Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Der er meget langt til...
Forfatter: 
Dato:  10-05-2019 19:05

Til Skt Klemens, når man bebor Nordfyn!


Jeg fik desværre købt et par malerier på Lauritz. I går ville jeg have hentet dem, men opgav efter 5 timer (!), hvor jeg kørte rundt og så mange nye interessante steder i Odense- hele tiden 4-5 km fra den rute, GoogleMaps havde udstukket.

 

Da jeg endelig opgav var jeg i Sanderum på vej til Assens! Manden mente nu jeg var så ret kurs, og det ligger lige i nærheden af Bilka, Rosengårdcentret og Harald Nyborg... Hvilket er den sorteste løgn, og så kunne jeg ikke slå mobildata til, og med ½ liter i tanken opgav jeg. Han mente Tarupcentret, og Bilka eller Harald Skrald der er ikke i et stenkast fra en jætte i nærheden. (Harald Nyborgs lager passerede jeg dog tilfældigt på hjemvejen. Og så dæmrede det for mig, at han forveksler Tarupcenteret, med Rosengårdcentret.)

 

GoogleMaps virkede, når jeg var i nærheden af gratis WiFi- hvordan kunne jeg vide det? Det var mere virker/virker ikke, du er offline.

 

Jeg må også sige, at Odense (Letbanen bla), bød på mange interessante omveje til en benzintank...

 

Så i dag tvang jeg Manden til at køre med/vise vej. Vi fik set mange interessante industrikvarterer, og fik kørt en kæmpe omvej. Nå, vi nåede frem, men på hjemturen insisterede Manden på, at vi skulle til Fåborg-Midtfyn. Da overvejede jeg styrthjelme med samtale anlæg. På den anden side er det nok ikke smart, at jeg bander og svovler i det.

 

Vi kom på "ret kurs" (Selvom Bellinge jo godt kunne være Beldringe, der satte jeg nu foden ned! Lufthavnen ligger i Beldringe)- og i Odense C kun skulle vi gå og trække gennem en Gågade..! Jeg kørte med to meget store billeder- og at ligne en idiot på den måde er alt rigeligt!

Nå vi kom hjem.

 

Og jeg lam i armen (gashåndtaget), og i ryggen (sædet er som en dårlig sadel) og i måsen. AV! De bruger sikkert meget asfalt på Fyn, men til at lappe vejene. Der er eddermugme meget lappet og hullet, som jeg får ondt i ryggen af. BUMP!

 

Men nu kan jeg punke Manden med, at det ikke kun er MIG, der kan fare vild!

Og note to self: Lad NU være med at købe på netauktoner. (Sidst tog det en hel dag med offentlig transport- Skt. Klemens ER mere bøhland- end hvor vi bor.)


Mvh

Tine

3
1
Svar på denne tråd
 
 alle veje fører til....
Forfatter: 
Dato:  10-05-2019 22:39

fnis fnis - skøn historie :) - det er vel bare lige til næste gang du fristes.....

 

Altså min GPS i bilen fungerer ALTID til UG - altså lige bortset fra når jeg har aftaler med Gry.....så fører den mig de mest mystiske steder hen og vi får set mange interessante ting - Vimmerby to gange f.eks. - det er ikke så fedt at høre omvej der - med hestetrailer...... faktisk måtte vi ende med at vende om - ja og så se Vimmerby igen - for turde simpelthen ikke køre af de mange småveje den foreslog....

 

Eller når den pludselig mener at man da gerne må køre bil gennem Dyrehaven


Nisha og Strejfer

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

2
1
Svar på denne tråd
 
 He he...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2019 01:35

Hvad skal man gøre/hvem skal man genere for at komme med i "tommel-ned-klubben"? Synes i bliver flere og flere i den klub


0
1
Svar på denne tråd
 
 det er så nemt
Forfatter: 
Dato:  11-05-2019 16:46

Det er da mega nemt at hente noget hos Lauritz i Odense. Det er bare hen ad motorvejen. Op af en afkørsel og dreje-dreje et par gange. Så er man ved Lauritz.

 

Nåja, det er en god idé at nærlæse målene på de ting man køber.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

1
0
Svar på denne tråd
 
 God tekst
Forfatter: 
Dato:  13-05-2019 09:50
Jeg ved godt, hvorfor karma Guderne ønskede du for vild.

For at fremprovokere din fantastiske tekst med en levende beskrivelse!
Godt beskrevet!
2
1
Svar på denne tråd
 
 Ak ja....
Forfatter: 
Dato:  13-05-2019 13:35

... GPS er en god ting - oftest. Men når det går galt, kan man virkelig komme på sightseeing.

Jeg skulle for et par år siden fra en veninde i Bispebjerg og til Birkerød. Jeg ved at der var ca 5 minutters kørsel til Lyngbyvejen - men jeg kendte ikke vejen.

Omkring 45 minutter senere - og efter en visit på Amager fandt min GPS Hillerødmotorvejen.

Der var jeg lidt træt af min GPS (men det er ikke den eneste gang jeg har overvejet at køre den over og købe et gammeldags KRAK kort)


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

2
0
Svar på denne tråd
 
 Min bror og svigerinde
Forfatter: 
Dato:  15-05-2019 20:18

Boede i Albertslund, og jeg er meget sikker på, at min gamle far aldrig kørte dertil ad samme vej, tilbagevejen kunne han dog. Han var typen, hov- der skulle jeg have drejet til højre!, nå så tager vi den næste vej til højre... Og ja.

---

Tina Turpin: Jeg var ved at køre ad en motorvej et par gange, men det er altså ikke tilladt for scootere/K30. Så nemt er det ikke, når man skal navigere rundt på cykelstierne- udstukket af GoogleMaps. Og Google er ikke klar over omkørsler pga vejarbejder.

---

Ha ha- Lynbyvejen kan være drilsk at finde. Jeg tror faktisk min far også har lavet omturen til Amager, på trods af Krakkort. Dog ville han nok mere finde Strandvejen. :-)


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider