Logo used for printing

HN afstemning
Hvor meget betaler du i staldleje pr hest? (Foreslag: Sebrina )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

T(r)ine - En tegneserie
Forfatter: 
Dato:  01-09-2019 19:07

Hej alle sammen.

Nu har jeg endelig fået hele historien om Trine og Tine i rædslernes hus færdig. Så hvis I nu selv har lyst til at læse lidt tegneserie, eller kender nogle unge mennesker/børn der kunne have intersse i dette, så må I endelig gerne dele.

- For der er jo nu engang ikke meget ved at have lavet en tegneserie, hvis ingen læser den.

Tryk på linket og gå i gang. Jeg tror kun det tager en 30 min at læse det hele igennem, og det er da perfekt til sådan en søndag aften.

T(r)ine i Rædslernes hus

Hilsen Tine

1
0
Svar på denne tråd

tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  10-09-2019 14:29

Nøj, jeg var helt opslugt! Fantastisk fed og humoristisk tegneserie, det må jeg sige ;-D

Kommer der flere?

PAAtvaers

0
0
Svar på denne tråd

Jeg må tilstå...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2019 14:28

at jeg kun fik læst den første del, men synes også godt om konceptet, ikke mindst den humoristiske distance - så den skal helt sikkert læses færdig ved lejlighed!

Og så håber jeg da, at du også offentliggør den ad andre kanaler end HN, for den har helt sikkert fortjent et noget større publikum, end HN kan mønstre nu om dage...

/Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Mange Tak
Forfatter: 
Dato:  23-09-2019 17:15

Ej Hvor er I altså søde. Det gør mig mega glad med lidt god feedback!
Jeg har prøvet at smide den op alle mulige og umulige steder, fordi den bare skal læses og underholde alle dem, som den nu engang kan nå ud til
Så hvis I kender nogle der kunne have interesse, så skal I altså bare dele linket.

Der kommer nok ikke lige flere pt. Fordi det tager åndsvagt lang tid at lave sådan noget

Men man er blevet lidt halv "skizofren", fordi man render rundt med to mennesker inde i hovedet, Så på et eller andet tidspunkt kan jeg nok ikke holde låg for eventyrene med Trine og Tine og så kommer der jo nok noget mere

Hilsen Tine

0
0
Svar på denne tråd

Super god!
Forfatter: 
Dato:  24-09-2019 23:39

Jeg elsker tegneserier

Og din fanger virkelig! Hvis du nu kunne lave noget lignende med samme humoristiske tilgang blot med heste, her op mod Halloween, kunne det da være et fedt indslag til et wendy-blad eller to! Der ville jeg helt klart forhøre mig - om ikke andet sende denne tegneserie til dem, så de kan se dit potentiale!

****R.I.P****

5/6 1986 - 15/5 2012

Zhakalina <3

****R.I.P****

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider