Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er det en date?
Forfatter: 
Dato:  12-12-2019 19:37

Hej Heste-nettet,

 

Jeg har lige brug for hjælp til at afkode en fyr jeg har fået følelser for.

 

Jeg mødte en fyr på nettet, hvor vores egentlige intention var at have @!#$. Indtil videre har vi kun haft mødtes 2 gange i alt og kun haft @!#$ 1 gang (dog 2 gange på en aften). Efter vi havde haft @!#$ virkede han ikke rigtig interesseret i at have @!#$ igen, så jeg lod ham være i 2 mdr. Så skrev jeg til ham igen efter de 2 mdr. og pludselig var han ligeså begejsret for at mødes og have @!#$, som første gang vi skulle ses. Jeg har efterfølgende sagt nej til at ses de gange han har spurgt, da jeg gerne vil være lidt hard to get, da jeg er blevet forelsket i ham, det blev jeg første gang jeg så ham. Han har kun haft inviteret mig hjem til ham eller spurgt mig om han skulle komme ud til mig, hvor jeg så har sagt nej, og givet som forklaring, at jeg ikke har haft tid eller haft andre planer. Pludselig skrev han så til mig i lørdags, om jeg havde lyst til at mødes på et slot til et lightshow med fyrværkeri, hvilket jeg blev noget overrasket over. Jeg er i tvivl om det er en date han har inviteret mig ud på? Og hvorfor han inviterede mig ud i det offentlige og vil ses med mig og lave en aktivitet udenfor soveværelset, ved ikke hvad det betyder om han har fået følelser for mig også nu, eller bare kedede sig, da det var en invitation jeg fik i last minute - 6 timer inden han ville mødes. Jeg sagde igen nej, selvom jeg rigtig gerne ville, da jeg havde andre aftaler den dag og var meget forvirret, da han først er interesseret og så ikke og så 2 mdr. efter er interesseret igen, men kun viser interesse indenfor @!#$, hvor han vil mødes i hjemmet og netflix and chill og så pludselig invitere mig ud til noget der er så romantisk.

 

Hvad tænker I? Er det en date? Og hvorfor tror I han invitere mig ud lige pludselig?

 

Tak på forhånd for svar.

 

Hilsen

JH 2

0
1
Svar på denne tråd
 
 0006666
Forfatter: 
Dato:  12-12-2019 22:59

Det er der så kun én måde at finde ud af på ;)


 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Enig med Lykkefod...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2019 09:30

... der er kun én måde at finde ud af det på - og den missede du jo så i første omgang ;)

 

Kan det ikke være lige meget, om det skal hedde en date eller en fælles oplevelse eller en udflugt eller noget helt fjerde? Hvis du gerne vil være sammen med ham, så vær da sammen!
Lær ham at kende, se hvor det bærer hen - og bliver det ikke til mere, nåmen så har du prøvet det :)

 

Hvorfor skal alting analyseres helt ihjel? Live a little

 

Noget helt andet er, at nu har du jo sagt nej så mange gange, at du risikerer at han trækker følehornene til dig, så du skal nok være forberedt på at bolden ligger på din banehalvdel...

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 Om jeg forstår...
Forfatter: 
Dato:  13-12-2019 11:16

Om jeg forstår, hvad det skuespil skal til for, hvis man er interresseret, så er det bare at holde på.

 

Ja, man kan risikere at få knust sit hjerte, men det kunne også være at det er den helt rigtige.

 

Nu er jeg selvfølgelige også en havlgammel krage, men jeg kan fortælle dig, at du kommer ikke til at gå gennem livet uden knubs.

 

Så afsted med dig. Og giv os lige en opdatering.


mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

2
0
Svar på denne tråd
 
 Drop skuespillet
Forfatter: 
Dato:  13-12-2019 11:59

Det der spil du forsøger at spille. Det er noget der forgår i vores hoveder. Ikke noget fyrene forstår noget af. De tolker ikke på dine afslag. Hvis du ikke vider interesse hvorfor skulle han så gide at blive ved med at bruge tid på dig.

 

Du bliver nød til at være åben og ærlig. Vise interesse og hvis han så ikke gider, så må du så takke nej.

 

Hvis en fyr i 2 måneder ikke gør nogen forsøg på at kontakte dig, så lad det ligge. Det er ikke værd at bruge en masse energi på en der kun vil en når de keder sig.

 

hvis du gerne vil teste om der kunne være noget så tag ansvar. Inviter ham ud at bowle, ud at spise eller sådan noget. Se om der er kemi, om han har lyst til at forpligte sig til en real date og om han efter daten stadigvæk gerne vil i kontakt med dig.


Vh Luna. - Tidligere hestemenneske - kommende ragdoll(katte)opdrætter <3

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hapsen gewesen??
Forfatter: 
Dato:  16-12-2019 08:19
Jeg må indrømme, at jeg forstår ikke helt din logik.
Hvis han vil have dig, så taber han ikke appetitten af at mødes.
Hvis han taber appetitten af at mødes, er I ikke meant to be.

De fyre, som ikke gider efter man har mødtes, de gad nok heller ikke på sigt ved at spille hard to get.
Dem, der vil have dig, vil nyde godt selskab, god @!#$ og alt det andet gode I har sammen.
Men, ved at spille hard to get spilder du tiden.
Prøv at forestille dig den mind-blowing gode @!#$, du har sagt nej til???
Jamen, altså!
Ressourcespild!

Dernæst. De fyre som fastholdes af koket Hard to get, må da have en helt forstyrret holdning til kønsrollerne.
Er det virkelig din type? Det er ikke min type...

Arhm!
Argh!

- Hvis du vil have lamsebamse, så bid fast i bamsen!
Det er snart nytårsaften, dit nytårsforsæt kunne være at tænke på dine grundantagelser om mænd og kvinder.

Og træk på skuldrene.
@!#$ happens.
Ræk ud efter den mand, du vil have.

...
Kald det en date, hvis du vil.

Jeg mødte en lækker mand 25.4.2003.
Vi kyssede kl 21, tog en taxa hjem til mig før midnat.
Jeg vågnede op med ham ved siden.
Hapsen gewesen =nu har jeg set dig, nu er du taget og jeg tager dig med hjem!
Hapsen gewesen virker fint.
2
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider