Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hestetegner eller maler ?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2019 15:49

Hejsa HN brugere.

Jeg er på jagt efter en der er super dygtig til at tegne heste, eller male dem, og håbede i havde nogle gode bud.
Både kultegning, maleri, eller hvad der nu findes er ok.

Det skal være en professionel, da jeg håber at kunne få en aftale om en sponsorgave til en konkurrence.
På forhånd tak <3


Team Rahmberg
Find os på Facebook

*
Støvring Hingstedepot
Stor konkurrence afsløres om kort tid

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Google er din ven
Forfatter: 
Dato:  12-03-2019 09:47

Det kan jeg ikke råde dig om - det handler jo meget om, hvad du gerne vil have: skal det være abstrakt, eller skal det være "foto-maleri" :)

 

Men hvis du googler på "hestemalerier", så kommer der de første 5-6 professionelle kunstnere op, og så kan du jo selv kigge på deres arbejder.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 Maler ...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2019 13:35

Jeg mener at ham der ejer stutteri Machol tegner og maler heste og blandt andet har malet portrætter af årets hingst til DV


 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Professionel..
Forfatter: 
Dato:  12-03-2019 19:12

er jo et relativt begreb - men jeg har meget positive erfaringer med Art by Kibsgaard

 

Har tidligere fået 4 tegninger fra hende, og har pt. en bestilling i gang på yderligere 3 - hun er i min optik en super dygtig tegner, i hvert fald hvis ønsket er et naturalistisk portræt.

 

/Dorte

1
0
Svar på denne tråd
 
 Malerier
Forfatter: 
Dato:  14-03-2019 09:01

Jeg maler hestemalerier i mange stilarter alle på opspændt lærred med akrylmaling - jeg har en facebookside - galleri solhøj se fordi på den og send fotos samt tanker ønsker osv- du vil få en fast pris før start og betaling ved tilfredshed med resultatet

Billede

 

Billede

 

Billede

 

disse er mere abstakte men maler også fotografisk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider