Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvodan overtaler jeg mine forældre?
Forfatter: 
Dato:  11-04-2020 15:52

Hej! Jeg vil gerne have min egen hest, men mangler at overtale mine forældre!

Jeg har redet i snart 2½ år, og har grundridningen i orden..

Jeg har ønsket mig en hest i lang tid, men min mor siger det ikke er hesten der koster, men alt det der høre til. Og jeg er enig!

Men selvom jeg har tiden til at passe en hest, og ved hvad det er for et ansvar, er det stadig nej.

Min far sagde jeg måtte få en hest når jeg havde grundridningen i orden, og det har jeg.

Vil gerne vise, hvor ansvarlig jeg kan være, men ved ikke hvordan..

Jeg har selv en hund, som jeg synes jeg passer meget godt.

Hvordan overtaler jeg mine forældre til jeg er ansvarlig nok, til at have hest??

Jeg har mange der vil støtte mig hvis jeg får en!

 


Aldrig giv op, der er altid en vej

0
0
Svar på denne tråd
 
 Få et fritidsjob
Forfatter: 
Dato:  12-04-2020 09:55

Et godt sted at starte vil være med et fritidsjob, bare nogle timer om ugen, flaske"dreng" i det lokale supermarked om lørdagen eller hvad man lige har interesse i, så du har en lille indtægt du kan smide i puljen til den månedlige betaling.

Men jeg tænker at du burde starte med en part, for det er altså noget andet at ride på en hest/pony som ikke er rideskolehest.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 Tak for ideen
Forfatter: 
Dato:  12-04-2020 12:38

Jeg har prøvet at få et fritidsjob, men nu her i corona tiden er det lidt svært ((: men jeg vil helt klart prøve at skaffe et job!

 

jeg er skrevet op til part på min rideskole, men da det er en rideskole med mange elever, så er alle hestene der må have part, allerede taget, men jeg står på en venteliste


Aldrig giv op, der er altid en vej

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og rideskole privat
Forfatter: 
Dato:  12-04-2020 12:40

Har også prøvet at lede efter privatheste, men der er ik rigtigt nogle der søger, og ellers er det alt for langt fra hvor jeg bor


Aldrig giv op, der er altid en vej

0
0
Svar på denne tråd
 
 Privathest?
Forfatter: 
Dato:  12-04-2020 15:02

Hvis du gerne vil finde en part på en privat hest, så tænker jeg, nu ved jeg ikke hvor du bor, men i vores område er der en Facebook-gruppe der hedder Hestefolk Jyderup/Høng/Rudesvedby og omegn, hvor man kan lægge den slags forespørgsler op, tænker om ikke der er noget tilsvarende i dit område? Ellers kan et opslag i den lokale dagligvare butik måske hjælpe?


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Fritidsarbejde
Forfatter: 
Dato:  13-04-2020 15:33

Start med at få dig et fritidsjob, som du passer til punkt og prikke. Det er en god måde at vise, hvor seriøs du er på.


Bliver jævnligt brugt til at muge ud - arbejder som skribent, hvor jeg blandt andet skriver om pusletasker.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider