Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kraftige smeter i ryggen, efter søvn
Forfatter: 
Dato:  25-10-2018 22:37

Hejsa Hestenettet.

 

Jeg har i omkring 1 måneds tid nu haft kraftige ryg smerter lige omkring min rygsøjle/midten af ryggen, når jeg ahr rejst mig op for min seng.

Det er ikke slemt efter natten, der mærker jeg det faktisk ikke, men hvis jeg har haft taget en lur fx, eller har rejst mig for at have gået på toilettet om natten, er smerterne så kraftige, at jeg faktisk næsten ikke kan trække vejret. Smerterne er der i omkring 1-2 minutter hvor jeg er nødt til ligeså stille at rejse mig op, og stække min ryg lodret op, fordi det simpelthen gør så ondt. Hvis jeg derimod går foroverbøjet, så er der ingen smerter.

Har selvfølgelig tænkt at opsøge læge, men vil gerne vente og høre om nogle af jer evt har haft samme problem, og ved hvad det kan skyldes.

 

mvh

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sengen....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2018 10:43

... kan sagtens være synderen. Hvor gammel er din seng? Måske er det tid til at skifte den ud?

Du kan også have fået noget i klemme, men så vil jeg tro at du ville kunne mærke det hele tiden.

 

Anyway, så ville lægen nok være et godt bud - måske blot for at skrive en henvisning til en fysioterapeut :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ondt i ryggen
Forfatter: 
Dato:  26-10-2018 22:59

Jeg oplevede det samme for år tilbage. Det blev værre og værre i løbet af en måned og jeg var hos lægen. Han anbefalede mig at skifte seng, og hvis det ikke blev bedre, skulle jeg komme tilbage.

 

Jeg fik en ny seng, og efter første nat var der ingen smerter - og der har ikke været smerter siden.

 

Så ja, overvej om din seng/madras måske trænger til udskiftning.

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider