Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fedtfrysning, værste beslutning i mit li
Forfatter: 
Dato:  13-09-2019 19:18

Kære læsere.

Jeg er fuldstændig knust, og min selvtillid er helt smadret. Til alle som overvejer fedtfrysning så læs dette grundigt først: fedtfrysning virker ikke på alle.LÆS før du vælger fedtfrysning!. Det fuldstændig rigtigt, at klinikkens personale melder dig egnet, velvidende om at det kan give dig konsekvenser. De kan endda finde på ikke at nævne et af de værste konsekvenser, som jeg var uheldig nok til at få.

 

Historien... Jeg har i lang tid forsøgt at komme af med mit fedt. Jeg har på 6 måneder tabt mig omkring 18kg, men jeg kom til et punkt, hvor uanset hvor meget jeg pressede mig selv, kunne bare ikke få det sidste kilo væk. Problemet med at jeg har tabt mig de 18 kg. Er at det har efterladt mig med en del løst hud. Jeg kunne dog stadig mærke at der var fedt bag alt det løse hud stadig. Så jeg tænkte det ville være godt med en fedtfrysnings procedure.

 

Jeg booker en konsultation som var gratis, og der får jeg så at vide, at jeg godt kan få behandlingen uden problematikker, OG det værste er jeg spurgte hende flere gange, om der var bi-virkninger. Ja, småting som ville gå over, såsom ømhed, rødme osv.. Jeg bestilte proceduren trygt til mine arme og mave. Og nu kunne tiden bare ikke gå stærkt nok, det var faktisk det eneste jeg virkelig så frem til.

 

Jeg kommer ind, og proceduren gik ganske fint. Vi startede med min mave, og så ville vi tage armene til næste konsultation hvilket var 2 uger efter. Jeg kommer hjem og jeg kigger på min mave, og jeg kan se absolut ingen forskel, men en smule rødme. Jeg er tilfreds, fordi sygeplejskeren sagde at effekten vil ske i løbet af en månedstid.

 

Næste dag, så vågner jeg, og gæt hvad? Det løse hud som blev behandlet samt fedtet under det, havde faktisk samlet sig sammen til en sindsyg mærkelig klump? Hvis jeg ikke var så sart, havde jeg vist jer et billede af det, det ser frygtelig ud. Det er helt blåt, og det er sindsyg smertefuld. Jeg ringede med det samme til klinikken, og de sagde så, at der var en lille risiko for at netop det her vil ske?! Og det her jeg bliver sindsyg rasende, og spørger om de ikke kan gør noget ved det, heldigvis for det, jo det kunne de godt, en fedtsugningsprocedure, som vil reducere klumpen. Og jeg skal betale for den også?!!!! fordi de mener at det var egen risiko at vælge fedtfrysning proceduren, PÅ trods af at, jeg udmærket vidste konsekvenserne (hvilket jeg ikke gjorde, FORDI jeg ikke var informeret om det).

 

Nu er jeg endt op med den her forfrosset klump i maven, som jeg skal gå rundt med. Det værste er at den tydeligt kan ses gennem tøj, så, jeg tilbringer tiden derhjemme, indtil jeg kommer til en ANDEN klinik, hvor de kan få set på den.


Tilgengæld har jeg da fået lært lektien, om at der ikke er nogle gennemveje til fedttab. Udover det, at researche lidt mere måske.

 

Jeg håber i gennemsøger fedtfrysning meget før i beslutter jer for at gør det, jeg er ikke i tvivl om at det kan virke, men jeg skulle bare have vidst nogle ting først... Jeg håber min historie hjælper nogle med at ombestemme sig, eller blive lidt klogere på emnet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-09-2019 12:49

sikke da en ubehagelig oplevelse du har været udsat for, håber at du får hjælp til at fjerne den klump, så du kan komme videre og nyde at du har smidt en masse kg væk, det er superflot :-)


Mvh Naja

 

Nu kun med 2 heste ;-)

 

Lillesøgårds Cirkeline

og

VM's Showtime aka Lilleskid

0
0
Svar på denne tråd
 
 desværre
Forfatter: 
Dato:  30-09-2019 08:21

Det går kun den forkerte vej desværre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2019 15:27

Hej Trisha

 

Håber du er kommet dig ovenpå den ubehagelige oplevelse du var igennem, og har fået hjælp til fjernelse af "klumpen", hvis ikke, synes jeg du skal kontakte din læge og høre om h*n evt kan gøre noget.

 

Knud Naja

0
0
Svar på denne tråd
 
 sssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  29-11-2019 11:12

Jeg har selv tabt 17 kg, ved kost/hverdags ændring ( gået fra en tøj str 44 til 38 ), og jeg har benyttet fedtfrysning et par gange på maven under perioden.

Om det har hjulpet meget er jeg lidt i tvivl om. men jeg fik en behandling på mine "håndtag" og det kunne man sagten se med det sammen.

Jeg er nu "normalvægtig" (BMI på 27,5) men hverken tynd eller slank, men har en krop som en voksen dame der har født nogle børn, og min "frysedame" har meldt at hun ikke vil råde mig til at få flere behandlinger.

så jeg har valgt at slutte fred med min bløde mave, og runde "håndtage" De er jo bare bevispå at jeg har levet livet

 

syntes virkelig at det er synd for TS at hun ikke fik sin "drøm" opfyldt, eller bare kom "ud" uden konsekvenser.

Men læser at det heldigvis ikke er en perment skade.

 

pøj pøj

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider