Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nogen der kan hjælpe mig
Forfatter: 
Dato:  26-11-2019 09:27

Hej alle sammen 

Jeg laver et projekt i skolen om drømme job og jeg vil gerne have noget med heste som fx Ridelærer eller berider men jeg ved ikke hvor meget det koster og hvilke gymnasier man skal gå på for at blive det og jeg bor i hjørring men vil helst hvis det er i bjergby.

Men hvis der er nogen der kan anbefalde nogle steder hvor man kan komme i praktik så må i meget gerne skrive det her inde eller til mig personligt men hvis i vælger at skrive til mig personligt så bare lige skriv det her inde så kan vi måske finde ud af noget.

 


Emma Lykke Jørgensen

0
1
Svar på denne tråd
 
 Uddannelse
Forfatter: 
Dato:  26-11-2019 11:10

Jeg tror ikke det er et krav at have en gymnasial baggrund for at blive optaget - men hvis du gerne vil have gymnasiet med, så tænker jeg at handelsgymnasiet (HHX) ville være oplagt. En berideruddannelse sigter jo mod at blive selvstændig, og så er det rigtig godt at vide noget om forretningsdrift.

En EUX Landbrug kunne sikkert også være vældig nyttig.

 

Men du kan læse meget mere om de hesterelaterede uddannelser på rideforbundet: www.rideforbund.dk/da/ Uddannelseshuset/Ridelarer- rideinstruktor- berideruddannelsen.aspx

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen men har brugt for mere
Forfatter: 
Dato:  26-11-2019 13:08

Mange tak for det men ved du hvor meget det koster og hvor mange år det vil tage at få ridelærer/Berider uddannelsen


Emma Lykke Jørgensen

1
0
Svar på denne tråd
 
 uddannelse
Forfatter: 
Dato:  26-11-2019 14:14

Hej Emma

 

du kan læse mere om uddannelserne og hvad det kræver her:

 

www.rideforbund.dk/da/ Uddannelseshuset/Ridelarer- rideinstruktor- berideruddannelsen.aspx

 

introduktions kurset koster noget, men når du først er kommet i lære, så får man så vidt jeg husker elev-løn under uddannelsen.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

1
0
Svar på denne tråd
 
 Uddannelse
Forfatter: 
Dato:  27-11-2019 12:57

Nej Emma, det ved jeg ikke - men jeg har givet dig et link til flere oplysninger. Så må du selv i gang med at researche ;)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-11-2019 12:56

Hej, Emma.

 

Jeg synes, du skal kontakte en UU-vejleder; det er deres job at vide alt om uddannelser, specielt for unge mennesker.
Og hvis de ikke allerede har oplysningerne, så finder de dem for dig - og så er du helt sikker på, at oplysningerne er korrekte.

 

Du finder UU i Hjørring her: http://uuhjoerring.dk/

 

UU'ere plejer at være p*ssesøde, så kontakt dem endelig. :)

 

Vh. SC

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider