Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vindere i julekonkurrencen 2019
Forfatter: 
Dato:  09-12-2019 21:46
Indsat fra nyheden Vindere i julekonkurrencen 2019:

Så har vi udtrukket de sidste 2 vindere i julekonkurrencen 2019.

 

Navnene vil blive offentliggjort når vi har modtaget svar fra de heldige vindere.

 

Læs alt om julekonkurrencen her

 

Vinder den 1. december af en 4horses Sports Aria trense fra TIKA-Rideudstyr

blev: Camilla, Højbjerg

 

Vinder den 8. december af en dejlig blød 4horses Soft sadel fra TIKA-Rideudstyr

blev: Charlotte, Nærum

 

Vinder den 15. december af et par lækre 4horses Sports Blaze ridebukser fra TIKA-Rideudstyr

blev:

 

Vinder den 22. december af en Global NEW spring sadel fra TIKA-Rideudstyr

blev:


TAK til Tika Ridudstyr for præmierne og rigtig Glædelig Jul til alle

 

[[outstream]]

2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-01-2020 13:02

Er jeg den eneste der ikkke kan se hvem der har vundet de sidste to præmier.

 

Jeg deltager ikke i jagten for at vinde, men når der nu er præmier, vil det da være meget rart at vide, hvem der blev de heldige.

 


Mvh

Mette

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Heller ikke se hvem
Forfatter: 
Dato:  04-01-2020 18:04

Jeg kan heller ikke se hvem de to sidste vindere er... ikke at det som sådan betyder noget, men synes det tit har været sådan. Altså at I først offentliggør når vinderne har meldt tilbage. Måske skulle I (HN) lave en tidsfrist for at vende tilbage og ellers udtrække nogle nye vindere.

På en måde bliver det lidt kikset og det skal ikke forstås sådan at det er utaknemmelighed over den skønne indsats I gør for at få gang i julestemningen med Julle. Det bliver bare kikset og ufærdigt at de sidste vindere ikke er 'fundet' når jul og nytår er overstået og hverdagen er startet igen.

 

Jeg spiller med fordi jeg stadig elsker at være på HN og fordi det at lede efter Julle er noget af det allermest hyggelige julestemning jeg kan komme i tanke om, men jeg skal da være ærlig at jeg da altid dagdrømmer om at vinde en af de fine præmier. Det er da sjovt og hyggeligt at vinde noget :)

Jeg har faktisk vundet 2 gange i løbet af årene. En taske til ridestøvler og et sæt til med hovolie, showshine og shampoo

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Julle julle
Forfatter: 
Dato:  05-01-2020 22:04

Så er siden med vinderne opdateret!

 

Og tillykke til mig: Jeg har vundet en Global NEW spring sadel fra TIKA-Rideudstyr


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

8
0
Svar på denne tråd
 
 Præmie
Forfatter: 
Dato:  07-01-2020 22:04

 

Og JUBII jeg er den glade vinder af et par dejlige ridebukser / præmien d. 15. december.

 

Jeg må indrømme at jeg på min daglige jagt på Jule Julle slet ikke skænker det en tanke, at det er en konkurrence, det er "bare" en meget kær juletradition for mig at lede efter Julle.

 

Tak til Heste-Nettet for at lave jule kalenderen

og tak til Tika Rideudstyr for ridebukserne.

 

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider