Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hjælp til spørgeskema
Forfatter: 
Dato:  20-05-2019 23:07

Hej de damer - og mænd! Min gruppe og jeg er, i forbindelse med studiet, ved at undersøge tilfredsheden og kendskabet til GoMore. I den forbindelse vil vi sætte stor pris på, hvis i vil svare på et par spørgsmål om netop dette. Det tager kun 2 min, men det vil være til stor gavn for os. På forhånd tak! :) www.survey-xact.dk/ LinkCollector?key=5JC9QT9NLJ11

0
1
Svar på denne tråd
 
 gomore
Forfatter: 
Dato:  22-05-2019 17:00

Jeg opgav ved 47%, da jeg ikke kan give retvisende svar, fordi man kun kan vælge ét svar. Jeg har hørt om gomore flere steder fra, og konceptet er efterhånden så gammelt at jeg ikke ved hvor jeg hørte om det først.

Inden for de sidste par måneder har jeg både været chauffør og passager.


 

- Pernille

Der er intet geni, uden en smule galskab

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh........
Forfatter: 
Dato:  22-05-2019 17:38

Åh hvor er jeg dog træt, træt, træt af alle de spørgeskemaer (ja ja jeg kan bare lade være at klikke på trådene og på linket til spørgeskemaerne). Jeg må være blevet for gammel. Er alt man lærer i skolen idag at oprette et spørgeskema/survey? Det skulle man efterhånden tro med alle dem vi får herinde.


3
0
Svar på denne tråd
 
 GoMore no more no more
Forfatter: 
Dato:  25-05-2019 00:34

Det er totalt ansvarsfrit at besvare spørgeskemaet. Således også forkert.

Enten er dette en dårlig reklame- eller også burde de unge menneskers vejledere have et klap i æslet. Det er DOVEN og overhovedet ikke videnskabelig research.

 

Jeg hælder mere til dårlig reklame!

 


Mvh

Tine

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider