Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 For lille?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2019 08:40

Hej Hestefolk! :-)

 

Jeg sidder i denne situation at jeg skal købe hest. Har fundet den helt perfekte (Hendes beskrivelse passer rigtig godt - men er selvfølgelig ikke sikker før jeg har set hende), men hun er dog 153 høj... en lille hest. Hvis jeg så skal sælge hende igen, vil jeg så kunne kommer over de 25.000 hvis hesten er på LA-niveau, og 2 uf 3 gangarter er overmiddel?

 

Ved godt prisen afhænger af hele hesten og ikke kun dens høje og niveau. Men har ikke så meget forstand på, hvor meget en hest er værd :-)

 

Håber i kan hjælpe mig

1
1
Svar på denne tråd
 
 Det kommer jo an på meget
Forfatter: 
Dato:  10-03-2019 12:58

Det kommer jo an på mega meget.

 

Jeg har set små heste gå de helt høje klasser, læs svær i både dressur, spring og military.

 

Det er alder, farve, køn og uddannelse.

 

Men hvis du køber hest kun for at sælge den igen, så skal du mindst gå efter noget der er over 160 cm eller på 148 cm, så den kan sælges som pony, men prisen for ponyer er ikke høj.

 

Men hvis du køber hest for at beholde den, skal du købe den hest der passer til dig, så er højden ikke så vigtig.

 

Jeg rider selv pony på 145 cm, og han bliver starte imod de store heste uden problemer.

Billede

 


Mvh,

Maria

 

Med Ponyen "Moremoney Magneto"

Dressur - Spring - Military - TREC

3
0
Svar på denne tråd
 
 Øh prisen på ponyer?
Forfatter: 
Dato:  10-03-2019 13:04

Prisen på gode ponyer er forholdsmæssigt højere end prisen på en tilsvarende hest. Men ponyer skal have været redet af ponyryttere.

 

Prisen på små heste 149-157 er klart den laveste, da antallet af købere er lavest.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider