Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Plakater og billeder til heste folket
Forfatter: 
Dato:  26-08-2019 17:50

Hej På Hestenettet.

Jeg er designer for https://citatplakat.dk Og vi har lavet en enkelt "heste plakat" som er blevet ret populær pga det er en oplaget gave til heste folket :)

Nu er mit spørgsmål så, hvilke plakater med heste kunne du forstille dig at have hængende der hjemme?

Her er de 3 plakater vi har med heste, men magler vi noget?

citatplakat.dk/plakater/far-jokes/ et-liv-uden-dig-er-hestligt/

citatplakat.dk/plakater/design- plakater/one-line-drawing-plakater/ picasso-hesten-plakat/

citatplakat.dk/plakater/talemaader/ klap-lige-hesten/

Jeg håber i vil hjælpe mig med at spore mig id på hvad i godt kunne tænke jeg af heste relatede ting til jeres væge!


Designer for Citatplakat (disigner plakater) og Bohobeach (designer hammam håndklæder)

0
1
Svar på denne tråd
 
 Mine bud på plakater og en opfordring
Forfatter: 
Dato:  24-03-2023 15:48

Hej Kasper

 

Du linker kun til sjove plakater om heste.

 

Jeg tænker umiddelbart at noget til børn kunne være relevant for brugerne herinde, derfor tillader jeg mig lige at linke til en af vores simple børneplakater:
unikplakat.dk/plakater/enkel- boerneplakat-med-hest/

 

Ud over det tænker jeg at plakater til pigeværelset også kunne være en mulighed:

unikplakat.dk/plakater/hesteplakat- hvid-hest/

 

Vi vil også meget gerne høre hvad I er interesserede i herinde. Min bedre halvdel tegner selv. Jeg er derfor helt sikker på, at vi ville kunne imødekomme de fleste ønsker til plakatdesigns om heste. Naturligvis også ønsker om personlig tekst, billede eller lignende.

 

Vh Johnny


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider