Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor er det godt at sælge 4hjulstrækker?
Forfatter: 
Dato:  18-12-2019 20:49
Hej ?

Jeg skal sælge min Hyundai Santa Fe 4hjulstrækker, og tænker på, hvor det er bedst? Der er trækkrog til 2ton, så det er en god 'heste-bil'. Så måske i kender nogle salgskanaler ud over dba og guloggratis -? ?

Taaak ?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bilbasen
Forfatter: 
Dato:  19-12-2019 12:26

Vi fandt vores på Bilbasen, det er noget mere seriøst end DBA og G&G. Jeg ved ikke hvad det koster at sælge der.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  19-12-2019 15:55

Tak, Charlotte, det prøver jeg :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overvej en auktion
Forfatter: 
Dato:  23-12-2019 19:39

Hej Timmol,

jeg ville nok overveje en auktion ala FDM bilsalg. Jeg har selv benyttet det, da vi solgte vores polo for et par måneder siden. Det er ret nemt, man indtaster bilens oplysninger (her man kan også skrive lidt for fordelene. Dvs. 2tons træk) og sender et par billeder, derefter bliver bilen sendt til auktion hos en række bilforhandlere. Efter 7 dage får du den højeste pris at vide og så kan du sige ja eller nej. Jeg troede vi ville få 125.000 kroner for bilen, men der var en forhandler, som endte med at give 140.000 kroner, så vi blev rigtig glade for det.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  24-12-2019 11:32

Tak! Det vil jeg prøve :) Bilen står her nemlig.Den har kun været til salg et par uger, men alligevel.
Hedder det FDM Bilsalg?

Mange julehilsner

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider