Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Heste piger exceptionelt dumme
Forfatter: 
Dato:  23-10-2018 12:11

Hej, kan i fortælle mig hvorfor i, heste piger er så meget dummere end piger generelt er? Og hvorfor står der alt om alt herinde?

på forhånd tak

0
7
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2018 13:43

Se, der tager du faktisk ganske fejl.

Folk, efterhånden også rigtig mange ikke-hestefolk, spørger jo netop herinde, fordi vi er et begavet folk, der kan svare på stort set alle spørgsmål - selv dit :)


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

13
1
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  24-10-2018 18:07

Jeg har læst at hestepiger bliver gode ledere på arbejdsmarkedet - men det er selvfølgelig ikke en garanti for intelligens.

 

Kan du til gengæld forklare hvorfor nogen åbenbart keder sig så gudsjammerligt meget (og det påstås at intelligente mennesker aldrig keder sig) , at de opretter en ny profil her - bare for at stille underlige ubegavede spørgsmål?


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

9
0
Svar på denne tråd
 
 Ignorer
Forfatter: 
Dato:  26-10-2018 10:05

Savner en knap at trykke på, der fortæller skribent at indlæg er ignoreret - på grund af skribentens manglende intilligens

6
0
Svar på denne tråd
 
 Mærkelig kommentar!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2018 12:34

Hvorfor bruger du tid på at kommer herind, blot for at skrive sådan en dum og nedladende kommentar?

Det virker godt nok mærkeligt og spild af alles tid. Selvfølgelig snakker vi om alt, det gør man jo også i en stald?


Rytter på 17. år og skribent for Billig-Fitness

1
1
Svar på denne tråd
 
 Opnået respons
Forfatter: 
Dato:  26-10-2018 17:54

Skribenten opnåede respons -hvilket nok var formålet. Ville se om nogen ville "bide på" - Sådanne trolls findes jo overalt på alle sites. Min helt egen mening om dem er, at de slet og ret er sølle små mennesker. Det allerbedste at gøre er totalt at ignorere opslaget og lade det stå alene - ubesvaret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 venner
Forfatter: 
Dato:  26-10-2018 23:09

Dem der siger sådan noget bras er nok mest jalou over at de piger er noget seje at kan styre et stort væsen på plus minus 500 kg uden at bruge kræfter hehe:-)

 


Ox avler

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg elsker
Forfatter: 
Dato:  12-11-2018 23:08

at langt de fleste af os, er alt for kloge til at være dumme......

 

 

 

Fangede du den?

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider