Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HJÆLP TIL SYGDOM ???
Forfatter: 
Dato:  28-09-2018 13:34

Jeg er yderst fortvivlet. Er der nogle som nikker genkendende til understående, er jeg meget intresseret i at høre fra jer.....

Jeg har en rigtig frisk DV, 23 år gammel. Hun får alt hvad en senior hest formår.Er på fold hver dag, året rundt. Bliver ikke redet på mere. Det, som er sket er, at hun 5 gange, i løbet af de sidste 10 mdr., når hun lægger sig, ikke kan komme op. Hun forsøger af og til. Det vil sige det ender med hun selv kommer op. Der har været dyrlæge ind over hver gang og een gang var SOS der, som fik hende ud på en slags bore da hun lå i boksen. Imellem perioderne ligger hun og ruller, og rejser sig op igen som normalt. 5te gang, vi finder hende på marken, hvor hun ikke rejser sig, selvom vi, med stor erfarenhed, forsøger at hjælpe. Her er der nu gået mere end 4 timer ( vi vender hende hver halve time ) der havde jeg besluttet hun skulle sove ind Åååååå... Da dyrlægen kommer os i møde nede på marken, REJSER HUN SIG OP ??? Jamen det er her, dyrlægen og vi ikke ved hvad hun fejler. ??? I det daglige er hun som sagt frisk, traver og gallopere som normalt. Spiser normalt og er en rigtig sød og glad hest. Håber inderligt nogle voksne og gammel i gære kan hjælpe os. Venlig Hilsen Inger

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider