Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hestedata hjælp
Forfatter: 
Dato:  20-07-2020 10:59

Jeg har en fin lille trakener hoppe Prominenza Firfod fra 2015 efter Iznogood Firfod TAF 0802 og Parola H HT 0245,(f 22-5-1998)

Kan I hjælpe mig med en liste (navn, født, hingst) over andre afkom efter Parola H, tror den har fået en del føl. Og de må vel alle have et P- navn..

Jeg har ikke selv adgang ..

Tak

0
0
Svar på denne tråd
 
 Beklager
Forfatter: 
Dato:  20-07-2020 12:12

Som reglerne for brug af HesteData er så må vi desværre ikke hjælpe dig. Men du kan lave et gratis login og se nogle grundlæggende oplysninger. HesteData


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Basisoplysninger
Forfatter: 
Dato:  20-07-2020 13:36

Tak Charlotte, basisoplysninger haves jo også i hestepasset.

må der oplyses noget om antal afkom efter Parola H? Jeg har selv fundet nogle, men er nysgerrig efter antal.......

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-07-2020 14:59

Jeg ville nu give det gratis login en chance. Det er godt nok mange år siden jeg prøvede det, men jeg kunne nu godt se mors andre afkom og deres kåringer. Tror det var åben i 14 dage.

 

pøj pøj med projktet


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 ??
Forfatter: 
Dato:  20-07-2020 18:44

Ok, det link jeg brugte, gav ikke gratis log in. Nu har jeg prøvet en anden vej og kan se, at der er mulighed for gratis 7 dage. Så kan jeg få stillet min nysgerrighed. Tak for hjælpen begge to 👍😊

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider