Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Polterabend men ikke bryllup
Forfatter: 
Dato:  22-01-2019 08:00

Hej med jer,

Jeg står i lidt af et dilemma og kom i tanke om, at HN engang havde svaret på alt, så nu giver jeg det et forsøg. :)

Vi er inviteret til min mands kusines bryllup til sommer. Vi kan desværre ikke komme, men har først lige fået invitationen, så vi har ikke meldt afbud endnu. Nu er jeg så blevet inviteret med til hendes polterabend. Jeg kender ikke kusinen særlig godt og jeg kender slet ingen af hendes veninder, men synes at det kunne være hyggeligt, at møde dem alle sammen. Nu er spørgsmålet så, kan jeg godt deltage i polterabend, selvom jeg melder afbud til brylluppet? Virker det underligt, at der dukker en pige op, som ingen kender og som ikke skal med til bryllup? Hvad synes I???


Stephanie...


Lidt om mig: www.globetrotterpaadybtvand.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bryllup
Forfatter: 
Dato:  22-01-2019 09:47

Hvis jeg var bruden, og havde inviteret dig - så ville jeg da være ked af at du ikke kunne komme. Og så ville det være rigtig fedt, at du alligevel havde lyst til at deltage i polterabend.

 

Jeg kan jo ikke vide hvordan din kusine tænker, men i mit hoved viser det at du bryder dig om hende, og gerne vil være med til at gøre hendes bryllup festligt - selvom du desværre ikke har mulighed for at deltage i selve festen :)

 

Jeg går ud fra, at hun skal have en bryllupsgave selvom du ikke kommer til festen?

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2019 10:56

Til min brors bryllup kunne jeg ikke komme til brylluppet (jo. jeg har såre fortrudt det!), men deltog til min svigerindes polterabend. Det virkede hun rigtig glad for :)


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 122345
Forfatter: 
Dato:  23-01-2019 19:53
Jeg ville helt sikkert tage med til polterabend - hun bliver da glad for du vil med, selvom du ikke kan komme til bryllupet :)

Anne Sofie

med

Shetlænderen Roar og frieseren Senja

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider