Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Forskelsbehandling på arbejdsmarkedet
Forfatter: 
Dato:  11-11-2018 17:48

Hej alle herinde

 

Jeg har et fleksjob på 10 timer, og søger flere timer. Reglerne siger, at jeg gerne må have et fleksjob flere steder, så længe det er under de antal timer, som jeg er vurderet til at kunne arbejde.

 

Jeg er lidt på bar bund i, hvor jeg kan søge henne. Min erfaring siger mig, at mange arbejdsgivere nærmest pr. automatik afviser mig, når jeg fortæller jeg er fleksjobber. Tror egentligt mange gange det handler om, at de ikke ved, hvad det vil sige at have en fleksjobber.

 

Jeg vil rigtig gerne ud af mit fleksjob, men tør ikke "smide mit sikkerhedsnet" endnu, da jeg ikke har afprøvet det antal timer, som jeg er vurderet til at kunne arbejde. Jeg har efterhånden lært, at håndtere det problemer jeg har, så jeg muligvis kan varetage et almindeligt job.

 

Jeg søger inden for boligbranchen, jobs med lovgivningsarbejde eller andet administrativ arbejde.

 

Nogen der har gode råd til, hvor jeg kan søge henne?

 

Tak for du læste mit indlæg.

 

/Djazz08 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej med dig
Forfatter: 
Dato:  12-11-2018 09:07

Hej med dig.

Jeg syntes først og fremmest, at du skal konsultere med din sagsbehandler. Han eller hun har uden tvivl en række virksomheder, som før har været tilbøjelige til at anæstte flexjobbere.

Herudover er det en relativt smal del af jobs du søger. Måske det ville hjælpe hvis du fortalte hvilken faglig baggrund du har. Heriblandt mener jeg uddannelse, erfaring, osv.

 

--------------------

Mvh Chris

Skribent for Uniwatches

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider