Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Livet efter døden
Forfatter: 
Dato:  13-11-2018 13:37

Hej alle søde hestepiger

 

Vi er to hestepiger i gang med en projektopgave om livet efter døden, og vil derfor spørge jer om I er bange for døden og hvorfor/hvorfor ikke? Hvis nogle af jer har haft en nærdødsoplevelse eller kender nogen der har haft det må I super gerne skrive det til os!!

 

Knus fra os

0
5
Svar på denne tråd
 
 Hestepiger...
Forfatter: 
Dato:  13-11-2018 19:19

 

Jeg ved ikke om jeres opslag er mest plat eller pinligt!

 

Hvis i er hestepiger hvorfor har i så oprettet profil i dag? og, hvorfor har i ikke styr på, hvornår en pony er pony og hvornår den er hest? Der er IKKE noget der hedder en pony på 160 cm i stg!

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

3
0
Svar på denne tråd
 
 Tænker rigtig meget på døden
Forfatter: 
Dato:  26-11-2018 14:47

Hej piger,

 

Sikke dog et spændende indlæg I har lavet her.

Personligt synes jeg, at spørgsmålet om liv og død er rigtig spændende. Det er noget som berører mig rigtig meget. Specielt siden min farfar døde i fjord. Han havde simpelthen lavet det smukkeste testamente, hvori han fortalte vidt og bredt om hans liv og hvordan han så på livet efter døden.

 

Han afsluttede med et citat, som jeg synes er ret smukt. Det er vidst oprindeligt af Michelangelo

 

"Death and love are the two wings that bear the good man to heaven"

1
0
Svar på denne tråd
 
 Shagya...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2018 07:22
Mon ikke bare de er faldet over HN i en googlesøgning og har tænkt de ville spørge herinde? De skal ikke være ret unge før de ikke behøver have været her tidligere. Så hvorfor angribe dem?


 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider