Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Spørgeskema; Digitalisering ridesporten
Forfatter: 
Dato:  17-12-2019 15:14

 

Hej alle sammen,

 

 

Sidste år var I mig meget behjælpelig med et andet spørgeskema om undervisning i Dansk Rideforbunds klubber.

 

Jeg skal igen bruge Jeres hjælp! Denne gang er det iforbindelse med mit bachelorprojekt i forbindelse med uddannelsen Proffesionalsbachelor i sport management hos Proffesionshøjskolen UCN Aalborg.

 

Skriver i mit bachelorprojekt om sportens digitalisering. Helt konkret prøver jeg at undersøge potentialet hos stævnet World Cup Herning.

 

 

Spørgeskema til jer der HAR været ved World Cup Herning: surveys.enalyzer.com?pid=q4paq4r3

 

Spørgeskema til jer der IKKE HAR været ved World Cup Herning: surveys.enalyzer.com?pid=k4rid2r2

 

 

 

På forhånd tusind tak!

 

 

Med venlig hilsen

 

Lea Duemose Hansen

 


Lea Duemose Hansen - tosset hestepige med interesse for event managment og sport business

0
0
Svar på denne tråd
 
 Besvaret
Forfatter: 
Dato:  17-12-2019 16:49

Så har jeg besvaret dit spørgeskema, dog tager jeg til stævner for at se (kendte) heste ikke kendte ryttere. Da det er avlen i det der interesserer mig, altså hvilke hingste der laver gode afkom til ride-/konkurrencebrug. Sådan ved jeg mange avlere har det, derfor er de også lidt trætte af at DRF bruger Equipe nu, hvor der bare er navn og ikke afstamning på hestene.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 Tak for dit svar!
Forfatter: 
Dato:  17-12-2019 17:00

Hej Charlotte,

 

Første og fremmest tusind tak fordi at du ville besvare mit spørgeskema!

 

Så fint med din bemærkning. Den vil jeg tage med i min evaluering sammen med spørgeskeamets resultater. Det er altid spændende at høre andres meninger :)

 

Lea

 


Lea Duemose Hansen - tosset hestepige med interesse for event managment og sport business

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstamning...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2019 06:14

Charlotte, der er da afstamning på næsten alle heste og oplysning om både avler og ejer.... i Equipe, der hvor jeg syntes det halter, er at man ikke længere kan trykke på en hest og komme videre til drfgo og se tidligere resultater....

Vh....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Samlet software/ elektronisk løsning
Forfatter: 
Dato:  19-12-2019 10:08

Hej Antigua,

 

så fint med dn bemærkning! Den tager jeg også med. Min tanke er nemlig at der er et behov for en samlet platform, hvor alle systemer skal arbejde sammen for bedre brugeroplevelse både i forhold til systemerne men i særdeleshed også i forhold til stævneiqgtagelse. :-)

 

håber at mine spørgeskemaer og min rapport kan belyse et behov for dette.

god dag

 

mvh

lea duemose hansen


Lea Duemose Hansen - tosset hestepige med interesse for event managment og sport business

0
0
Svar på denne tråd
 
 Antiqua
Forfatter: 
Dato:  19-12-2019 12:24

Du har nok ret, jeg bliver ihvertfald irriteret når jeg er til stævner og forsøger at manøvrere rundt for at finde oplysninger.

 

Jeg synes bare jeg har været nødt til at gå på HesteData for at finde nogle oplysninger flere gange.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider