Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hvornår åbner det offentlige igen?
Forfatter: 
Dato:  08-04-2020 14:05

Hej

 

Hvordan har i tolket hvornår de offentlige ansatte skal på arbejdspladsen igen?

 

Jeg har tolket Mette Frederiksens tale, at der ikke er sat tid på hvornår de offentlige skal være tilbage.

 

Forbuddet mod maks 10 personer bliver indtil videre ophævet d. 10. maj, er det så indforstået med at det offentlige åbner op igen og de ansatte er tilbage på arbejdspladsen?

 


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjemsendt
Forfatter: 
Dato:  08-04-2020 14:09

Jeg kan faktisk godt se det på regerings hjemmeside at de er hjemsendt til d. 10. maj 2020, men synes stadig ikke at det fremgik direkte i talen, kun at det så var underforstået.


Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det offentlige
Forfatter: 
Dato:  08-04-2020 17:39

Hvorfor mon du spørger? Og hvad mon du helt mener?

Rigtigt meget af det offentlige har hele tiden været åbent. Fx er jeg statsligt ansat, og vi arbejder hjemmefra, men servicerer vores kunder som normalt.

Man ved ikke endnu om vi kommer fysisk tilbage i maj. Jeg tror det er noget myndighederne hver især skal lave oplæg til planer for.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer an på
Forfatter: 
Dato:  08-04-2020 18:52

Vi har en veninde der er skolelærer i de små klasser, hun skal møde ind op tirsdag, så der kan planlægges skolestart.

 

Vores nabo er sagsbehandler, han arbejder hjemmefra og skal gøre det minimum til 10. maj, men jeg synes han snakkede om slut maj på et tidspunkt.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Besøg os på Stutteri Lund

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Arbejde
Forfatter: 
Dato:  08-04-2020 21:30
Synes at jeg spurgte ind til hvordan i tolkede at de offentlige ansatte skal tilbage på arbejdspladsen.

Men prøver da bare igen med andre ord :) hvad med dem som arbejder hjemme og ikke var blandt dem som kan forvente at starte efter påsken.

Synes i at det fremgik tydeligt hvornår regeringen forventede de skulle tilbage på arbejdspladsen.

Jeg kan se at på regeringens hjemmeside har de skrevet d. 10. maj, jeg synes ikke det blev nævnt, andet end at vi fortsat skulle arbejde hjemmefra lidt endnu.

Hilsen Helle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 arbejde
Forfatter: 
Dato:  09-04-2020 12:34

Nej, og det tror jeg ikke at nogen kan sige foreløbigt. Nu skal vi først have gang i den første delåbning, og se hvordan det kommer til at gå. Der er ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed, og se tiden an.. se hvordan hele det her corona cirkus kommer til at udvikle sig, i takt med at en masse børn (og lærere/pædagoger) kommer retur på job.. så må vi se.

Jeg glæder mig til at komme på job på tirsdag/onsdag, og se min 2. klasse igen.. men jeg er godt nok noget spændt på, hvordan vi nogensinde skal få det til at fungere, med de krav og retningslinjer der er


Mvh Sandra

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider