Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvordan får jeg bedre indeklima?
Forfatter: 
Dato:  23-09-2019 22:06

Hej Alle :)

 

Jeg står i den situation hvor jeg ønkser at forbedre mit indeklima, da jeg simpelthen har tørre øjne når jeg går derhjemme.. Jeg har været inde og læse om nogle muligheder for at sikre et bedre indeklima og her er jeg faldet over en aroma diffuser. Er der nogen af jer der har haft erfaring med sådan en? En aroma diffuser skulle gerne sikre et bedre indeklima, hvis man bøvler med tørt indeklima og det gør jeg! Jeg synes den her fra Aromi er virkelig flot, men vil gerne høre jeres mining om metoden. Har læst godt om det.. Når.. Men på forhånd TAK :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening.....
Forfatter: 
Dato:  24-09-2019 08:29

Min mening om "metoden"? Jeg bryder mig ikke om "skjult reklame".....


5
0
Svar på denne tråd
 
 Potteplanter
Forfatter: 
Dato:  29-09-2019 20:09

Kan hjælpe. Ellers kan man sætte underkopper med vand over radioterne.

 

Jeg ville ALDRIG vælge noget med aroma/duft, men jeg er så parfume allergiker i forvejen! Jeg ville ALDRIG anbefale duft/aroma til nogen, da vi bliver flere og flere med duft allergi.

 

I øvrigt kan du købe et hygrometer (fugtigsmåler) billigt, og få tjek på fugten. Den bør ikke være mere end 40-50 %, men helst ikke mindre.


Mvh

Tine

2
0
Svar på denne tråd
 
 Indeklima.
Forfatter: 
Dato:  01-10-2019 11:58

Ikke noget med aromastoffer...men udluftning og planter der forbedrer klimaet indenfor-spørg på planteskole eller blomsterhandler-

1
0
Svar på denne tråd
 
 Indeklima
Forfatter: 
Dato:  02-10-2019 11:02


Indeklima er jo mange ting og når vi ikke kender dine vaner / uvaner eller ved hvordan du bor, så er det umuligt at råde dig uden at skrive en hel roman


Du kan starte med at øge luftfugtihed ved at få et akvarie.

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider