Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Part - helt umuligt i sydjylland?
Forfatter: 
Dato:  18-01-2020 10:39
Er for 2 år siden flyttet fra KBH til Jylland. Allerede inden, synes marked ret småt. Blev dog beroliget her igennen, med at det slet ikke ville blive et problem når man kom her over. Har også haft en enkelt part, sluttede da hesten skulle fole.

Så nu er mit spørgsmål, hvordan finder man en part i syd/sønderjylland?
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-01-2020 12:37

 

Hmm, jeg har også boet begge steder, og jeg tror, det kommer lidt an på, hvad du mener, når du siger Syd- og Sønderjylland. Der er jo ret langt fra Sønderborg til Esbjerg fx... ;)

 

Men bortset fra det, så vil der i sagens natur være lidt mindre/færre af alt muligt, idet vi bor færre mennesker hernede = færre ryttere. MEN: til gengæld er det jo "hesteland", så min oplevelse er, at de ér der. Men modsat KBH er det jo ikke dyrt på samme måde at holde hest hernede; opstaldningen er fx væsentligt billigere, hvilket nok fjerner de fleste økonomiske incitamenter for at få part.

Har du prøvet facebookgruppen "part på hest og pony søges og tilbydes"? Der er opslag hver eneste dag; ikke absolut fra mit lokalområde uden for Sønderborg, men måske kunne det give mening for dig at lave et "søgeopslag" derinde.. :)

 

God dag.

 

/SC.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ro på - de findes!
Forfatter: 
Dato:  20-01-2020 22:50
Der, hvor Aslan er opstaldet, står der 13 heste.
3 rides ikke. (Gravide ejere, genoptræning efter skade hos hest eller rytter og den slags.)
3 bliver redet af både part og rytter.
1 bliver redet af ejer og dennes søster.
6 rides kun af ejer.

Jeg tror, at du skal søge på Facebook.
Søgeordet hestefolk vil give nogle hits, hvor søgeordet indgår i titlens og så finder du de relevante grupper.

Held og lykke.
0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider