebook og se om jeg kan finde en gruppe og så må jeg sørge for at snakke højt om at jeg leder :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 hestenettet
Forfatter: 
Dato:  27-07-2020 21:55


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bolig på landet.
Forfatter: 
Dato:  26-04-2021 14:51

Den bolig jeg bor i fandet jeg her på heste-nettet. Men desværre er den blevet utrolig død efter de kræver betaling for annoncerne. Så det er ikke pengene værd at oprette en annonce er min erfaring.

 

En anden mulighed er at lave et opslag og sætte op i fx i en korn og foderstoffortning. Tikøb Mølle og NAG Helsinge har fx en opslagstavle til opslag.

 

En 3. mulighed er at oprette en anonce i lokalavisen hvor du søger.

 

En 4. mulighed er http://www.jagformidlingen.dk hvor du også kan sætte en anonce ind. Der søger folk fx også heste/landejendomme.

 

Dba.dk

 

Og så lokale grupper på facebook.


Bolig søges til leje i Nordsjælland. Gribskov kommune.

Små halmballer søges. Gribskov omegnen.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider