Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ideer til drengefest med Fortnite tema
Forfatter: 
Dato:  26-09-2018 20:37

Hej dem der stadig er her...

 

En gammel bruger har brug for lidt inspiration.

Sagen er den, at sønnemand Simon fylder 8 år og han vil gerne holde en fødselsdag med Fortnite tema.

Jeg har fundet og printet en masse figurer soim der skal pyntes med og indbydelserne er der styr på...

 

Men aktiviteter? Kunne godt tænke mig lidt a la paintball... Altså at de kan skyde hinanden (uden at "dø") men være på hold osv.

Men hvordan klarer man den? Skydevåben kan vel ikke "markere" at de har rmat eller hvem? Eller ved I om der findes noget som kan det og som ikke koster spidsen af en jetjager heller...

 

Og hvis ikke: har I så nogle forslag til en flot lopper med damp som skal underholdes en time eller 3?

 

Skyd - jeg venter spændt :)

Billede

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

2
1
Svar på denne tråd
 
 fødselsdag...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2018 10:50

Hej

 

kender ikke så meget til drengeaktiviteter da jeg kun har haft piger

 

Men kan en god gang gammelsdags høvdingebold ikke gøre det?

 

hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

1
0
Svar på denne tråd
 
 Lasertag
Forfatter: 
Dato:  27-09-2018 11:16

Noget lasertag kunne måske gøre det istedet for paintball, men udstyret er halvpeberet at leje.

 

f.eks.:

cph-eventcenter.dk/events-og- udlejning-af-event-udstyr/8- udlejning-af-udstyr-og-toej/2- udlejning-af-lasertag/

 

Linker er bare noget jeg lige hurtigt fandt på google, noget lokalt, og måske noget til andre priser kan muligvis findes med lidt større arbejde.

 

Istedet for at leje udstyret kunne i også tage afsted til en bane der kører det - lasertag er ufarligt og for alle aldre

Med paintball er alderen minimum 16år.

 

Det kommer dog i høj grad an på hvad der er budgetteret med, da den slags aktiviteter hurtigt kan løbe op.


=)
Morten

 

-

????

2
0
Svar på denne tråd
 
 Fortnite
Forfatter: 
Dato:  28-09-2018 12:31

Så i skal holde fortnite fest, for en flok drenge der aldersmæssigt slet ikke er klar til spillet...?

 

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider