Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjææælp :-)
Forfatter: 
Dato:  12-05-2019 15:16

Hej alle sammen :)

 

Jeg har nogle spørgsmål, som jeg ville være glad for hvis I gad at besvarer, det ville være en kæmpe hjælp, da jeg skal bruge dem til en erhvervscase om et par uger. Jeg har valgt at skrive om salget af produkter, hvis de bliver solgt fra forsikringsselskaber.

 

1. spørgsmål:

Ville DU som hesteejer, kunne finde på at købe nogle produkter, som din hests forsikringsselskab solgte? (Lad os gå ud fra at det er kvalitetsbevidst materiale og funktionelt)

 

2. spørgsmål:

Hvis ja, til ovenstående spørgsmål. Ville du stadig købe produktet, hvis forsikringsselskabet, havde broderet sit forsikringsselskabets navn på produkter?

 

3. spørgsmål:

Hvis ja, til ovenstående spørgsmål. Ville du kun købe produkterne, hvis de havde en speciel farve, der evt passede din hest, eller ville du købe det uanset farven? - Kom gerne med hvilken farve, du syntes kunne være flot :)

 

Tak for svarene på spørgsmålene, hvis I kender nogle forsikringsselskaber, der allerede sælger eller går af med deres produkter ved stævner, konkurrencer eller lign., så må I meget gerne skrive deres navn nedenstående :)

0
1
Svar på denne tråd
 
 Ærespræmier
Forfatter: 
Dato:  12-05-2019 21:22

Vi har flere fleece-/showdækkener som vi har vundet og som har broderi fra enten forsikringsselskaber eller fodermærker, men jeg kunne ikke forestille mig at skulle betale for reklameartikler.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2019 22:13

 

Som udgangspunkt vil jeg sige nej...Jeg har vundet et underlag med reklame for et foderstoffirma, og det bruger jeg kun sjældent.

 

Og så er der sikkert undtagelser. Hvis jeg på en messe så mit forsikringsselskab sælge rigtig gode grimer til spotpris, så kunne jeg måske blive fristet. Men jeg ville ikke købe tøj, underlag eller dækken osv.


Kh. Britt

 

med

den smukke welsh cob, Valhallas Abigail - kaldet Abby

og

hendes vidunderlige datter, Donwell Allegra (wpbr)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilke dimser?
Forfatter: 
Dato:  13-05-2019 09:48
Hvis dit forsikringsselskab sælger...
Jamen, meget lavpraktisk.

Det afhænger da af, hvad jeg mangler og hvad de sælger og om de har en fysisk butik.
Jeg kan nemlig godt lide at pille ved tingene, før man køber, så sanselig er jeg nemlig.
(Men forsikring og rideudstyr er da ret forskellige brancher, så den slags kombo forretninger har jeg aldrig set.)

Vil jeg købe ting som deres navn er broderet på?
Okey, jeg anvender næsten ikke dækkener, osv.
Men helt generelt, så køber jeg produkter, ikke territorie-afpisningsmarkeringer.
Sorry, men jeg er ikke til bling bling og fine mærkevare navne kan jeg ikke bruge - så pæne er bogstaver heller ikke.
Min vilje til at betale vil falde til en brøkdel.

Ville jeg kun købe produkter, hvis de havde en speciel farve?
Omvendt, jeg vil ikke betale ret meget for ting, der er grimme.
Definitionen på grim er individuel. Der er helt sikkert forskellige mennesker der har forskellige farve præferencer.
0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider