Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Mangler lån af hestetrailer for 1 dag
Forfatter: 
Dato:  12-01-2019 13:20

Jeg er virkelig i tvivl om hvor dette opslag hører til, så prøver her

 

Om en måned skal jeg flytte min hest ca 30km. Men hvor kan jeg leje en hestetrailer for 2-4 timer eller en dag, uden det koster for meget mere end 500kr?

Kender i steder i nærheden af Holbæk, Svebølle eller deromkring?

- Hvis de er dyrer end jeg ønsker, så skriv alligevel, med en note herom.

Hvis ikke jeg finder noget, tror jeg bare vi får os en dejlig lang og hyggelig halvdags tur, og får os lidt kvalitetstid

 

På forhold vil jeg sige tusind tak!


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 lejhestetransporter
Forfatter: 
Dato:  12-01-2019 19:46

Den finder du ved Kalundborg. Og de har en FB side.

 

Jeg tror, rent forsikrings- og skademæssigt, vil det være bedst, om du lejede af firmaer o.lign.

 

Jeg har selv ikke lyst til hverken at udlåne ell udleje min egen trialer, hvis der sker en skade på den. Dels er der et afsavn medens den er på værksted, og dels er der spg om selvrisiko. For ikke at tale om, hvis man ikke er enige om standen ved aflevering.

Jeg fik selv lavet en skade på akslen på min forrige trailer. Det tog 7 uger for at få akslen hjem fra Tyskland, hvor jeg ingen steder kunne komme med hesten. MEGA SURT!!

 

Du skriver, du har et max på 500 kr., men jeg syntes det kan være dyre penge, hvis fx. den trailer du låner har en selvrisiko på 6-8.000 kr., og du skal afklare det med en anden privat person.


1
0
Svar på denne tråd
 
 Nyagergård
Forfatter: 
Dato:  12-01-2019 23:55

Hej, tak for dit svar! Og tak for at gøre mig klogere, det sætter jeg pris på! Jeg skal gøre mig nye tanker, med det du har skrevet i mente!


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider