Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fisk i bowle
Forfatter: 
Dato:  15-01-2019 12:57

Hej jeg har to vilde guppyer i en bowle. Men problemet er at de ingen ilt har. Nogen der ved om man kan få en luftpumpe til en bowle eller om ilttabletter er nok?

0
2
Svar på denne tråd
 
 Man kan få
Forfatter: 
Dato:  15-01-2019 15:52

 

luftpumper til bowler, og det vil jeg nok anbefale fremfor tabletter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ilt til fisk
Forfatter: 
Dato:  17-01-2019 20:20

Hvis de ikke får ilt så dør dine guppyer simpelthen. Så hvis de stadigvæk er i live tyder meget på at de får det ilt de skal have, med mindre de hænger i overfladen og "patter" luft. Jeg vil også sige at det er bedre med en lille ,luftpumpe, så er dine fik sikret.


 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2019 15:32

Min far var "noget" inden for akvariefisk...Og jeg kan bare høre ham sige, at fisk i en bowle er dyreplageri og skulle forbydes.

 

Jeg har dog set en meget stor velfungerende udgave fornylig. Men ellers vil jeg sige: Køb et lille akvarie...Et på 54 liter med lampe og pumpe fås som regel på tilbud til få penge.

 

Så kan guppyerne også få nogle flere artsfæller at lege med. Her er tommelfingerreglen, at du kan have en centimeter fisk pr. liter vand ;-)

 

Og nu sidder jeg helt og savner at have akvariefisk...


Kh. Britt

 

med

den smukke welsh cob, Valhallas Abigail - kaldet Abby

og

hendes vidunderlige datter, Donwell Allegra (wpbr)

4
0
Svar på denne tråd
 
 Andre fisk?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2019 14:43

Du kunne jo overveje en guldfisk istedet? De kræver ikke meget ilt og meget sejlivet!
En akvarieplante kan nemt genere den ilt en har brug for. Husk en bowle hurtig bliver fyldt med alger.


Har en lille landejendom med en hest pt :) og mit lille hobbyprojekt spiltjek.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 Guldfisk i bowle...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2019 15:25

Guldfisk kræver meget store akvarier eller havedamme. De vokser sig store under rette betingelser. I en bowle dør de hurtigt - det er direkte mishandling.

Det eneste levende, du med god samvittighed kan have i en bowle, er snegle, rejer og planter.


Hilsen Annemaja Rosesø.

 

http://www.annemajahealing.dk

 

Clairvoyant Rådgiver, Numerolog, Healer.

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider