Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hej med jer ;)
Forfatter: 
Dato:  06-10-2018 20:04

Orv, det er længe siden der har været rigtig aktivitet herinde hva?

Hvor kunne det være skænt hvis der kom det igen. Men jeg vil gerne være end af dem der gør et forsøg.

Der er sket meget på de sidste år.

Heste messit har jeg min elskede ismule stående i Nyker på Bornholm, Geisa fra Corda.

Billede

 

Billede

 

En nu 7 årig ung HOPPE
jeg har nu haft hende i 3 år,
jeg har brugt alt min viden om heste og tilridning på hende, og synes da selv jeg har fået en utrolig dejlig og humoristisk hest ud af det

Derudover er jeg blevet mor
Lukas er nu 3 år gammel, og vokser aaaaaalt for hurtigt!

Billede

 

Såe ja.. Der sker enmasse.

Lad mig enlig høre hvordan det går jer


Kram fra mig Sisse

 

Jeg undskylder for stavefejl mm.

Rid islandsk hest, det er som en fest!

 

3
1
Svar på denne tråd
 
 Hej Sisse
Forfatter: 
Dato:  07-10-2018 15:14

Det er da et godt initativ.

 

Indrømmet, jeg troede ikke det skulle eller kunne ske, men jeg er nok også hoppet over på fb. Kommer dog forbi nu og da. Syntes dog at HN er mere hyggelig når det kommer til heste universet og opslag drukner ikke her inden som på fb.

 

Véd godt at mange sidder op kikker på deres telefoner, men mine øjne er sq blevet for gamle til at kikke og fingrene for store til skrive på en lille skærm, så jeg holder fast i min putter.

Billede

 

eller okay, en del af dem.

 

Pga. min sygdom så har vi valgt at flytte og oprettede en tråd for at få ideer til at indrette en ny stald.

 

www.heste-nettet.dk/forum/34/39075/ 39075/

 

Desværre ikke mange som har kunnet eller villet bidrage. Nå, men vi finder vel på noget.

 

Nå, men inden det blev en mulighed så var jeg noget træt af ikke at få redet min haffer ret meget med kronisk dårligt helbred. Hun burde lave noget, bare et eller andet, så hun fik et luksus sommerophold med lækker hø-buffet, nus og godt selskab.

Billede

 

Det ophold er der visse forventninger til. Ligesom jeg har forventninger til at få det bedre i de nye omgivelser.

 

Nå ja, så har pony hoppen fået et føl. Han hedder Rex nu hans mor hedder Regina, så kunne han ligesom ikke rigtig hedde andet.

Billede

 

Det var så meningen, at hun skulle være ridepony til den yngste, men desværre er pigen ikke tryg ved ponyen. Selvom den er 18 år så er hun ikke en søvnig gammel krikke.. Troede lige kort at hun var solgt, da der var en som patou ville have hende til avl pga. afstamningen og tidligere avlsresultater, så jeg fik aflyst en anden fremvisning, men så ville køber ikke alligevel. Så bliver man altså ret træt af ....

 

Ham fra sidste år tegner ret godt og min store pige er meget glad for at træne ham. Trække, binde, stå alene, rense hove, børste osv. osv. osv. og hun lægger et virkelig flot arbejde i ham og de har det så sjovt sammen. ..

Billede

 

Ind til videre rider den yngste så på fjordhesten, men jeg håber at vi kommer til at kunne deles om ham snart. Det er i det mindste min nytårs drøm.

Billede

 

Han er nok den hest der har overrasket mig mest. Troede aldrig jeg skulle blive SÅ forelsket i en fjordhest.

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, der var engang...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2018 01:01

Engang var der virkelig gang i den herinde! Nøj hvor brugte jeg mange timer foran computeren efter skole, og kiggede efter mulige parter, og kaldte hver gang på min mor, fordi hun skulle se den næste hest jeg var faldet pladask for

 

Det er nok 10 år siden nu.
Jeg er blevet 23 år gammel, pyyha som tiden flyver afsted!!

Jeg har været mange steder, Amager (opvokset og startede på dyrepasser uddannelen), Jylland i 2 år (Pga elevplads, der desværre gik i vasken), tilbage til kbh, arbejd, arbejd og atter arbejd i stalde. For at få endnu mere erfaring imens jeg søgte ny elevplads, som jeg ingen vegne kom med.

Ida er jeg igang med en 2.årig HF, færdig her Juni 2019. Nu håber jeg, og kæmper jeg for at finde et hvilketsomhelst job, gerne med dyr eller heste, som kan fungere imens jeg klarer det sidste skole, og som jeg gerne skal kunne fortsætte med efterfulgt. Jeg BRÆNDER for at kunne tage "Hestetræningskonsulent- uddannelsen" men den skal betales af egen lomme, 36.000.... Svært uden et job..

Jeg kan træne alle slags heste, det gælder også at udrede problematikker mellem hest og rytter (såkaldte problemheste)
kan tilride og alt muligt andet. Har arbejdet med islandske heste, travheste, westernheste, store heste såvel som små...
Men et job, kan jeg ikke finde..

 

Jeg har en plan om snart at få taget mit kørekort. Skal finde et nyt sted at bo og et nyt sted til min ismule dreng inden jeg er helt færdig på skolen.

 

Det var lidt om mig... Jeg er ikke så ofte online her mere, men prøver faktisk at komme det.


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider