Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Oplevelser til hest i weekenden
Forfatter: 
Dato:  11-10-2018 22:12
Som overskriften lyder, har du en spændende oplevelse i vente i weekenden eller måske ligefrem i efterårsferien?
Jeg glæder mig for vildt til lørdag for der skal jeg ud og have en fed heste oplevelse!!
Jeg skal med en hesteveninde på hest i vinmarkerne!!!
Andre der har spændende planer?

Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min weekend...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2018 08:58

... bliver mere "dagligdags". Skovture i den lokale skov - men det er jo også aldeles skønt :)

God fornøjelse i vinmarkerne! :)


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2018 10:17

... i vinmarkerne - det lyder som om du ikke lige befinder dig i Jylland ;) Rigtig god tur, og husk at tage et par billeder, så vi andre kan glædes (og misundes) med dig

 

Jeg skal på rævehalejagt i morgen - Birkens årlige. Det er en lille nem "husmor"-jagt, hvor alle kan være med. Og de fleste rider på Fjordheste, selvom det ikke er obligatorisk :)

 

Det er første gang siden mit "uheld" i 2016, at jeg skal prøve kræfter med en jagt, og jeg tager kun med fordi det er sådan en lille én, hvor jeg ikke behøver at springe.

Ikke for det - jeg ville mægtig gerne springe, men der er ikke støtte nok i min springsadel til at jeg kan ride så langt i den, så jeg rider jagten i dressursadlen.

 

I øvrigt skal jeg have min niece på 12 med. Hun låner min Lando, og hun glæder sig HELT VILDT til sin første jagt. Jeg har forberedt hende på, at Lando måske ikke vil være så let at holde i sådan et felt, som når hun og jeg rider alene - og svaret var "nå ja, så må jeg jo ride noget hurtigere. Lando laver jo ikke ballade, bare fordi han løber stærkt" (sagt med et stort smil og stjerner i øjnene).

Den tossede tøs er en fartdjævel!

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vinmarkerne
Forfatter: 
Dato:  12-10-2018 21:06
Lisbeth det er nu også en lækker skov du har i baghaven .. vi må da få planlagt en tur sammen!

sif- ej det er ikke i det smukke Jylland, men det smukke område omkring Dragsholm slot på Sjælland. Vi skal lige køre en 80 km men er sikker på at det er køreturen værd. Lover at tage billeder!
Men en jagt lyder også heeelt fantastisk! Og hvor fedt at du skal have din niece med. Håber du får taget billeder så vi kan kigge med. det er desværre næsten tyve år siden jeg sidst har redet jagt... Kan godt savne det, men har ikke lige et hyppedyr som duer til det æv æv

Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  13-10-2018 20:28

Ja det skal vi da..... Vi skal nemlig ride vores første LB dressur klasse og vi glæder os meget, men sommerfuglene flager godt nok også lidt i maven.

Også forgår det i mine nye top fede De'nero støvler.

 

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fantastisk weekend
Forfatter: 
Dato:  15-10-2018 15:56

fedt - jamen jeg vil lave et opslag med nogle af de skønne billeder jeg fik taget på vores vinmarkstur :)


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider