Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Gravid eller abort
Forfatter: 
Dato:  27-05-2019 15:12

Hej piger.

Er der nogen herinde som lige nu er blevet gravide, men som overvejer at få en abort? Hvis der er, så vil jeg meget gerne høre om jeres tanker herom.

 

De bedste hilsner

1
7
Svar på denne tråd
 
 Abort.
Forfatter: 
Dato:  29-05-2019 09:15

 

Der var en hvor hingsten rendte igennem hegnet fordi ejeren ikke havde strøm på. Der var abort eneste mulighed for man avler jo ikke med grønt pas, hvis man er seriøs omk. sit avlsarbejde!


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

4
1
Svar på denne tråd
 
 Shagya
Forfatter: 
Dato:  29-05-2019 14:05

Nu tror jeg ikke tråden handler om heste...


 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Handler om heste?
Forfatter: 
Dato:  29-05-2019 16:51

Selvfølgelig handler det om heste, det her er jo en hesteside.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

5
1
Svar på denne tråd
 
 Klart....
Forfatter: 
Dato:  29-05-2019 18:12

Efterhånden skulle man tro det var en spørgeskemaside, forum for (slet) skjulte reklamer eller en side hvor man forsøger at hverve folk til deltagelse i interviews, tv-programmer el lign ikke hesterelateret stof.


2
1
Svar på denne tråd
 
 Mettes guide til forældreskabet...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2019 20:06

Væsentlige forskelle mellem en hest og en baby:

 

- En hest kan opstaldes

- Den kan sættes i ridning / opdragelse

- Hestepærer lugter og føles ikke helt så slemt

- Heste sover ikke i huset og tager sjældent nattesøvnen

- En hest kan købes

- En hest kan købes opdraget

- Man bliver sjældent frakendt retten til at holde hest, fordi lige dasker lidt til dem

- En hest kan rides

- En hest kan bevæge sig rundt fra ganske kort tid efter fødslen

- Heste fødes med hår over hele kroppen. Tøjbudgettet er minimalt.

- Du kan vælge den hest, der passer bedst. Du skal ikke nøjes med dine egne gener.

- Man fortryder sjældent en ifoling - og abort er ikke rigtigt en mulighed, men man kan godt sælge en drægtig hoppe.

- En træls hest kan sælges

- En særlig besværlig eller syg udgave kan aflives.

- Man kan få parter til en hest.

 

Og selv tak.

 

(Hvis nogen nogensinde laver et re-run af Heste-Nettet for 10 år siden, vil jeg gerne se programmet.)


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

3
1
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2019 21:51

Hej Trine.

Er det fordi, du selv står i en situation, hvor du skal tage stilling til, om du vil beholde barnet eller abortere, eller er det almindelig nysgerrighed?


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

1
1
Svar på denne tråd
 
 hehe misforstået
Forfatter: 
Dato:  30-05-2019 18:40

haha #1 det var meget sjovt :)) troede lige det var mig der havde misforstået det først...


jeg har shadoweye og ejer multilån.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skam jer..!!!
Forfatter: 
Dato:  07-06-2019 10:35

Hvor skulle I skamme jer..!!!

 

Både jer 5 der har givet en til Trine og jer der efterfølgende tager @!#$ på opslaget.

 

Tænk - der med stor sandsynlighed sidder en stakkels pige, der er i syv sind om hvad hun skal med sin fremtid, og så laver I latterlige svar.

 

Føj..


 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
3
Svar på denne tråd
 
 Line....
Forfatter: 
Dato:  07-06-2019 13:45

Sådan som spørgsmålet er formuleret tror jeg ikke, der sidder en stakkels pige bag skærmen. Nærmere en der fisker efter materiale til en artikel/opgave eller lign. Eller måske et tv-program www.dindebat.dk/topic/718657-gravid- eller-abort/. Sjovt nok oprettet samme dato, lignende navn og formulering. Hvis personen bag stod i situationen, var det nok ikke vigtigt, om "du LIGE NU er blevet gravid". Så ville man nok nærmere spørge til erfaringer med at vælge abort el ej uanset om det lå år tilbage.


5
0
Svar på denne tråd
 
 Casting
Forfatter: 
Dato:  07-06-2019 14:19

Og sørme om jeg ikke også kan finde en Trine fra Eddy Media, der er igang med at lave en reportageserie til DR3 om tvivlen omkring en graviditet eller abort og søger kvinder/par i en sådan situation. www.facebook.com/groups/ 365967003419263/1063701836979106/ Så nej jeg skammer mig ikke.


7
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider