Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Damnit! Hjælp...Hvordan?
Forfatter: 
Dato:  14-10-2018 20:25

Heej derude..

Jeg går pt. på en 2-årig HF, og jeg er færdig om et halvt år. 30/6/2019 :)

 

Jeg søger og søger, jobs altså. Fordi jeg efter min HF gerne vil, brænder for at starte på hestetræningskonsulent uddannelsen. Der er bare det problem, at jeg jo selv skal sparer sammen til uddannelsen, og jeg kan ikke finde et job i nærheden!

Jeg har kæmpet sådan i stald/træningsjobs før jeg startede på min HF. Det resulterede i en voldsom overbelastning af samtlige led. (Knæ, skulder, albuer, håndled)

Jeg er kommet nogenlunde ovenpå igen, sålænge jeg lytter til min krop... og vil jo gerne fortsætte i staldarbejde...
Har i nogle råd til hvad/hvilke kvalifikationer der gør en eftertragtet?? Jeg har skrevet til/snakket med 4 steder. Enten mangler de ikke, eller har ikke svaret.

Jeg bor ude i 4420 Regstrup og kender ikke omegnen særligt godt.

Jeg har haft s travlt med at arbejde før HF at jeg ikke har taget et kørekort, hvilket jeg også har i tankerne eller overvejer at starte på nuher så jeg har den ekstra fordel.. Men har stadig ikke råd til en bil.. Hvad i alverden kan jeg stille op?

 

Jeg har heller aldrig reddet ret mange stævner.. Har jo nærmere været staldmester. Deri kan jeg til gengæld en masse. Håndtering og grundridningen + tilridning er nok der jeg er god. Nervøse og/eller misforståede heste har jeg også rigtig gode erfaringer med.

 

Jeg føler at jeg går i blinde, og at mit ønske om den uddannelsee bliver visket ud, lige så stille. Det vil jeg simpelthen ikke lade ske! Så derfor forsøger jeg at høre herinde, ved jer dejlige mennesker! :) Håber i har et tip eller to, og måske kender nogen der kender nogen :)

 

Venligste hilsner Sebrina

 


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 bare et forslag
Forfatter: 
Dato:  19-10-2018 21:02


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Anja :)
Forfatter: 
Dato:  21-10-2018 19:14

Desværre er der bare ikke nogen hestesteder der søger medarbejder i nærheden af mig pt. søger ret bredt, men det er også begrænset hvor bredt jeg kan komme ud, da det jo helst skal kunne betale sig med transporten dertil. Hvis det koster handdelen af min indtægt at komme på arbejde, kommer jeg ikke langt :)

-Men tro mig! Jeg er meget obs på den side med jobopslag! Også på flere forskellige hestegrupepr på facebook osv.

 

Ang. den uddanneæse du har linket til, så er det ikke helt dét jeg ønsker :) Jeg vil gerne tage "Hestetræningskonsulent uddannelsen".

 

Lige nu har jeg et lille rengørigsjob hos en dame, jeg hjalp da hun var højgravid. Og så skal jeg ned i BodyShop med min ansøgning imorgen. Det ligger tæt på min skole, så jeg sparer helt den ekstra udgift på transport til et job, hvis baaare jeg får jobbet

 

 

Men tusind tak for din besked!


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider